Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 06:34:03
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 06:34:03
Kişisel Bilgiler

PROF. TUNCAY AKÇADAĞ
- E-posta: tuncayakçadağ@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : EĞİTİM YÖNETİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
1998 - 2003
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (DR)/
Tez Adı: Milli Eğitim Bakanlığı merkez teşkilatında toplam kalite yönetimi uygulamalarının değerlendirilmesi
Yüksek Lisans
1993 - 1997
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Ankara’xxdaki ilköğretim okullarında deneticilerin açıklık ilkesine uymaları konusunda denetiçilerin, yöneticilerin ve öğretmenlerin görüşleri
Lisans
1990 - 1993
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
Tez Adı: ---
Önlisans
1984 - 1986
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ /
- PROFESÖR
- 2019 -
- FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ /
- DOÇENT
- 2016 - 2018
- FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2012 - 2016
- OKAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2003 - 2007
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2020 -
- FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2019 -
- FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
- Komisyon Üyeliği
- 2018 -
- FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2017 -
- FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2014 - 2016
- OKAN ÜNİVERSİTESİ
- Program Başkanı
- 2014 - 2016
- OKAN ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2003 - 2005
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- İLKÖĞRETİM OKULLARINDA KARİZMATİK LİDERLİK İLE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Ana Bilim Dalı
- SİDRE CEYLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- Türkiye'de orman okulları uygulamalarının değerlendirilmesi
- Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ELİF KONORALP(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Hizmet içi eğitim faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bağcılar ilçesi örneği
- Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- NESLİHAN KAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Öğretmenlerin öz liderlik düzeyleri ile değişim eğilimleri arasındaki ilişki
- Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- NİYAZİ AĞAOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Okul yöneticilerinin liderlik tarzları
- Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MÜRÜVVET CENGİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Öğrencilerin uzaktan eğitim öğrenme sürecine ilişkin hazırbulunuşluk ve beklentilerinin öğreme sürecine ilişkin memnuniyetlerine etkisinin incelenmesi
- İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ÖMER TEVETOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- İstanbul'daki üniversitelerde uzaktan eğitim yönetiminin değerlendirilmesi
- Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MERVE ARAÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışları ile Okuldaki İşbirlikçi İklim Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
- İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
- NEVZAT AKBEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Yönetsel davranış becerileri ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarının incelenmesi
- Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- YUNUS AKDEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018
- Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Kültürü Boyutları ile Lise Müdürlerinin Çatışma Yönetim Davranış Biçimleri Arasındaki İlişki
- Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- NURSEL YILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2016
- Öğretimsel liderlik açısından okulöncesi yöneticileri
- Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- FUNDA OLUKPINAR ALKAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2016
- Eğitimde farklılaştırılmış denetim ve uygulanabilirliği
- Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BÜŞRA BEGÜM YAVUZER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2015
Dersler
VERİLEN DERSLER
Örgüt Psikolojisi,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Nitel Araştırma Teknikleri,2024-2025,Doktora (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Eğitim Yönetimi,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
İleri Araştırma Yöntemleri,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Eğitim Yönetiminde İnsan İlişkileri,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İnsan İlişkileri ve İletişim,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitime Giriş,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitim Denetimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Denetimi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitim Felsefesi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İnsan ilişkileri ve İletişim,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitime Giriş,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Hizmet İçi Eğitim,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Yönetimi Semineri,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Hizmet İçi Eğitim,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Denetimi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Eğitime Giriş,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
SINIF YÖNETİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
YÖNETİM KURAMLARI VE SÜREÇLERİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
SINIF YÖNETİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
SINIF YÖNETİMİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
YÖNETİM KURAMLARI VE SÜREÇLERİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
YÖNETİM KURAMLARI VE SÜREÇLERİ,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
SINIF YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Öğretmenlerde Bir Cevap Şekli: Sessizlik
Dergi Adı : Journal of Sustainable Education Studies
Cilt : 4
ISSN : e-ISSN: 2757-5284
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Almanya’daki Türkçe ve Türk Kültürü Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretim ile İlgili Sorunları ve Çözüm Önerileri
Dergi Adı : Journal of Sustainable Education Studies
Cilt : 4
ISSN : 77075/1248375
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Yabancı Diller Yüksekokullarındaki Öğretim Görevlilerine Göre Yabancılaşma: Bir Olgubilim Çalışması.
