Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:35:43
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:37:45
Kişisel Bilgiler

PROF. YILMAZ ZENGİN
- E-posta: yilmaz.zengin@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : MATEMATİK EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2011 - 2015
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Dinamik matematik yazılımı destekli işbirlikli öğrenme modelinin ortaöğretim cebir konularının öğrenimi ve öğretiminde uygulanabilirliğinin incelenmesi
Yüksek Lisans
2010 - 2011
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Dinamik matematik yazılımı GeoGebra’xxnın öğrencilerin başarılarına ve tutumlarına etkisi
Lisans
2004 - 2009
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2024 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2018 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 - 2018
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2011 - 2016
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2010 - 2011
- KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Üniversite Öğrencilerinin İki Değişkenli Fonksiyonlar Konusundaki Multivaryasyonel Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ZERRİN TOPRAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- GeoGebra Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamında Cavalieri Prensibi ve Kalkülüs Kavramları Arasındaki İlişkilerin Yapılandırılması
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ELİF ÖZYILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- GeoGebra Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamında Cavalieri Prensibi ve Kalkülüs Kavramları Arasındaki İlişkilerin Yapılandırılması
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ELİF ÖZYILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- Sorgulayıcı 5E modeli ile bütünleştirilmiş ters-yüz öğrenme ortamında ortaokul öğrencilerinin çember ve daire konusundaki kavramsal anlama süreçlerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ŞULE ÖZCAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Geogebra destekli Acodesa metodu ile 7. sınıf öğrencilerinin çokgenler konusundaki matematiksel akıl yürütmelerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NAZLI AKSU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- ACODESA metodu ile tasarlanan GeoGebra destekli öğrenme ortamında ortaokul öğrencilerinin üçgenler konusundaki matematiksel akıl yürütmelerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MEHMET DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
Dersler
VERİLEN DERSLER
Dinamik Matematik Yazılımları,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seçmeli (Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi),2019-2020,Lisans (Türkçe)
Dinamik Yazılımlar İle Matematik Kavramlarının Öğretimi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematik Yazılımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Dinamik Matematik Yazılımları,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Dinamik Yazılımlar İle Matematik Kavramlarının Öğretimi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Matematik Yazılımları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Matematik Yazılımları,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Tez Danışmanlığı,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seçmeli (Matematiksel Yazılım),2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Dinamik Yazılımlar İle Matematik Kavramlarının Öğretimi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Genel Matematik,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Dinamik Matematik Yazılımları,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Bilim Tarihi (Genel Kültür),2016-2017,Lisans (Türkçe)
Seçmeli (Matematiksel Yazılım),2016-2017,Lisans (Türkçe)
Seçmeli II (Bilgisayar),2016-2017,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Genel Matematik,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Seçmeli (Matematiksel İspatlar),2016-2017,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Seminer,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik II,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Investigation of generalisation processes of secondary school students using multiple representations in a pattern task
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 56
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Fostering students’ multivariational reasoning through technology-enhanced learning environments
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt :
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Investigating University Students’ Argumentations and Proofs Using Dynamic Mathematics Software in Collaborative Learning, Debate, and Self-reflection Stages
Dergi Adı : International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education
Cilt : 10
ISSN : 2198-9745
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Teachers’ Use of Rational Questioning to Support Students’ Collective Argumentation Through 5E-Based Flipped Classroom Approach Using GeoGebra
Dergi Adı : Science & Education
Cilt :
ISSN : 0926-7220
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : How Do Structural and Process Aspects of Mathematical Reasoning Support Each Other Through the Integration of GeoGebra and the ACODESA Method?
