Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 07:47:35
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 11:50:10
Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZLEM ALTINDAĞ KUMAŞ
- E-posta: özlemaltindağkumaş@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 - 2019
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ÖZEL EĞİTİM (DR)/
Tez Adı: Küçük çocuklar için büyük matematik eğitim programının risk grubu çocukların erken matematik becerileri üzerindeki etkililiği
Yüksek Lisans
2011 - 2014
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan öğrencilerin toplama ve çıkarma işlemlerindeki performansları
Lisans
2005 - 2009
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2017 - 2021
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ /
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2012 - 2017
- ANKARA ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2010 - 2011
- AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkanı
- 2021 - 2024
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Öğrenme Güçlüğü,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğrenme Güçlüğü,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğrenme Güçlüğü,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğrenme Güçlüğü,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İlköğretimde Kaynaştırma,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim ve Kaynaştırma,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Social support, resilience and life satisfaction in families with special needs children
Dergi Adı : Journal of Pediatric Nursing
Cilt : 80
ISSN : 0882-5963
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Enhancing Phonological Awareness Skills in Students With Intellectual Disability Through Digital Gaming Intervention
Dergi Adı : Journal of Computer Assisted Learning
Cilt :
ISSN : 1365-2729
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : The role of visual perception and executive functions on writing skills with learning disabilities: The case of Turkish‐speaking children
Dergi Adı : British Educational Research Journal
Cilt : 51
ISSN : 0141-1926
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Inclusive Education From Childrens Perspective: Examining Social, Emotional, and Academic Perceptions of Students With Learning Disabilities and Typically Developing Students
Dergi Adı : Psychology in the Schools
Cilt :
ISSN : 0033-3085
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Intervention for early literacy success: Phonological awareness and rapid automatized naming
Dergi Adı : The Journal of Educational Research
Cilt :
ISSN : 0022-0671
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Development of early numeracy skills in children with moderate intellectual disability
Dergi Adı : Journal of Intellectual Disabilities
Cilt : 28
ISSN : 1744-6295
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Digital Game Applications on Mathematics Achievement of Students at Risk of Mathematics Learning Difficulty
Dergi Adı : Istanbul Kultur University
Cilt : 38
ISSN : 1300-1272
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Exploring digital parenting awareness, self‐efficacy and attitudes in families with special needs children
Dergi Adı : British Journal of Educational Technology
Cilt : 55
ISSN : 0007-1013
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Family stress and self-efficacy in parents of children with special needs: The regulatory role of perceived social support
Dergi Adı : Children and Youth Services Review
Cilt : 163
ISSN : 0190-7409
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılan Yaklaşımlar
Dergi Adı : Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Cilt : 914
ISSN : 2149-3871
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : The power of digital story in early mathematics education: Innovative approaches for children with intellectual disabilities
Dergi Adı : PLOS ONE
Cilt : 19
ISSN : 1932-6203
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Matematik Becerilerini Geliştirmek İçin Etkili Müdahale Yöntemleri
Dergi Adı : Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 1303-202X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Dergi Adı : Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
Cilt :
ISSN : 2149-8261
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Attitude and knowledge of dyslexia among elementary school teachers in Turkey
Dergi Adı : Journal of Research in Special Educational Needs
Cilt : 24
ISSN : 1471-3802
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN SÖZEL OLMAYAN ZEKÂ VE DİL BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Kapadokya Eğitim Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2717-9346
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : How socioeconomic status, verbal memory, rapid naming and receptive language contribute to phonological awareness in Turkish preschool children
Dergi Adı : Education 3-13
Cilt : 50
ISSN : 0300-4279
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Early mathematical and receptive language skills of children from different socioeconomic levels: letter knowledge a mediator
Dergi Adı : Education 3-13
Cilt : 50
ISSN : 0300-4279
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : THE IMPACT OF THE NAME WRITING SKILL IN PRESCHOOL CHILDREN ON PRINT KNOWLEDGE, ALPHABET KNOWLEDGE, AND PHONOLOGICAL AWARENESS: THE CASE OF TURKEY
Dergi Adı : Southeast Asia Early Childhood Journal
Cilt : 10
ISSN : 2289-3156
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : ”Disleksi Bilgi ve İnanç Ölçeği”nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Knowledge and beliefs of classroom teachers about dyslexia: the case of teachers in Turkey
Dergi Adı : European Journal of Special Needs Education
Cilt : 36
ISSN : 0885-6257
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Teachers' knowledge about dyslexia and reading models
Dergi Adı : International Journal of Curriculum and Instruction
Cilt : 13
ISSN : 1562-0506
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenlerin Okuryazarlık ile İlgili İnanç Düzeyi Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : ADAM AKADEMİ Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-4936
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Effectiveness of the Big Math for Little Kids Program on the Early Mathematics Skills of Children with Risk Group
