YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:34:14
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:35:43
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:37:45

Kişisel Bilgiler

PROF. YILMAZ ZENGİN




  • E-posta: yilmaz.zengin@dicle.edu.tr
  • Bağlı Birimi : MATEMATİK EĞİTİMİ
  • İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
  • Web Adresi: -
  • Adres: -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2011 - 2015

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: Dinamik matematik yazılımı destekli işbirlikli öğrenme modelinin ortaöğretim cebir konularının öğrenimi ve öğretiminde uygulanabilirliğinin incelenmesi

Yüksek Lisans

2010 - 2011

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Dinamik matematik yazılımı GeoGebra’xxnın öğrencilerin başarılarına ve tutumlarına etkisi

Lisans

2004 - 2009

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Matematik Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
PROFESÖR
2024 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

DOÇENT
2018 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2016 - 2018
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2011 - 2016
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2010 - 2011
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Üniversite Öğrencilerinin İki Değişkenli Fonksiyonlar Konusundaki Multivaryasyonel Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ZERRİN TOPRAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

GeoGebra Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamında Cavalieri Prensibi ve Kalkülüs Kavramları Arasındaki İlişkilerin Yapılandırılması
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
ELİF ÖZYILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

GeoGebra Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamında Cavalieri Prensibi ve Kalkülüs Kavramları Arasındaki İlişkilerin Yapılandırılması
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ELİF ÖZYILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

Sorgulayıcı 5E modeli ile bütünleştirilmiş ters-yüz öğrenme ortamında ortaokul öğrencilerinin çember ve daire konusundaki kavramsal anlama süreçlerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ŞULE ÖZCAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Geogebra destekli Acodesa metodu ile 7. sınıf öğrencilerinin çokgenler konusundaki matematiksel akıl yürütmelerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NAZLI AKSU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

ACODESA metodu ile tasarlanan GeoGebra destekli öğrenme ortamında ortaokul öğrencilerinin üçgenler konusundaki matematiksel akıl yürütmelerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MEHMET DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Dersler

VERİLEN DERSLER

Dinamik Matematik Yazılımları,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

Seçmeli (Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi),2019-2020,Lisans (Türkçe)

Dinamik Yazılımlar İle Matematik Kavramlarının Öğretimi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Matematik Yazılımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Dinamik Matematik Yazılımları,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Dinamik Yazılımlar İle Matematik Kavramlarının Öğretimi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Matematik Yazılımları,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Matematik Yazılımları,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Tez Danışmanlığı,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Seçmeli (Matematiksel Yazılım),2017-2018,Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Dinamik Yazılımlar İle Matematik Kavramlarının Öğretimi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Genel Matematik,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Dinamik Matematik Yazılımları,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi II,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Bilim Tarihi (Genel Kültür),2016-2017,Lisans (Türkçe)

Seçmeli (Matematiksel Yazılım),2016-2017,Lisans (Türkçe)

Seçmeli II (Bilgisayar),2016-2017,Lisans (Türkçe)

Matematik Öğretimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Genel Matematik,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Seçmeli (Matematiksel İspatlar),2016-2017,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Seminer,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik II,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 38

Makale Adı : Investigation of generalisation processes of secondary school students using multiple representations in a pattern task

Yazar Bilgisi : Demir Mehmet, ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 56
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Fostering students’ multivariational reasoning through technology-enhanced learning environments

Yazar Bilgisi : Toprak Zerrin,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt :
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Investigating University Students’ Argumentations and Proofs Using Dynamic Mathematics Software in Collaborative Learning, Debate, and Self-reflection Stages

Yazar Bilgisi : URHAN SELİN, ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education
Cilt : 10
ISSN : 2198-9745
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Teachers’ Use of Rational Questioning to Support Students’ Collective Argumentation Through 5E-Based Flipped Classroom Approach Using GeoGebra

Yazar Bilgisi : Özcan Şule,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Science & Education
Cilt :
ISSN : 0926-7220
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : How Do Structural and Process Aspects of Mathematical Reasoning Support Each Other Through the Integration of GeoGebra and the ACODESA Method?