Dergi Adı : . Journal of Sustainable Education Studies,
Cilt : 4
ISSN : e-ISSN: 2757-5284
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : ENGLISH TOGETHER PROJESİ KAPSAMINDA MESLEKİ ÖĞRENME TOPLULUKLARINA YÖNELİK UYGULAMALAR ÜZERİNE
Dergi Adı : Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2602-3458
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Eğitimde Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Dergi Adı : . Journal of Sustainable Education Studies
Cilt : 3
ISSN : 73273/1182237
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : İstanbul'daki Yükseköğretim Kurumlarında Uzaktan Eğitim Yönetimi Süreçlerinin Değerlendirilmesi.
Dergi Adı : ESOSDER
Cilt : 21
ISSN : 0000-0002-9131-2039
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Ortaöğretim Öğrencilerindeki Öğrenme Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Dergi Adı : IZUJED, IZU Eğitim Dergisi
Cilt : 3
ISSN : e-ISSN: 2667-7938
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Application and its Effects of Lecture Method in the Teaching Process at A Foundation University in Turkey
Dergi Adı : Dinamika Ilmu
Cilt : 21
ISSN : P-ISSN: 1411-3031; E-ISSN: 2442-9651
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Bilimsel Araştırma Konulu Hizmet İçi Eğitimde Öğretmenlerin Niyetleri.
Dergi Adı : . International Congress of Pedagogical Research Tam Metin Bildiri Kitapçığı
Cilt :
ISSN : ISBN: 978-605-06356-2-1
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Köyde bir öğretim lideri: Dilek Livaneli
Dergi Adı : Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Okulların DNA Profili ile Okul İçi Politik Davranışlar Arasındaki İlişki
Dergi Adı : Journel of Human Sciences
Cilt : 13
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Okul Yöneticilerinin Bakış Açılarıyla Yöneticilerin Yetiştirilme, Atama ve Yer Değiştirmeleri Sorunlar ve Çözümler
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Forming Educational Leadership Standards in Turkey and Educational Leadership Policy Standards: ISLLC 2008.
Dergi Adı : Chaos, Complexity and Leadership
Cilt :
ISSN : 978-94-007-7361-5
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Okul Yöneticilerinin Bakış Açılarıyla Üst Yönetimler: Sorunlar, Beklentiler, Çözüm Önerileri ve Yansımalar
Dergi Adı : International Journal of Human Sciences
Cilt : 10
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Teachers’ Expectations from In-Service Training and the Project “No Limit to Teach(er).
Dergi Adı : Eğitim Araştırmaları- Eurasian Journal of Educational Research (SSCISocial Sciences Citation Index)
Cilt : 12
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Öğreımenlerin İlköğretim Programındaki Yöntem, Teknik, Ölçme ve Değerlendirme Konularına İlişkin Eğitim İhıiyacı
Dergi Adı : Bilig, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : No Limits to Teach(er) But How?
