YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:44:15
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 01:39:03
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:44:29

Kişisel Bilgiler

DOÇ. TAHA YAZAR




  • Web Adresi: -
  • Adres: -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2006 - 2010

MERSİN ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/

Tez Adı: İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun belirlenmesi ve öğretmenlere yönelik bir program modülü geliştirme

Yüksek Lisans

1998 - 2001

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Lise sosyoloji dersi öğretim programının değerlendirilmesi

Lisans

1993 - 1997

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

EDEBİYAT FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (EKSTERN)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Eğitim Bilimleri

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2021 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2011 - 2021
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Enstitü Müdür Yardımcısı
2013 - 2016
DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2012 - 2016
DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Değerler eğitimine yönelik ortaokul öğretmen ve öğrencileri ile öğrenci velilerinin görüşlerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
TACETTİN DEMİREL(Öğrenci),Doktora,2025

Lisansüstü Eğitim Yapmakta Olan Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitimle İlgili Görüşleri, Karşılaştıkları Sorunlar ve Önerileri
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
AYŞEN KOCALAR VERİM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

Liselerdeki öğretmen ve öğrencilerin aktif vatandaşlık algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NİMET ÇOMAK(Öğrenci),Doktora,2024

Sınıf öğretmenlerinin mesleki öz-yeterlikleri ile değerler eğitimi öz-yeterliklerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
SİNAN BAYAT(Öğrenci),Doktora,2023

Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin İngilizce dersindeki değerler eğitimi uygulamalarına yönelik görüşleri
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ÖZNUR PUSA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Değerler eğitimi ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
SEVAL KÖKSAL SÜLEYMANOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Öğretmenlerin mesleki değerleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ÖZLEM LALA(Öğrenci),Doktora,2021

Aktif öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına, derse yönelik tutumlarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÖZGÜR TUTAL(Öğrenci),Doktora,2019

Ortaöğretim matematik dersi öğretim programının CIPP modeline göre değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İSMAİL KESKİN(Öğrenci),Doktora,2019

Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi öz-yeterliklerinin uluslararası eğitim teknolojisi standartları (ISTE-T 2008) bağlamında incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÖMER ŞİMŞEK(Öğrenci),Doktora,2016

Öğrenme stratejileri konulu lisansüstü tezlerin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
AHMET KESKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014

Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi (Diyarbakır ili örneği)
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
FİKRİYE YAMAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014

Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programındaki değerler eğitimine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
SÜREYYA ERKUŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2012

Dersler

VERİLEN DERSLER

UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE REFORM HAREKETLERİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2019-2020,Doktora (Türkçe)

EĞİTİM FELSEFESİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

DEĞERLER EĞİTİMİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)

KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)

YETİŞKİN EĞİTİMİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

YETİŞKİN EĞİTİMİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM FELSEFESİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

YETİŞKİN EĞİTİMİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

YETİŞKİN EĞİTİMİ,2017-2018,Doktora (Türkçe)

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Doktora (Türkçe)

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE REFORM HAREKETLERİ,2017-2018,Doktora (Türkçe)

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

DEĞERLER EĞİTİMİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2017-2018,Lisans (Türkçe)

YETİŞKİN EĞİTİMİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Doktora (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

YETİŞKİN EĞİTİMİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

SEMİNER,2016-2017,Doktora (Türkçe)

DEĞERLER EĞİTİMİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2016-2017,Doktora (Türkçe)

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE REFORM HAREKETLERİ,2016-2017,Doktora (Türkçe)

Program Geliştirme ve Öğretim,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Değerler Eğitimi,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)

Rehberlik,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Eğitim Bilimine Giriş,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Değerler Eğitimi,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

Özel Öğretim Yöntemleri,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Sınıf Yönetimi,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Eğitim Bilimine Giriş,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Türk Eğitim Sisteminde Reform Hareketleri,2012-2013,Doktora (Türkçe)

Program Geliştirme ve Öğretim,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)

Eğitim Sosyolojisi,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Eğitim Sosyolojisi,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Özel Öğretim Yöntemleri,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Değerler Eğitimi,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Türk Eğitim Sisteminde Reform Hareketleri,2011-2012,Doktora (Türkçe)

