YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 28.07.2025 13:42:14
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 12:41:35
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 12:41:35

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ YUSUF OZAN YILDIRIM




  • Web Adresi: -
  • Adres: -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2018 - 2022

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/

Tez Adı: Stres, obsesyon ve sosyal kaygılar taşıyan insanların kompulsif satın alma davranışlarının incelenmesi

Yüksek Lisans

2015 - 2018

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Deneyimsel pazarlamanın müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: IKEA üzerine ampirik bir çalışma

Lisans

2008 - 2013

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İNGİLİZCE)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2015 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Gösterişçi tüketimi açıklamada hissedilen sosyal sınıf ve onaylanma ihtiyacının rolü
Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MAHMUD ASAF AĞAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISI VE MARKA DENEYİMİNİN TÜKETİCİLERDE SADAKAT OLUŞTURMASI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
HLAT ABED TALAS(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

Dersler

VERİLEN DERSLER

Tüketici Davranışları ve Analizleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Davranış Bilimleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Marka Yönetimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Tüketici Davranışları,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Pazarlama Yönetimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Müşteri İlişkileri Yönetimi,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Marka Yönetimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Tüketici Davranışları,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 9

Makale Adı : Examination of Corporate Reputation Scores, Market Value and Financial Performance with the Perspective of Corporate Brand Sustainability

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, USLU AYPAR
Dergi Adı : Bingol Universitesi
Cilt : 7
ISSN : 2651-3234
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Dijital Çağda Pazar Araştırması: Etnografiden Netnografiye Geçiş Sürecinde Sanal Topluluklar ve Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : TARAKÇI ÖZKURT Özge, PİRTİNİ SERDAR, YILDIRIM YUSUF OZAN
Dergi Adı : Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
Cilt : 2
ISSN : 2822-5139
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : GERÇEĞİN SIFIR ANINDA İÇERİK PAZARLAMASI: ONEDİO ÖRNEĞİ İLE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, ERDEM ŞAKİR
Dergi Adı : Dicle Akademi Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2757-9611
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Arçelik Ürünlerinin Tercih Edilme Durumlarına Göre Firmanın Kurumsal İtibar Algısındaki Farklılıkların İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, ÇELİK TARIK ZİYAD, GÜNEY ALP EREN
Dergi Adı : Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2146-1333
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI AÇISINDAN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, PİRTİNİ SERDAR
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1309-4602
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, BAKIR NURETTİN OZAN
Dergi Adı : Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
Cilt : 1
ISSN : 2822-5139
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : TEKSTİL SEKTÖRÜNDE ÜRETİM YAPAN FİRMALARIN PAZAR PERFORMANSLARINDA JENERİK STRATEJİLERİN ETKİSİ

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, ÇELİK TARIK ZİYAD
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 31
ISSN : 1304-8880
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : THE EFFECT OF MOBILE PROMOTIONS AND APPLICATION QUALITY ON CONSUMERS\u2019 MOBILE BUYING IMPULSIVENESS: A CASE OF COMPARISON BETWEEN ZUBIZU AND HOPI

Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN, BAYRAKTAR AZRA
Dergi Adı : Öneri Dergisi
Cilt :
ISSN : 1300-0845
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : PAZARLAMADA İKTİSADİ BAKIŞ AÇISI

Yazar Bilgisi : ÇELİK TARIK ZİYAD,YILDIRIM YUSUF OZAN
Dergi Adı : Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2651-267X
Yayın Tarihi : 2019
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 2

Bildiri Adı : Pazarlamanın Değişen Gücü: Dijital Döneme Geçiş ve Pazarlama 4.0. Yaklaşımları

Etkinlik Adı : II. ULUSLARARASI EKONOMİ, SİYASET VE YÖNETİM SEMPOZYUMU ISEPA 2018
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :31.10.2018

Bildiri Adı : İslami Bankacılık Faaliyetine Başlayan Konvansiyonel Bankalar ve Müşterilerinin Bilgi, Güven, Tercih, Memnuniyet ve Rahatsızlık Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma: Ziraat Bankası ve Vakıfbank Örneği

Etkinlik Adı : 1. Uluslararası Bankacılık Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BEYBUR MUSTAFA,YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Bankacılık ve Sigortacılık>Banka Yönetimi>Ticaret Bankacılığı>Katılım Bankacılığı>Katılım Bankacılığı,Konvansiyonel Bankacılık,İslami Bankacılık,Bankacılık,İslami Pencere
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :05.05.2018

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 4

Kitap Adı : Pazarlama Yönetiminde E-teknolojik Trendler

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Bilimsel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786253932152
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Bilimsel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-393-113-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-043-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Blokzincir Merkezli Güncel İş Modelleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM YUSUF OZAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786253651770
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Pazarlama Araştırmaları
Endüstriyel Pazarlama

Güncelleme Tarihi : 2022-06-12 00:42:33

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!