Dergi Adı : Digital Experiences in Mathematics Education
Cilt : 10
ISSN : 2199-3246
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Students’ Proof Construction through Computer-Supported Collaborative Learning: The Perspectives of Habermas’ Theory of Rationality and Duval’s Theory of Registers of Semiotic Representation
Dergi Adı : Science & Education
Cilt :
ISSN : 0926-7220
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Effectiveness of a professional development course based on information and communication technologies on mathematics teachers skills in designing technology-enhanced task
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Students' mathematical reasoning on the area of the circle: 5E-based flipped classroom approach
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 54
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The effect of a technology-enhanced collaborative learning environment on secondary school students’ mathematical reasoning: A mixed method design
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Students' understanding of parametric equations in a collaborative technology-enhanced learning environment
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 54
ISSN : 0020-739X","1464-5211
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : From a Neglected Concept to the Construction of Dynamic Connections Between Precise Definitions of the Limit Concept Using GeoGebra
Dergi Adı : International Journal for Technology in Mathematics Education
Cilt : 30
ISSN : 1744-2710
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Disclosure of students’ mathematical reasoning through collaborative technology-enhanced learning environment
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 27
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Developing students' problem posing skills with dynamic geometry software and active learning framework
Dergi Adı : Turkish Journal of Education
Cilt : 11
ISSN : 2147-2858
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çember Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi: 5E Öğrenme Modeli ile Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımı
Dergi Adı : Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2148-6999
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Construction of proof of the Fundamental Theorem of Calculus using dynamic mathematics software in the calculus classroom
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 27
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Temelli Öğrenme Yaklaşımları: GeoGebra Destekli Aktif Öğrenme ÇerçevesininUygulanması
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Development of mathematical connection skills in a dynamic learning environment
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 24
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Incorporating the dynamic mathematics software GeoGebra into a history of mathematics course
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 49
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Examination of the constructed dynamic bridge between the concepts of differential and derivative with the integration of GeoGebra and the ACODESA method
Dergi Adı : Educational Studies in Mathematics
Cilt : 99
ISSN : 0013-1954
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Matematik öğretiminin biçimlendirici değerlendirme sürecinde Kahoot! ve Plickers uygulamalarının incelenmesi
Dergi Adı : Ege Eğitim Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : GeoGebra yazılımının matematik kaygısı ve matematik öğretme kaygısına etkisinin incelenmesi
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Komşuluk ve yığılma noktası kavramlarının dinamik matematik ortamında keşfedilmesi üzerine bir araştırma
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
Cilt : 43
ISSN : 1302-8944
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The effects of GeoGebra software on pre-service mathematics teachers’ attitudes and views toward proof and proving
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 48
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Matematik öğretiminin ölçme ve değerlendirme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Investigating the use of the Khan Academy and mathematics software with a flipped classroom approach in mathematics teaching
Dergi Adı : Educational Technology Society
Cilt : 20
ISSN : 1436-4522
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Integrating dynamic mathematics software into cooperative learning environments in mathematics
Dergi Adı : Educational Technology Society
Cilt : 20
ISSN : 1436-4522
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğretmen adaylarının görüşleri ışığında matematiksel iletişim sağlayabilmede GeoGebra yazılımının potansiyeli
Dergi Adı : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1307-6086
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Conceptual understanding of definite integral with GeoGebra
Dergi Adı : Computers in the Schools
Cilt : 33
ISSN : 0738-0569
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Öğretmen adaylarının matematik öğretmeye yönelik kaygı düzeylerinin incelenmesi
Dergi Adı : Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Dinamik matematik yazılımı Geogebra destekli işbirlikli öğrenme modeli
Dergi Adı : Karaelmas Journal of Educational Sciences
Cilt : 3
ISSN : 2148-2888
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : The teaching of polar coordinates with dynamic mathematics software
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 46
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : What is the relationship between technology and mathematics teaching anxiety?