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme,2011-2012,Doktora (Türkçe)

Eğitim Bilimine Giriş,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 45

Makale Adı : Validity and Reliability of the Teacher Professional Values Scale

Yazar Bilgisi : Lala özlem,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Opinions of Graduate Students Regarding Scientific Value

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt :
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri

Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Postgraduate Students' Perceptions of Supervisor and Qualifications that is Sought in the Supervisor Selection

Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL, YAZAR TAHA, ORAL BEHÇET
Dergi Adı : World Journal of Education
Cilt : 13
ISSN : 1925-0754
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : ACTIVE LEARNING IMPROVES ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING RETENTION IN K-12 SETTINGS: A META-ANALYSIS

Yazar Bilgisi : TUTAL ÖZGÜR, YAZAR TAHA
Dergi Adı : i-manager’s Journal on School Educational Technology
Cilt : 18
ISSN : 2230-7125
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Ters-Yüz Öğrenmenin Motivasyona Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA, TUTAL ÖZGÜR
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 36
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Active learning promotes more positive attitudes towards the course: A meta‐analysis

Yazar Bilgisi : TUTAL ÖZGÜR, YAZAR TAHA
Dergi Adı : Review of Education
Cilt : 10
ISSN : 2049-6613
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Yazar Bilgisi : BAYAT SİNAN, YAZAR TAHA
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2149-9683
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Flipped classroom improves academic achievement, learning retention and attitude towards course: a meta-analysis

Yazar Bilgisi : TUTAL ÖZGÜR, YAZAR TAHA
Dergi Adı : Asia Pacific Education Review
Cilt : 22
ISSN : 1876-407X
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Trends of Values Education Research in Turkey: A Content Analysis of Published Articles

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA, TUTAL ÖZGÜR
Dergi Adı : Dinamika Ilmu
Cilt : 20
ISSN : 2442-9651","1411-3031
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : The opinions of teacher trainer about devoted teaching profession.

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,ORAL BEHÇET
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 16
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Evaluation of the Curriculum of High School Mathematics According to CIPP Model

Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Bulletin of Education and Research
Cilt :
ISSN : 0555-7747
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Opinions and suggestions of graduate students about postgraduate education

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 12
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Evaluation of High School Mathematics Curriculum According to Student Opinions

Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL, YAZAR TAHA
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 8
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Ortaöğretim Matematik dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD)
Cilt : 23
ISSN : 1301-370X
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Examining the Self-Efficacy of Prospective Teachers in Technology Integration According to their Subject Areas: The Case of Turkey

Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Contemporary Educational Technology
Cilt : 10
ISSN : 1309-517X
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Türkiye’xxde öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ile ilgili yapılan makalelerin incelenmesi

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,DOKUMACI SÜTÇÜ NEŞE,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD)
Cilt : 23
ISSN : 1301-370X
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Milli Eğitim Şuralarında Değer, Ahlak ve Karakter Eğitimi ile İlgili Alınan Kararların Değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL, YAZAR TAHA
Dergi Adı : Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2149-2239
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Millî Eğitim Şuralarında Yaşam Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi, Yetişkin Eğitimi Ve Yaygın Eğitim İle İlgili Kararların Değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL
Dergi Adı : Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 2602-4829
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 7
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : 1933 Üniversite Reformundan Günümüze Türkiye’xxde Üniversitelerin Tarihsel Gelişim

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,AVERBEK EMEL
Dergi Adı : Journal of Turkish Studies
Cilt : 13
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Evaluation of the Problems Encountered in Public Education Centers

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,Lala özlem
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 76
ISSN : 2528-8911
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Millî Eğitim Şuralarında Yaşam Boyu Öğrenme Halk Eğitimi Yetişkin Eğitimi Ve Yaygın Eğitimi İle İlgili Kararların Değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA, KESKİN İSMAİL
Dergi Adı : HAYEF: Journal of Education
Cilt :
ISSN : 2602-4829
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYON ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : THE PERCEPTION OF DEVOTED TEACHING: TEACHER PERSPECTIVES