Yazar Bilgisi : Demir Mehmet,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Digital Experiences in Mathematics Education
Cilt : 10
ISSN : 2199-3246
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Students’ Proof Construction through Computer-Supported Collaborative Learning: The Perspectives of Habermas’ Theory of Rationality and Duval’s Theory of Registers of Semiotic Representation

Yazar Bilgisi : URHAN SELİN,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Science & Education
Cilt :
ISSN : 0926-7220
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Effectiveness of a professional development course based on information and communication technologies on mathematics teachers skills in designing technology-enhanced task

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Students' mathematical reasoning on the area of the circle: 5E-based flipped classroom approach

Yazar Bilgisi : DEMİR MEHMET, ZENGİN YILMAZ, ÖZCAN ŞULE, URHAN SELİN, AKSU NAZLI
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 54
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The effect of a technology-enhanced collaborative learning environment on secondary school students’ mathematical reasoning: A mixed method design

Yazar Bilgisi : DEMİR MEHMET, ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Students' understanding of parametric equations in a collaborative technology-enhanced learning environment

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 54
ISSN : 0020-739X","1464-5211
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : From a Neglected Concept to the Construction of Dynamic Connections Between Precise Definitions of the Limit Concept Using GeoGebra

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal for Technology in Mathematics Education
Cilt : 30
ISSN : 1744-2710
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Disclosure of students’ mathematical reasoning through collaborative technology-enhanced learning environment

Yazar Bilgisi : AKSU NAZLI, ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 27
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Developing students' problem posing skills with dynamic geometry software and active learning framework

Yazar Bilgisi : APARI BURCU, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Turkish Journal of Education
Cilt : 11
ISSN : 2147-2858
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çember Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi: 5E Öğrenme Modeli ile Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımı

Yazar Bilgisi : Özcan Şule, Demir Mehmet, AKSU NAZLI, URHAN SELİN, ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2148-6999
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Construction of proof of the Fundamental Theorem of Calculus using dynamic mathematics software in the calculus classroom

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 27
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Temelli Öğrenme Yaklaşımları: GeoGebra Destekli Aktif Öğrenme ÇerçevesininUygulanması

Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Development of mathematical connection skills in a dynamic learning environment

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 24
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Incorporating the dynamic mathematics software GeoGebra into a history of mathematics course

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 49
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Examination of the constructed dynamic bridge between the concepts of differential and derivative with the integration of GeoGebra and the ACODESA method

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Educational Studies in Mathematics
Cilt : 99
ISSN : 0013-1954
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Matematik öğretiminin biçimlendirici değerlendirme sürecinde Kahoot! ve Plickers uygulamalarının incelenmesi

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET,ŞİMŞEK ÖMER
Dergi Adı : Ege Eğitim Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : GeoGebra yazılımının matematik kaygısı ve matematik öğretme kaygısına etkisinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Komşuluk ve yığılma noktası kavramlarının dinamik matematik ortamında keşfedilmesi üzerine bir araştırma

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
Cilt : 43
ISSN : 1302-8944
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : The effects of GeoGebra software on pre-service mathematics teachers’ attitudes and views toward proof and proving

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 48
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Matematik öğretiminin ölçme ve değerlendirme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı

Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Investigating the use of the Khan Academy and mathematics software with a flipped classroom approach in mathematics teaching

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Educational Technology Society
Cilt : 20
ISSN : 1436-4522
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Integrating dynamic mathematics software into cooperative learning environments in mathematics

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Dergi Adı : Educational Technology Society
Cilt : 20
ISSN : 1436-4522
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Öğretmen adaylarının görüşleri ışığında matematiksel iletişim sağlayabilmede GeoGebra yazılımının potansiyeli

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1307-6086
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Conceptual understanding of definite integral with GeoGebra

Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Computers in the Schools
Cilt : 33
ISSN : 0738-0569
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Öğretmen adaylarının matematik öğretmeye yönelik kaygı düzeylerinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Dergi Adı : Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Dinamik matematik yazılımı Geogebra destekli işbirlikli öğrenme modeli

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Dergi Adı : Karaelmas Journal of Educational Sciences
Cilt : 3
ISSN : 2148-2888
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : The teaching of polar coordinates with dynamic mathematics software

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 46
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : What is the relationship between technology and mathematics teaching anxiety?

Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Dergi Adı : Educational Technology Society
Cilt : 18
ISSN : 1436-4522
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Dinamik bir matematik yazılımının öğretmen adaylarının etkileşimli tahta ile ilgili görüşlerine etkisi

Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1306-7850
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Türev uygulamaları konusunun öğretiminde GeoGebra yazılımının kullanımı

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik matematik yazılımının kullanımı

Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,TATAR ENVER,İŞLEYEN TEVFİK
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1304-429-X
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi

Yazar Bilgisi : KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
Cilt : 14
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Dinamik matematik yazılımı ile etkileşimli tahta teknolojisinin matematik öğretiminde kullanımı

Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Matematik öğretiminde GeoGebra kullanımı hakkında öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : KUTLUCA TAMER,ZENGİN YILMAZ
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisİ
Cilt : 17
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2011
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 23

Makale Adı : Investigation of generalisation processes of secondary school students using multiple representations in a pattern task

Yazar Bilgisi : Demir, M, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : Fostering students' multivariational reasoning through technology-enhanced learning environments

Yazar Bilgisi : Toprak, Z, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : Teachers' Use of Rational Questioning to Support Students' Collective Argumentation Through 5E-Based Flipped Classroom Approach Using GeoGebra

Yazar Bilgisi : Özcan, S, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : SCIENCE & EDUCATION

Makale Adı : Students' Proof Construction through Computer-Supported Collaborative Learning: The Perspectives of Habermas' Theory of Rationality and Duval's Theory of Registers of Semiotic Representation

Yazar Bilgisi : Urhan, S, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : SCIENCE & EDUCATION

Makale Adı : Investigating University Students' Argumentations and Proofs Using Dynamic Mathematics Software in Collaborative Learning, Debate, and Self-reflection Stages

Yazar Bilgisi : Urhan, S, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 8
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN UNDERGRADUATE MATHEMATICS EDUCATION

Makale Adı : Students' mathematical reasoning on the area of the circle: 5E-based flipped classroom approach

Yazar Bilgisi : Demir, M, Zengin, Y, Özcan, S, Urhan, S, Aksu, N
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : Students' understanding of parametric equations in a collaborative technology-enhanced learning environment

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : The effect of a technology-enhanced collaborative learning environment on secondary school students' mathematical reasoning: A mixed method design

Yazar Bilgisi : Demir, M, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 11
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

Makale Adı : Effectiveness of a professional development course based on information and communication technologies on mathematics teachers' skills in designing technology-enhanced task

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

Makale Adı : From a Neglected Concept to the Construction of Dynamic Connections Between Precise Definitions of the Limit Concept Using GeoGebra

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION

Makale Adı : Construction of proof of the Fundamental Theorem of Calculus using dynamic mathematics software in the calculus classroom

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 12
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

Makale Adı : Disclosure of students' mathematical reasoning through collaborative technology-enhanced learning environment

Yazar Bilgisi : Aksu, N, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 12
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

Makale Adı : Developing students' problem posing skills with dynamic geometry software and active learning framework

Yazar Bilgisi : Apari, B, Özgen, K, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Makale Adı : Development of mathematical connection skills in a dynamic learning environment

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 17
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

Makale Adı : Examination of the constructed dynamic bridge between the concepts of differential and derivative with the integration of GeoGebra and the ACODESA method

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 26
Yayın Yeri : EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS

Makale Adı : Incorporating the dynamic mathematics software GeoGebra into a history of mathematics course

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 14
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : Investigating the Use of the Khan Academy and Mathematics Software with a Flipped Classroom Approach in Mathematics Teaching

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 45
Yayın Yeri : EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY

Makale Adı : The effects of GeoGebra software on pre-service mathematics teachers' attitudes and views toward proof and proving

Yazar Bilgisi : Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 16
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : Integrating Dynamic Mathematics Software into Cooperative Learning Environments in Mathematics

Yazar Bilgisi : Zengin, Y, Tatar, E
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY

Makale Adı : Conceptual Understanding of Definite Integral with GeoGebra

Yazar Bilgisi : Tatar, E, Zengin, Y
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 30
Yayın Yeri : COMPUTERS IN THE SCHOOLS

Makale Adı : The teaching of polar coordinates with dynamic mathematics software

Yazar Bilgisi : Zengin, Y, Tatar, E
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 14
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Makale Adı : What is the Relationship between Technology and Mathematics Teaching Anxiety?