Dergi Adı : Educational Technology Society
Cilt : 18
ISSN : 1436-4522
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Dinamik bir matematik yazılımının öğretmen adaylarının etkileşimli tahta ile ilgili görüşlerine etkisi
Dergi Adı : Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1306-7850
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Türev uygulamaları konusunun öğretiminde GeoGebra yazılımının kullanımı
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik matematik yazılımının kullanımı
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1304-429-X
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
Cilt : 14
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Dinamik matematik yazılımı ile etkileşimli tahta teknolojisinin matematik öğretiminde kullanımı
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Matematik öğretiminde GeoGebra kullanımı hakkında öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisİ
Cilt : 17
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2011
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 23
Makale Adı : Investigation of generalisation processes of secondary school students using multiple representations in a pattern task
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : Fostering students' multivariational reasoning through technology-enhanced learning environments
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : Teachers' Use of Rational Questioning to Support Students' Collective Argumentation Through 5E-Based Flipped Classroom Approach Using GeoGebra
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : SCIENCE & EDUCATION
Makale Adı : Students' Proof Construction through Computer-Supported Collaborative Learning: The Perspectives of Habermas' Theory of Rationality and Duval's Theory of Registers of Semiotic Representation
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : SCIENCE & EDUCATION
Makale Adı : Investigating University Students' Argumentations and Proofs Using Dynamic Mathematics Software in Collaborative Learning, Debate, and Self-reflection Stages
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 8
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN UNDERGRADUATE MATHEMATICS EDUCATION
Makale Adı : Students' mathematical reasoning on the area of the circle: 5E-based flipped classroom approach
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : Students' understanding of parametric equations in a collaborative technology-enhanced learning environment
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : The effect of a technology-enhanced collaborative learning environment on secondary school students' mathematical reasoning: A mixed method design
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 11
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Makale Adı : Effectiveness of a professional development course based on information and communication technologies on mathematics teachers' skills in designing technology-enhanced task
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Makale Adı : From a Neglected Concept to the Construction of Dynamic Connections Between Precise Definitions of the Limit Concept Using GeoGebra
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION
Makale Adı : Construction of proof of the Fundamental Theorem of Calculus using dynamic mathematics software in the calculus classroom
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 12
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Makale Adı : Disclosure of students' mathematical reasoning through collaborative technology-enhanced learning environment
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 12
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Makale Adı : Developing students' problem posing skills with dynamic geometry software and active learning framework
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Makale Adı : Development of mathematical connection skills in a dynamic learning environment
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 17
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Makale Adı : Examination of the constructed dynamic bridge between the concepts of differential and derivative with the integration of GeoGebra and the ACODESA method
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 26
Yayın Yeri : EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS
Makale Adı : Incorporating the dynamic mathematics software GeoGebra into a history of mathematics course
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 14
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : Investigating the Use of the Khan Academy and Mathematics Software with a Flipped Classroom Approach in Mathematics Teaching
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 45
Yayın Yeri : EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
Makale Adı : The effects of GeoGebra software on pre-service mathematics teachers' attitudes and views toward proof and proving
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 16
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : Integrating Dynamic Mathematics Software into Cooperative Learning Environments in Mathematics
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
Makale Adı : Conceptual Understanding of Definite Integral with GeoGebra
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 30
Yayın Yeri : COMPUTERS IN THE SCHOOLS
Makale Adı : The teaching of polar coordinates with dynamic mathematics software
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 14
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Makale Adı : What is the Relationship between Technology and Mathematics Teaching Anxiety?
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
Makale Adı : The effect of dynamic mathematics software geogebra on student achievement in teaching of trigonometry
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 57
Yayın Yeri : WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING & ADMINISTRATION - 2011
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çember Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi: Sorgulamaya Dayalı 5e Öğrenme Modeli ile Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZCAN ŞULE, DEMİR MEHMET, AKSU NAZLI, URHAN SELİN, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021
Bildiri Adı : Proving Theorems About Limits Involving Trigonometric Functions In A Technology-Supported Collaborative Learning Environment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : URHAN SELİN, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi>Argumentation, proving, Toulmin’s model, Habermas’ construct of rationality, limits involving trigonometric functions