Dergi Adı : Athens Journal of Education
Cilt : 8
ISSN : 2407-9898
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigating Relationship Between Teachers’ Psychological Resilience and Student Related Social Stress
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Cilt : 20
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigating the Teachers’ Innovative Pedagogical Practices towards Students with Special Needs
Dergi Adı : AJER - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Effects of Environmental Writing Intervention on Early Literacy Skills of Pre-School Children at Risk
Dergi Adı : Anatolian Journal of Education
Cilt : 6
ISSN : 2547-9652
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenlerin Disleksili Öğrencilere Yönelik Öğretim Tutumları Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2528-9527
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE MATEMATİK
Dergi Adı : The Journal of InternationalEducation Science
Cilt : 25
ISSN : 2149-0848
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Effectiveness of The Big Math for Little Kids Program on the Early Mathematics Skills of Preschool Children with a Bilingual Group
Dergi Adı : Participatory Educational Research
Cilt : 7
ISSN : 2148-6123
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Dergi Adı : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 16
ISSN : 2528-9527
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Özel Gereksinimli Küçük Çocuğu Olan Annelerin Öz Yetkinlikleri, Yılmazlık Düzeyleri ve Stres Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 27
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Dergi Adı : Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1306-7850
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Early Childhood Special Education Services In Turkey
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 4
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2149-9683
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : İşitme Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarmadaki İşlem Hataları
Dergi Adı : International Journal of Education, Science and Technology
Cilt : 3
ISSN : 2458-8628
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğrenme Güçlüğü ve Matematik Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarma İşlemlerindeki Hatalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 30
ISSN : 1301-3416
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt : 3
ISSN : 2149-5939
Yayın Tarihi :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 13
Makale Adı : The role of visual perception and executive functions on writing skills with learning disabilities: The case of Turkish-speaking children
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : BRITISH EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL
Makale Adı : Inclusive Education From Children's Perspective: Examining Social, Emotional, and Academic Perceptions of Students With Learning Disabilities and Typically Developing Students
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
Makale Adı : Enhancing Phonological Awareness Skills in Students With Intellectual Disability Through Digital Gaming Intervention
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING
Makale Adı : Exploring digital parenting awareness, self-efficacy and attitudes in families with special needs children
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Makale Adı : Attitude and knowledge of dyslexia among elementary school teachers in Turkey
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Makale Adı : Intervention for early literacy success: Phonological awareness and rapid automatized naming
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Makale Adı : Family stress and self-efficacy in parents of children with special needs: The regulatory role of perceived social support
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW
Makale Adı : The power of digital story in early mathematics education: Innovative approaches for children with intellectual disabilities
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : PLOS ONE
Makale Adı : Development of early numeracy skills in children with moderate intellectual disability
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITIES
Makale Adı : Adaptation of the Listening Comprehension Test to Turkish Culture
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
Makale Adı : Early mathematical and receptive language skills of children from different socioeconomic levels: letter knowledge a mediator
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : EDUCATION 3-13
Makale Adı : How socioeconomic status, verbal memory, rapid naming and receptive language contribute to phonological awareness in Turkish preschool children
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : EDUCATION 3-13
Makale Adı : Knowledge and beliefs of classroom teachers about dyslexia: the case of teachers in Turkey
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION
Bildiri Adı : Çoklu Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimlerinde Aile Üyeleriyle Yürütülen Çalışmalar: Sistematik Derleme”
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SARDOHAN YILDIRIM ADİLE EMEL,ÇİFTÇİ ABDULLAH,ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Zihin Engelliler Eğitimi>Zihin Engelliler Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :29.10.2023
Bildiri Adı : Özel Eğitim Anaokullarında Görevli Okul Öncesi Öğretmenlerinin Deneyim ve İhtiyaçlarının Derinlemesine İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DELİMEHMET DADA ŞENAY, SÜMER DODUR HALİME MİRAY, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Zihin Engelliler Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.10.2023
Basım Tarihi :27.10.2023
Bildiri Adı : Çoklu Yetersizliği (Otizm ve Ek Yetersizliği) Olan Yetişkin Bireylerin Hayat Akışlarında Karşılaştığı Güçlüklerle İlgili Aileleri Ne Düşünüyor?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, SARDOHAN YILDIRIM ADİLE EMEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Çok Engellilerin Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.09.2023
Basım Tarihi :05.09.2023
Bildiri Adı : Matematik Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencileri İçin Sözel Problem Stratejileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.09.2022