Yazar Bilgisi : Tatar, E, Zengin, Y, Kagizmanli, TB
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY

Makale Adı : The effect of dynamic mathematics software geogebra on student achievement in teaching of trigonometry

Yazar Bilgisi : Zengin, Y, Furkan, H, Kutluca, T
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 57
Yayın Yeri : WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING & ADMINISTRATION - 2011

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 61

Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çember Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi: Sorgulamaya Dayalı 5e Öğrenme Modeli ile Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımı

Etkinlik Adı : 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZCAN ŞULE, DEMİR MEHMET, AKSU NAZLI, URHAN SELİN, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021

Bildiri Adı : Proving Theorems About Limits Involving Trigonometric Functions In A Technology-Supported Collaborative Learning Environment

Etkinlik Adı : 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : URHAN SELİN, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi>Argumentation, proving, Toulmin’s model, Habermas’ construct of rationality, limits involving trigonometric functions
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021

Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Sürecindeki Matematiksel Akıl Yürütmelerinin Yapısal Boyutunun Toulmin Modeli ile İncelenmesi: Yamuk Örneği

Etkinlik Adı : 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Aksu Nazlı, ZENGİN YILMAZ, URHAN SELİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021

Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Dairenin Alanı Konusundaki Matematiksel Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİR MEHMET, ZENGİN YILMAZ, ÖZCAN ŞULE, URHAN SELİN, Aksu Nazlı
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :25.11.2021

Bildiri Adı : Dinamik Matematik Yazılımı Geogebra’nın Üstbilişin Tahmin ve Planlama Bileşenlerini Desteklemedeki Pedagojik Potansiyeli

Etkinlik Adı : Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 2021
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARS MEHMET, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :30.10.2021

Bildiri Adı : 9. Sınıf öğrencilerinin üçgenler konusundaki problem kurma becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

Etkinlik Adı : International Pegem Conference on Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Avci Müjgan,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020

Bildiri Adı : Öğrencilerin Kosinüs Kuralına İlişkin Kavrayışları, Argümanları ve Yaptıkları İspat Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : International Pegem Conference on Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Erkarslan Merve, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020

Bildiri Adı : Geogebra yazılımıyla desteklenen problem kurma temelli öğrenme ortamının ortaokul öğrencilerinin problem kurma öz yeterliklerine etkisi

Etkinlik Adı : International Pegem Conference on Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020

Bildiri Adı : GeoGebra Yazılımıyla Desteklenen Sosyokültürel Bir Öğrenme Ortamında Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Matematiksel Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : URGANCI NAZLI,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :26.09.2019

Bildiri Adı : Matematik öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirmede Kahoot! ve Plickers kullanımına ilişkin görüşleri

Etkinlik Adı : 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.05.2017
Basım Tarihi :01.12.2017

Bildiri Adı : Dinamik bir yazılım öğretmen adaylarının etkileşimli tahta ile ilgili görüşlerini nasıl etkiler?

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :01.08.2015

Bildiri Adı : Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik bir yazılımın kullanımı

Etkinlik Adı : International Perspectives On New Aspects Of Learning In Teacher Education(IPALTE)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,TATAR ENVER,İŞLEYEN TEVFİK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :01.11.2013

Bildiri Adı : Matematik öğretmeni adaylarının etkileşimli tahta teknolojisinde dinamik bir yazılım kullanmaları

Etkinlik Adı : I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :22.06.2013

Bildiri Adı : Matematik öğretiminde GeoGebra kullanımı hakkında öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 1. Matematik Öğretimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.07.2011
Basım Tarihi :09.07.2011

Bildiri Adı : Ortaöğretim matematik dersinde geogebra kullanımı üzerine öğretmen adaylarının görüşleri

Etkinlik Adı : 5th International Computer Instructional Technologies Symposium
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2011
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The examination of situations where a derivative fails to exist in GeoGebra software

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Fonksiyonların grafik çiziminde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,Çifci Orhan
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dizilerde limit kavramının dinamik bir ortamda incelenmesi