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Sürecindeki Matematiksel Akıl Yürütmelerinin Yapısal Boyutunun Toulmin Modeli ile İncelenmesi: Yamuk Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Aksu Nazlı, ZENGİN YILMAZ, URHAN SELİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Dairenin Alanı Konusundaki Matematiksel Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİR MEHMET, ZENGİN YILMAZ, ÖZCAN ŞULE, URHAN SELİN, Aksu Nazlı
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021
Bildiri Adı : Dinamik Matematik Yazılımı Geogebra’nın Üstbilişin Tahmin ve Planlama Bileşenlerini Desteklemedeki Pedagojik Potansiyeli
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARS MEHMET, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :30.10.2021
Bildiri Adı : 9. Sınıf öğrencilerinin üçgenler konusundaki problem kurma becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Avci Müjgan,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020
Bildiri Adı : Öğrencilerin Kosinüs Kuralına İlişkin Kavrayışları, Argümanları ve Yaptıkları İspat Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Erkarslan Merve, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020
Bildiri Adı : Geogebra yazılımıyla desteklenen problem kurma temelli öğrenme ortamının ortaokul öğrencilerinin problem kurma öz yeterliklerine etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020
Bildiri Adı : GeoGebra Yazılımıyla Desteklenen Sosyokültürel Bir Öğrenme Ortamında Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Matematiksel Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : URGANCI NAZLI,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :26.09.2019
Bildiri Adı : Matematik öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirmede Kahoot! ve Plickers kullanımına ilişkin görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.05.2017
Basım Tarihi :01.12.2017
Bildiri Adı : Dinamik bir yazılım öğretmen adaylarının etkileşimli tahta ile ilgili görüşlerini nasıl etkiler?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :01.08.2015
Bildiri Adı : Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik bir yazılımın kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,TATAR ENVER,İŞLEYEN TEVFİK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :01.11.2013
Bildiri Adı : Matematik öğretmeni adaylarının etkileşimli tahta teknolojisinde dinamik bir yazılım kullanmaları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :22.06.2013
Bildiri Adı : Matematik öğretiminde GeoGebra kullanımı hakkında öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.07.2011
Basım Tarihi :09.07.2011
Bildiri Adı : Ortaöğretim matematik dersinde geogebra kullanımı üzerine öğretmen adaylarının görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The examination of situations where a derivative fails to exist in GeoGebra software
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fonksiyonların grafik çiziminde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,Çifci Orhan
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dizilerde limit kavramının dinamik bir ortamda incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.04.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Examination of Mathematics Teachers’ Technology-Based Tasks to Improve Mathematical Reasoning Ability
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Farklı düzeylerde GeoGebra yazılımının matematik öğretiminde kullanımına yönelik örnekler
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematiksel bilginin yapılandırılmasında kavramların farklı temsilleri arasında geogebra yazılımı ile dinamik geçişler yapma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.10.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Noktanın analitik incelenmesinde dinamik bir ortamın kullanılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ÇİFTCİ ORHAN,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.05.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : An Investigation of The Tasks Designed By Mathematics Teachers According to Cognitive Demand Levels in The Context of Inquiry-Based Learning Model
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sayılar ve cebir öğrenme alanında dinamik matematik yazılımı kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Öğrenci yanıt sistemlerinin ölçme ve değerlendirme bağlamında matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerini geliştirme potansiyeli
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı aracılığıyla kalkülüsün temel kavramlarını inşa etmeye yönelik teorik çerçeve ve öğretim metodu önerisi: Göstergebilimsel aracılık teorisi perspektifi ve ACODESA metodu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2024
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Kalkülüs Öğreniminde Teknolojinin Aracı Rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Line and plane in space in a dynamic learning environment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : An investigation of the mathematical properties of spirograph models with GeoGebra
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Limit tanımı ile ilgili kavram yanılgılarını gidermede dinamik matematik yazılımı GeoGebra’nın kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Proof of the derivative product rule with dynamic mathematics software
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Students’ Interpretation of Two-Variable Functions Through Dynamic Mathematics Software: Multivariational Reasoning Framework
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Toprak Zerrin, Güneş Tuğba, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Teknolojiyi ve Sosyal Etkileşimi Destekleyen Bir Ortamda Limitin Formal Tanımını Kullanarak Genel Teoremleri İspatlama ve Limit İfadelerini Doğrulama
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The geometric interpretation of the Newton Method with a dynamic mathematics software
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,ORUÇ ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütmelerinin Süreç Boyutunun Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Özenç Ayşegül, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Using string art to investigate sequences in the dynamic learning environment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Kutupsal koordinatların, kutupsal denklemler ve grafiklerinin GeoGebra yazılımı ile görselleştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2012