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,KESKİN İSMAİL
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 4
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Investigation of Teachers Educational Technology Standards Self Efficacy

Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Öğretmenlerin Yetişkin Eğitimi Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi

Yazar Bilgisi : Lala özlem,YAZAR TAHA,ASLI ÇOLAK
Dergi Adı : KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Cilt : 18
ISSN : 21471037
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Metaphorical Perceptions of Teachers and School Managers Related to the Concept of Value Education

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,Özekinci Berna,Lala özlem
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education
Cilt : 5
ISSN : 21482624
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Education Technology Standards Self Efficacy ETSSE Scale A Validity and Reliability Study

Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 16
ISSN : 1302597X
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Bağlamında Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL
Dergi Adı : ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
Cilt : 6
ISSN : 2146-2628
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi Diyarbakır İli Örneği

Yazar Bilgisi : YAMAN FİKRİYE,YAZAR TAHA
Dergi Adı : K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2147-9844
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Hakkındaki Görüşleri

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA
Dergi Adı : ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Cilt : 14
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Web Destekli Öğretim Bağlamında İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER
Dergi Adı : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2146-071X
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Examining digital competence of teachers within the context of lifelong learning based on of the twenty first century skills p Öğretmenlerin yirmi birinci yüzyıl becerileri ışığında ve yaşam boyu öğrenme bağlamında dijital yeterliliklerinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Dergi Adı : International Journal of Human Sciences
Cilt : 12
ISSN : 1303-5134
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : AKIL EYYUP,YAZAR TAHA
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi (EJEDUS)
Cilt : 3
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : İlköğretim Sosyal Bilgiler Programında Değerler Eğitiminin Mevcut Durumunun Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YELKEN TUĞBA
Dergi Adı : Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Değerler Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ERKUŞ SÜREYYA
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Pedegojik Formasyon Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejileri

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,ÖZALTAŞ SERÇEK GÜLSEREN
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies,
Cilt : 6
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Yetişkin Eğitiminde Hedef Kitle

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (e-düsbed)
Cilt : 4
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Değerler Hakkındaki Görüşleri

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : Değerler Eğitiminin İyileştirilmesi İle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi ve Bir Program Modülü Örneğinin Geliştirilmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YELKEN TUĞBA
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2011

Makale Adı : İlköğretim 3 Sınıflarda Türkçe Dersi Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2010

Makale Adı : Liselerde Blok Ders Uygulamasının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YELKEN TUĞBA
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Sosyoloji Dersi Öğretim Programının Değerlendirmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Dergi Adı : EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Cilt : 10
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2003
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 40

Bildiri Adı : ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM FELSEFESİ TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL, YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.11.2021

Bildiri Adı : ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Etkinlik Adı : INCES Uluslararası Bilim Kültür ve Eğitim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.11.2019
Basım Tarihi :15.11.2019

Bildiri Adı : Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programinin Cipp Modeline Göre Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 11th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2019
Basım Tarihi :03.11.2019

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Bilişsel Gelişimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,AYDIN MEHMET,KİNAY İSMAİL,YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :04.09.2019

Bildiri Adı : 2011-2018 Yılları Arasında Yapılan Yaşam Boyu Öğrenme Konulu Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,TURAY Hakim,YAMAN Fikriye
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.03.2019
Basım Tarihi :21.03.2019

Bildiri Adı : Öğretmenlerin taşımalı eğitim kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığı ile incelenmesi

Etkinlik Adı : Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,BEKİL Mehmet Hüseyin,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.03.2019
Basım Tarihi :21.03.2019

Bildiri Adı : Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ile İlgili Yapılan Makalelerin İncelenmesi.