Bildiri Adı : INVESTIGATION OF EARLY MATHEMATICS SKILLS OF CHILDREN AT LOWER SOCIOECONOMIC LEVEL
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.08.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.08.2021
Bildiri Adı : Özel Gereksinimli Küçük Çocuğa Sahip Ailelerin Erken Müdahale Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TURHAN RAHİME, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.10.2020
Bildiri Adı : Öğrenme Güçlüğü Tanılı Çocuğa Sahip Annelerin Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.09.2020
Bildiri Adı : ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK VE OKUMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, DELİMEHMET DADA ŞENAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.05.2018
Bildiri Adı : Anaokuluna Devam Eden Çocukların Yazı Bilgisi İle Sesbilgisel Farkındalık Becerileri Arasındaki İlişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜMER DODUR HALİME MİRAY, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, DELİMEHMET DADA ŞENAY, İSKENDEROĞLI AHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.04.2018
Bildiri Adı : Türkiye’de Erken Çocukluk Özel Eğitim Hizmetleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.02.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.02.2018
Basım Tarihi :15.02.2018
Bildiri Adı : View of Teachers About Computation Errors of Students with and Without Learning Disabilities
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM,ERGÜL CEVRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :29.04.2017
Bildiri Adı : Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan İlköğretim Öğrencilerinin Görsel ve İşitsel Algı ile Okuma, Yazma ve Matematik Performanslarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGÜL CEVRİYE,ALAK GAMZE,BAYRAKLI HATİCE,Seçkin Şaziye,ALTINDAĞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2012
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Okul Öncesinde Kaynaştırma Sınıflarının Niteliğini Öğretmenler ve Bağımsız Gözlemciler Nasıl Değerlendiriyorlar?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAKKALOĞLU HATİCE,ALTINDAĞ ÖZLEM,Naile Demirkaya Pervin,Yazıcıoğlu Tansel,BİLDİREN AHMET,BARANTOTA Victor
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.09.2014
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 12
Kitap Adı : Farklılıkları Birleştir Özel Eğitime Multidisipliner Yaklaşım
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, URAS MUHAMMED CELAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Özel Eğitimde Sayısal Beceriler
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6810-63-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Türkçe Öğretimi
Yazar Adı : SARDOHAN YILDIRIM ADİLE EMEL, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Çok Engellilerin Eğitimi>Çok Engellilerin Eğitimi
Yayın Evi : Vize Akademik
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-99453-7-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Geleceği Şekillendiren Dönem: Erken Çocukluk ve Müdahale Stratejiler
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Çok Engellilerin Eğitimi>Çok Engellilerin Eğitimi>Çok Engellilerin Eğitimi>Çok Engellilerin Eğitimi
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-371-153-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Zihin Engelliler Eğitimi>Zihin Engelliler Eğitimi>Zihin Engelliler Eğitimi>Zihin Engelliler Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-928-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Yayın Evi : Eğiten Kitap
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8297-23-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : NİTELİKLİ KAPSAYICI EĞİTİM (Kuramdan Uygulamaya)
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>Zihin Engelliler Eğitimi
Yayın Evi : Eğiten Kitap
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8297-03-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : ÖZEL GEREKSINIMLI ÖĞRENCILERE MATEMATIK ÖĞRETIMI
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Yayın Evi : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-417-512-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : EĞİTİMDE DİJİTALLEŞME VE YENİ YAKLAŞIMLAR
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Yayın Evi : Efe Akademi Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8065-94-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Öğrenme Güçlüklerinde Değerlendirme Ve Müdahale
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-323-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Engellilik Alanında Sosyal Hizmet Kuram ve Uygulamaları
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-402-382-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Özel Eğitim 1
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Yayın Evi : ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7894-17-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2019
Kitap Adı : Çocuk ve Oyun Hakkı: Oyun Örnekleriyle Çocukların Oyun Hakkını Gerçekleştirmek
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM,ALTINDAĞ ÖZGÜR,EGE AHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Yayın Evi : Nika Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9386-48-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 3
Proje Adı: 2237-A Bilimsel Egitim Etkinlikleri Destegi Programı
Bitiş Tarihi : 06.10.2024
Proje Konusu :
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-10-17 16:09:09
Proje Adı: Özel Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerine Yönelik Bir Bilişsel Müdahale Programının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2024-10-17 15:52:02
Proje Adı: 111K161, 5-6 Yas Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin GelistirilmesineYönelik Etkilesimli Kitap Okuma Programı’xxnın Etkililiginin Incelenmesi
Bitiş Tarihi : 15.09.2013
Proje Konusu : Erken Okuryazarlık
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : -Tübitak 3501
Güncelleme Tarihi : 2022-09-09 13:04:58
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>Zihin Engelliler Eğitimi
Başlama Tarihi :18.09.2022
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : NİTELİKLİ KAPSAYICI EĞİTİM(Kuramdan Uygulamaya)
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>Zihin Engelliler Eğitimi
Başlama Tarihi :21.08.2022
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Zihin Engelliler Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-07 23:34:30