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The effect of GeoGebra software on pre-service teachers’ views about mathematics hopelessness
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.08.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Investigation of The Effect of GeoGebra Assisted Problem Posing Based Learning Process on Creative Problem Posing Skills of Pre-Service Teachers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Bozkurt Merve Nur, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The investigation of the use of formative feedback with ICT in mathematics classroom
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı ile diferansiyel kavramının görselleştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ÇİFTCİ ORHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Teknoloji destekli biçimlendirici değerlendirmenin matematik öğrenme ve öğretme sürecinde uygulanmasına yönelik tasarlanan bir hizmet içi eğitim kursunun değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Belirli integral konusunda dinamik matematik yazılımı GeoGebra kullanarak çalışma yapraklarının geliştirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KUTLUCA TAMER,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : GeoGebra Destekli Problem Kurma Temelli Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Problem Kurma Becerilerine Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Analitik geometri öğretiminde dinamik matematik yazılımının kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik bir yazılımın yapılandırmacı öğrenme ortamında kullanılması: Maksimum ve minimum problemleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik görsel ispatların GeoGebra yazılımında inşa edilmesinin öğrenme ortamına katkıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : An Investigation of Secondary School Students’ Conceptions of The Pythagorean Relation in a Technology Supported Collaborative Learning Environment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Kaya Eylül, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Mutlak değer içeren eşitsizliklerin çözümünün dinamik bir ortamda incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇİFTCİ ORHAN,TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The use of GeoGebra software to provide mathematical communication
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretiminde ölçme ve değerlendirme sürecinde Kahoot! ve Plickers kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme İlkelerinin GeoGebra Yazılımıyla Matematik Derslerinde Uygulanması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARS MEHMET,ŞİMŞEK ÖMER,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Experiencing the functions of proof in the dynamic mathematics software
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Zincir Kuralı’nın ispatının dinamik matematik ortamında yapılandırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The feasibility of the use of both cooperative learning model and GeoGebra software in terms of the secondary mathematics curriculum
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı ile Pascal Teoreminin inşası
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The views of pre-service teachers about their professional self-efficacy in the dynamic learning environment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.08.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik yapılar inşa ederek öğrencilerin matematiksel akıl yürütme becerilerinin geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı ile mutlak değer içeren denklemlerin çözümü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ÇİFTCİ ORHAN,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Teğet, bir noktadaki türev ve diferansiyel kavramları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.01.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.01.2016
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 6
Kitap Adı : Matematik Eğitiminde İlişkilendirme
Yazar Adı : Özcan Şule, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786256357778
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma
Yazar Adı : Aparı Burcu, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786256357563
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : STEAM-BOX: Empowering Educators to Integrate Transdisciplinary STEAM Practices in Schools
Yazar Adı : URHAN SELİN,Demir Mehmet,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Linz: Linz School of Education, Johannes Kepler University
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-903480-03-2
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Mantıksal Akıl Yürütme
Yazar Adı : ZENGİN YILMAZ, URHAN SELİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8044-92-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları
Yazar Adı : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-08-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Matematik Öğretiminin Temelleri Ortaokul
Yazar Adı : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-316-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 3
Proje Adı: Matematiksel akıl yürütme becerisini geliştirmeye yönelik teknoloji destekli etkinlik tasarlama
Bitiş Tarihi : 14.04.2022
Proje Konusu : Projede, matematik öğretmenlerinin yeni bilgi ve iletişim teknolojilerini güncel pedagojik ilkelerle birlikte kullanarak öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisini geliştirmeye yönelik etkinlikleri tasarlama becerilerini geliştirme ve bu yönde farkındalık düzeylerini artırma amaçlanmaktadır.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-10-30 19:53:10
Proje Adı: Ölçme ve değerlendirme bağlamında matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 27.04.2020
Proje Konusu : Ölçme ve değerlendirme bağlamında matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-10-03 22:12:08
Proje Adı: GeoGebra Yazılımı ile Akıllı Tahta Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanımı
Bitiş Tarihi : 31.12.2013
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-26 13:07:50
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Matematik Eğitimi Derneği
Başlama Tarihi :2016
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi>Problem Çözme; Problem Kurma
Başlama Tarihi :22.02.2023
Bitiş Tarihi :22.02.2023
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2024-02-16 14:38:06