Etkinlik Adı : 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.04.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Examination of Mathematics Teachers’ Technology-Based Tasks to Improve Mathematical Reasoning Ability

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Farklı düzeylerde GeoGebra yazılımının matematik öğretiminde kullanımına yönelik örnekler

Etkinlik Adı : VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.05.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Matematiksel bilginin yapılandırılmasında kavramların farklı temsilleri arasında geogebra yazılımı ile dinamik geçişler yapma

Etkinlik Adı : 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.10.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Noktanın analitik incelenmesinde dinamik bir ortamın kullanılması

Etkinlik Adı : 12. Matematik Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ÇİFTCİ ORHAN,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.05.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : An Investigation of The Tasks Designed By Mathematics Teachers According to Cognitive Demand Levels in The Context of Inquiry-Based Learning Model

Etkinlik Adı : 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sayılar ve cebir öğrenme alanında dinamik matematik yazılımı kullanımı

Etkinlik Adı : 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Öğrenci yanıt sistemlerinin ölçme ve değerlendirme bağlamında matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerini geliştirme potansiyeli

Etkinlik Adı : 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı aracılığıyla kalkülüsün temel kavramlarını inşa etmeye yönelik teorik çerçeve ve öğretim metodu önerisi: Göstergebilimsel aracılık teorisi perspektifi ve ACODESA metodu

Etkinlik Adı : 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2024
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Kalkülüs Öğreniminde Teknolojinin Aracı Rolü

Etkinlik Adı : Matematik Eğitimi Günü-Ankara
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Line and plane in space in a dynamic learning environment

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2016)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : An investigation of the mathematical properties of spirograph models with GeoGebra

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Educations
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Limit tanımı ile ilgili kavram yanılgılarını gidermede dinamik matematik yazılımı GeoGebra’nın kullanımı

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Proof of the derivative product rule with dynamic mathematics software

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Students’ Interpretation of Two-Variable Functions Through Dynamic Mathematics Software: Multivariational Reasoning Framework

Etkinlik Adı : 6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Toprak Zerrin, Güneş Tuğba, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Teknolojiyi ve Sosyal Etkileşimi Destekleyen Bir Ortamda Limitin Formal Tanımını Kullanarak Genel Teoremleri İspatlama ve Limit İfadelerini Doğrulama

Etkinlik Adı : Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The geometric interpretation of the Newton Method with a dynamic mathematics software

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,ORUÇ ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütmelerinin Süreç Boyutunun Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi

Etkinlik Adı : 6th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Özenç Ayşegül, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Using string art to investigate sequences in the dynamic learning environment

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Kutupsal koordinatların, kutupsal denklemler ve grafiklerinin GeoGebra yazılımı ile görselleştirilmesi

Etkinlik Adı : 2. Matematik Öğretimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2012
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The effect of GeoGebra software on pre-service teachers’ views about mathematics hopelessness

Etkinlik Adı : 40th Conference of theInternational Group for the Psychology of Mathematics Education (PME40)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.08.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Investigation of The Effect of GeoGebra Assisted Problem Posing Based Learning Process on Creative Problem Posing Skills of Pre-Service Teachers

Etkinlik Adı : 6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Bozkurt Merve Nur, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The investigation of the use of formative feedback with ICT in mathematics classroom

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,ZENGİN YILMAZ,BARS MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı ile diferansiyel kavramının görselleştirilmesi

Etkinlik Adı : I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ÇİFTCİ ORHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Teknoloji destekli biçimlendirici değerlendirmenin matematik öğrenme ve öğretme sürecinde uygulanmasına yönelik tasarlanan bir hizmet içi eğitim kursunun değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Belirli integral konusunda dinamik matematik yazılımı GeoGebra kullanarak çalışma yapraklarının geliştirilmesi

Etkinlik Adı : 5th International Computer Instructional Technologies Symposium
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KUTLUCA TAMER,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2011
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : GeoGebra Destekli Problem Kurma Temelli Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Problem Kurma Becerilerine Etkisi

Etkinlik Adı : Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu – 4
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Analitik geometri öğretiminde dinamik matematik yazılımının kullanımı