Dergi Adı : Procedia-Social and Behavioral Sciences I
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Örgütünde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
Cilt :
ISSN : 1300-302X
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Denetimde Açıklık İlkesi
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research-Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2003
Bildiri Adı : Yabancı Diller Yüksekokullarındaki Öğretim Görevlilerine Göre Yabancılaşma: Bir Olgubilim Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AĞAOĞLU NİYAZİ, AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi>Yetişkin Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.06.2023
Bildiri Adı : Öğretmenlerde Bir Cevap Şekli: Sessizli
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İŞLER Muhammet, AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi>Yetişkin Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.06.2023
Bildiri Adı : Bilimsel Araştırma Konulu Hizmet İçi Eğitimde Öğretmenlerin Niyetleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAKAYA AKÇADAĞ ÇİĞDEM, AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Yetişkin Eğitimi>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.06.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.06.2021
Basım Tarihi :01.09.2020
Bildiri Adı : Ders İşlemede Düz Anlatım Yönteminin Çeşitlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.06.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.06.2020
Basım Tarihi :26.06.2020
Bildiri Adı : Örgütsel Dalkavukluk
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :19.10.2017
Bildiri Adı : Lider Öğretmen Olmak: Dilek Livaneli / Becomıng Of Teacher Leader: Dilek Livaneli
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Okul ve Mutluluk
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : English Together Projesi Kapsamında Mesleki Öğrenme Topluluklarına Yönelik Uygulamalar Üzerine
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : UZUN Aslıhan, AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi>Yetişkin Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : “Köy Öğretmenliğinden Lider Öğretmenliğe
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 7
Kitap Adı : YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ Eğitim Yönetimine İlişkin Yansımalar
Yazar Adı : AĞAOĞLU NİYAZİ, İŞLER Muhammet, UZUN Aslıhan, BUDAK AYFER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-940-6
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Birleştirilmiş Sınıflarda ve Köyde Öğretmenlik
Yazar Adı : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :: 978-605-170-932-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Yönetim Bilimi Kuram-İlke- Uygulama
Yazar Adı : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Eğiten Kitap
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6480-66-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Birleştirilmiş Sınıflarda ve Köyde Öğretmenlik
Yazar Adı : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-932-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : İyi Öğretmen Doğru Okul
Yazar Adı : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Anı Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :605170207-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Yazar Adı : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :6054433410-1
Basım Türü :
YIL :2008
Kitap Adı : Etkili Sınıf Yönetimi
Yazar Adı : AKÇADAĞ TUNCAY
Alan Bilgisi :
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :975637640-6
Basım Türü :
YIL :2005
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 8
Proje Adı: TÜBİTAK 2237- A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı: Sınıf Öğretmenleri Adayları için Birleştirilmiş Sınıflar ve Köyde Öğretmenlik Becerileri II Samsun
Bitiş Tarihi : 09.06.2023
Proje Konusu : Sınıf Öğretmenleri Adayları için Birleştirilmiş Sınıflar ve Köyde Öğretmenlik Becerileri
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-01-04 13:37:18
Proje Adı: TÜBİTAK 2237- A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı: Sınıf Öğretmenleri Adayları için Birleştirilmiş Sınıflar ve Köyde Öğretmenlik Becerileri
Bitiş Tarihi : 15.10.2022
Proje Konusu : Birleştirilmiş sınıflarda ve köyde öğretmenlik
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-05-17 19:32:58
Proje Adı: TÜBİTAK 4004 Doğa ve Bilim Okulları Programı. “Doğayı Takip Et! Gör, Yaşa, Hisset.
Bitiş Tarihi : 09.09.2022
Proje Konusu : 8. sınıflar için çevre ve doğa bilinci
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-09-23 15:03:03
Proje Adı: TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı: Öğretmen Adayları İçin Teoriden Uygulamaya Sınıf Dışı Eğitim Projesi.
