Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 12:41:35
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 12:41:35
Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ YUSUF OZAN YILDIRIM
- E-posta: yusufozanyıldırım@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2018 - 2022
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/
Tez Adı: Stres, obsesyon ve sosyal kaygılar taşıyan insanların kompulsif satın alma davranışlarının incelenmesi
Yüksek Lisans
2015 - 2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Deneyimsel pazarlamanın müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: IKEA üzerine ampirik bir çalışma
Lisans
2008 - 2013
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İNGİLİZCE)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2015 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Gösterişçi tüketimi açıklamada hissedilen sosyal sınıf ve onaylanma ihtiyacının rolü
- Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MAHMUD ASAF AĞAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISI VE MARKA DENEYİMİNİN TÜKETİCİLERDE SADAKAT OLUŞTURMASI AÇISINDAN İNCELENMESİ
- Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- HLAT ABED TALAS(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
Dersler
VERİLEN DERSLER
Tüketici Davranışları ve Analizleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Davranış Bilimleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Marka Yönetimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Tüketici Davranışları,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Müşteri İlişkileri Yönetimi,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Marka Yönetimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Tüketici Davranışları,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Examination of Corporate Reputation Scores, Market Value and Financial Performance with the Perspective of Corporate Brand Sustainability
Dergi Adı : Bingol Universitesi
Cilt : 7
ISSN : 2651-3234
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Dijital Çağda Pazar Araştırması: Etnografiden Netnografiye Geçiş Sürecinde Sanal Topluluklar ve Bir Araştırma
Dergi Adı : Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
Cilt : 2
ISSN : 2822-5139
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : GERÇEĞİN SIFIR ANINDA İÇERİK PAZARLAMASI: ONEDİO ÖRNEĞİ İLE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Dicle Akademi Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2757-9611
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Arçelik Ürünlerinin Tercih Edilme Durumlarına Göre Firmanın Kurumsal İtibar Algısındaki Farklılıkların İncelenmesi
Dergi Adı : Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2146-1333
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI AÇISINDAN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1309-4602
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
Cilt : 1
ISSN : 2822-5139
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : TEKSTİL SEKTÖRÜNDE ÜRETİM YAPAN FİRMALARIN PAZAR PERFORMANSLARINDA JENERİK STRATEJİLERİN ETKİSİ
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 31
ISSN : 1304-8880
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : THE EFFECT OF MOBILE PROMOTIONS AND APPLICATION QUALITY ON CONSUMERS\u2019 MOBILE BUYING IMPULSIVENESS: A CASE OF COMPARISON BETWEEN ZUBIZU AND HOPI
Dergi Adı : Öneri Dergisi
Cilt :
ISSN : 1300-0845
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : PAZARLAMADA İKTİSADİ BAKIŞ AÇISI
Dergi Adı : Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2651-267X
Yayın Tarihi : 2019
Bildiri Adı : Pazarlamanın Değişen Gücü: Dijital Döneme Geçiş ve Pazarlama 4.0. Yaklaşımları
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :31.10.2018
Bildiri Adı : İslami Bankacılık Faaliyetine Başlayan Konvansiyonel Bankalar ve Müşterilerinin Bilgi, Güven, Tercih, Memnuniyet ve Rahatsızlık Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma: Ziraat Bankası ve Vakıfbank Örneği
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BEYBUR MUSTAFA,YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Bankacılık ve Sigortacılık>Banka Yönetimi>Ticaret Bankacılığı>Katılım Bankacılığı>Katılım Bankacılığı,Konvansiyonel Bankacılık,İslami Bankacılık,Bankacılık,İslami Pencere
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :05.05.2018
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 4
Kitap Adı : Pazarlama Yönetiminde E-teknolojik Trendler
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Bilimsel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786253932152
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Bilimsel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-393-113-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-043-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Blokzincir Merkezli Güncel İş Modelleri
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786253651770
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Pazarlama Araştırmaları
Endüstriyel Pazarlama
Güncelleme Tarihi : 2022-06-12 00:42:33