Etkinlik Adı : 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik bir yazılımın yapılandırmacı öğrenme ortamında kullanılması: Maksimum ve minimum problemleri

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik görsel ispatların GeoGebra yazılımında inşa edilmesinin öğrenme ortamına katkıları

Etkinlik Adı : 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : An Investigation of Secondary School Students’ Conceptions of The Pythagorean Relation in a Technology Supported Collaborative Learning Environment

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Kaya Eylül, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Mutlak değer içeren eşitsizliklerin çözümünün dinamik bir ortamda incelenmesi

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇİFTCİ ORHAN,TATAR ENVER,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The use of GeoGebra software to provide mathematical communication

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Matematik öğretiminde ölçme ve değerlendirme sürecinde Kahoot! ve Plickers kullanımı

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme İlkelerinin GeoGebra Yazılımıyla Matematik Derslerinde Uygulanması

Etkinlik Adı : Eğitimde Gelecek Konferansı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2019
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Matematik öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARS MEHMET,ŞİMŞEK ÖMER,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Experiencing the functions of proof in the dynamic mathematics software

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Zincir Kuralı’nın ispatının dinamik matematik ortamında yapılandırılması

Etkinlik Adı : 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The feasibility of the use of both cooperative learning model and GeoGebra software in terms of the secondary mathematics curriculum

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı ile Pascal Teoreminin inşası

Etkinlik Adı : 10. Matematik Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2011
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The views of pre-service teachers about their professional self-efficacy in the dynamic learning environment

Etkinlik Adı : 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME40)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARS MEHMET,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.08.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik yapılar inşa ederek öğrencilerin matematiksel akıl yürütme becerilerinin geliştirilmesi

Etkinlik Adı : Eğitimde Gelecek Konferansı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinamik matematik yazılımı ile mutlak değer içeren denklemlerin çözümü

Etkinlik Adı : I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TATAR ENVER,ÇİFTCİ ORHAN,ZENGİN YILMAZ,KAĞIZMANLI TÜRKAN BERRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Teğet, bir noktadaki türev ve diferansiyel kavramları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Etkinlik Adı : Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ZENGİN YILMAZ,TATAR ENVER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.01.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.01.2016
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 6

Kitap Adı : Matematik Eğitiminde İlişkilendirme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : Özcan Şule, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786256357778
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : Aparı Burcu, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786256357563
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : STEAM-BOX: Empowering Educators to Integrate Transdisciplinary STEAM Practices in Schools

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : URHAN SELİN,Demir Mehmet,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Linz: Linz School of Education, Johannes Kepler University
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-903480-03-2
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Mantıksal Akıl Yürütme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ZENGİN YILMAZ, URHAN SELİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8044-92-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-08-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Matematik Öğretiminin Temelleri Ortaokul

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-316-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 3

Proje Adı: Matematiksel akıl yürütme becerisini geliştirmeye yönelik teknoloji destekli etkinlik tasarlama

Başlama Tarihi : 15.05.2021
Bitiş Tarihi : 14.04.2022
Proje Konusu : Projede, matematik öğretmenlerinin yeni bilgi ve iletişim teknolojilerini güncel pedagojik ilkelerle birlikte kullanarak öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisini geliştirmeye yönelik etkinlikleri tasarlama becerilerini geliştirme ve bu yönde farkındalık düzeylerini artırma amaçlanmaktadır.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-10-30 19:53:10

Proje Adı: Ölçme ve değerlendirme bağlamında matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 27.04.2017
Bitiş Tarihi : 27.04.2020
Proje Konusu : Ölçme ve değerlendirme bağlamında matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-10-03 22:12:08

Proje Adı: GeoGebra Yazılımı ile Akıllı Tahta Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanımı

Başlama Tarihi : 01.02.2013
Bitiş Tarihi : 31.12.2013
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-26 13:07:50
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Matematik Eğitimi Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2016
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma

Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL, KAR TUĞRUL, ÇENBERCİ SELİN, ZENGİN YILMAZ
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi>Problem Çözme; Problem Kurma
Başlama Tarihi :22.02.2023
Bitiş Tarihi :22.02.2023

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Matematik Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi



Güncelleme Tarihi : 2024-02-16 14:38:06

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!