Bitiş Tarihi : 26.06.2022
Proje Konusu : Sınıf Dışı Eğitim
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-09-23 14:59:53
Proje Adı: ÖGRETMEN ADAYLARI IÇIN TEORIDEN UYGULAMAYA SINIF DISI EGITIM
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Etkinliğin temel amacı, sınıf dışı eğitim pedagojisine sahip eğiticilerin yetiştirilebilmesi adına öğretmen adaylarına yönelik bir eğitim programının gerçekleştirilmesidir. Etkinlik kapsamında hazırlanan uygulamalı eğitim modülü altı temel baslık üzerinden şekillendirilmiştir. Bu baslıklar; ? ?Sıfır Atık?, ? ?Ekolojik Okuryazarlık?, ? ?Çevre Bilgisi?, ? ?Biyomimikri?, ? ?Oryantiring? ? ?Küresel İklim Değişikliği olarak belirlenmiştir. Bu eğitime katılan kişilerde, ? Doğa ve doğa sorunlarına karsı farkındalık ve duyarlılık oluşturmak, ? Doğa ve doğanın isleyişi ile ilgili temel bilgi ve anlayışı geliştirmek, ? Doğaya karsı olumlu davranış ve değerler geliştirilmesini sağlamak, ? Doğayla ilgili sorunları tanımlama, araştırma ve çözme ile ilgili beceriler edinilmesini sağlamak, ? Doğanın korunmasına aktif katılım sağlamak amaçlanmıştır. Eğitim sonrasında ulaşılması planlanan uzun vadeli amaçlar ise; öğretmen adaylarının görevlerine başladıktan sonra; ? Sınıf ortamında gerçekleştiremedikleri kişisel gelişimleri ile eğitim öğretim faaliyetlerini doğada yani sınıf ortamının dışında müfredata uygun olarak tasarlayabilecek bilgi ve becerilere sahip olmaları, öğrencilerinin bu alanlardan yararlanmalarını sağlayıp; yasayarak, görerek, dokunarak doğal öğrenme teknikleri ile ezberden uzak kalıcı bilgi sahibi olan bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlamak, ? Yasam becerileri kazanımları sayesinde ile öğrencilerinin sınırlarını ve sosyal yasam becerilerini geliştirebilen, kendisine, ailesine, değerlerine, inançlarına, ülkesine ve tüm yaşamına sahip çıkan özgür bireyler olarak yetişmesini sağlayabilecek donanımları kazanmaları, ? Öğrencilere, ebeveynlerden uzak, uzmanlar eşliğinde sosyal öğrenme eğitimlerinin verilerek bu süreçte öğrendikleri bilgiler ile hayatın her türlü zorluklarıyla basa çıkma becerilerini geliştirmek, ? Yasam ve sosyal becerilerini destekleyen eğitimler yoluyla öğrencilerin özgüven, el-göz koordinasyonu ve liderlik alanlarında gelişimini sağlamak, ? Oryantalin eğitimleri ile öğrencilerde doğayı kullanma ve tanıma, harita ve pusula kullanmayı öğrenerek arazide doğru rotada yol alma ve doğada hayatını idame ettirme yeteneklerinin kazandırılması olarak belirlenmiştir.
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-09-23 14:39:41
Proje Adı: TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı: Öğretmen Adayları İçin Teoriden Uygulamaya Sınıf Dışı Eğitim Projesi
Bitiş Tarihi : 04.09.2021
Proje Konusu : Sınıf Dışı Eğitim
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-09-23 14:49:53
Proje Adı: Öğretmenin Sınırı Yok
Bitiş Tarihi : 01.01.2012
Proje Konusu : İlköğretimde görev yapmakta olan 100 bin öğretmene iletişim becerileri sınıf yönetimi ve ölçme değerlendirme konularında hizmet içi eğitimler yapmak
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : Özel Kuruluşlar
Güncelleme Tarihi : 2022-09-23 15:06:23
Proje Adı: Eğitim Yöneticilerini Geliştirme Projesi
Bitiş Tarihi : 08.07.2012
Proje Konusu : İlköğretimde görev yapmakta olan okul yöneticilerine yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme eğitimi
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : Özel Kuruluşlar
Güncelleme Tarihi : 2022-09-23 14:45:23
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Journal of Mixed Methods Studies
Başlama Tarihi :2021
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Eğitimde Mükemmeliyet Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği
Başlama Tarihi :2020
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Journal of Sustainable Education Studies (JSES).
Başlama Tarihi :2020
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: FSMVÜ Eğitim Komisyonu Üyeliği
Başlama Tarihi :2018
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim Kurulu
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :2009
Yayın Adı : YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ Eğitim Yönetimine İlişkin Yansımalar
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :24.12.2023
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Birleştirilmiş Sınıflarda ve Köyde Öğretmenlik
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :21.12.2023
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Yönetimi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-04 12:29:45