Etkinlik Adı : I. International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,DOKUMACI SÜTÇÜ NEŞE,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.11.2018
Basım Tarihi :25.11.2018

Bildiri Adı : Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.11.2018
Basım Tarihi :23.11.2018

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Beklentileri

Etkinlik Adı : 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : International Congress on Science and Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018

Bildiri Adı : Öğretim Elemanlarının Özverili Öğretmenlik Hakkındaki Görüşleri

Etkinlik Adı : Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018

Bildiri Adı : Değerler Eğitimi Alanında Türkiye’xxde Yayımlanmış Makalelerin incelenmesi

Etkinlik Adı : 3. Kıbrıs Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,TUTAL ÖZGÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.12.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.12.2017
Basım Tarihi :10.12.2017

Bildiri Adı : Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TUTAL ÖZGÜR,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :22.10.2017

Bildiri Adı : Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,AKIL EYYUP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :22.10.2017

Bildiri Adı : Öğretmenlere Göre Özverili Öğretmenlik Algısı/ Devoted Teacher Perception by Teachers

Etkinlik Adı : 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :15.10.2017

Bildiri Adı : 1933 Üniversite Reformundan Günümüze Türkiyede Üniversitelerin Tarihsel Gelişimi

Etkinlik Adı : 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,AVERBEK EMEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2017
Basım Tarihi :10.09.2017

Bildiri Adı : Halk Eğitim Merkezlerinde Karşılaşılan Sorunların Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : IVth International EurasianEducational Research Congress
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :15.05.2017

Bildiri Adı : Öğretmen Ve Eğitim Yöneticilerinin Değerler Eğitimi Kavramına İlişkin Metafor Algıları

Etkinlik Adı : IVth International EurasianEducational Research Congress
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,BERNA ÖZEKİNCİ,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :15.05.2017

Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının öğretim elemanı kavramı ile ilgili metafor algıları

Etkinlik Adı : ICCI-EPOK-2016
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :30.12.2016

Bildiri Adı : HALK EĞİTİM MERKEZİ YÖNETİCİLERİNİN YAŞADIĞI YÖNETSEL SORUNLAR

Etkinlik Adı : World Congress on Lifelong Education
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ERDEM MEHMET EMİN,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.12.2016
Basım Tarihi :29.12.2016

Bildiri Adı : Millî Eğitim Şuralarında Yaşam Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi, Yetişkin Eğitimi Ve Yaygın Eğitimi İle İlgili Kararların Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership forAll
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.07.2016
Basım Tarihi :23.07.2016

Bildiri Adı : Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.07.2016
Basım Tarihi :23.07.2016

Bildiri Adı : Validity and reliability study of technological pedagogical content knowledge self efficacy scale based on international educational technology standards TPACK ISTE

Etkinlik Adı : 1 ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :18.03.2016

Bildiri Adı : Examining Digital Competence of teachers within the Context of Lifelong Learning Based on of the Twenty First Century Skills

Etkinlik Adı : 1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :29.10.2015

Bildiri Adı : VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE SELF EFFICIACY SCALE BASED ON INTERNATIONAL SOCIETY FOR TECHNOLOGY IN EDUCATION STANDARDS FOR PROSPECTIVE TEACHERS TPACK ISTE

Etkinlik Adı : 1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :29.10.2015

Bildiri Adı : Investigation of Teachers Educational Standarts Self Effcacy

Etkinlik Adı : The 3 rd International Congress on Curriculum and Instruction
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015

Bildiri Adı : Examination of Prospective Teachers Digital Competence in the Context of Lifelong Learning

Etkinlik Adı : The 3 rd International Congress on Curriculum and Instruction
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015

Bildiri Adı : Eğitim Teknolojisi Standartlarına Yönelik Özyeterlik Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : 2. Uluslar arası Avrasya Eğitim araştırmaları Kongresi (II nd International Eurasian Educational Research Congress)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :08.06.2015

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Web Destekli Öğretim Bağlamında İncelenmesi

Etkinlik Adı : . 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (8 th International Computer Instructional Technologies Symposium)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.09.2014
Basım Tarihi :18.09.2014

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Etkinlik Adı : Öğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış Açıları Konferansı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.03.2014
Basım Tarihi :04.03.2014

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Hakkındaki Görüşleri

Etkinlik Adı : Öğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış Açıları Konferansı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :04.10.2013

Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yeniden Kurmacılık Eğitim Felsefesi Çerçevesinde Eğitim Fakülteleri ve İlkokulların Toplumsal Dönüşüm Rollerine İlişkin Görüşleri

Etkinlik Adı : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.05.2013
Basım Tarihi :25.05.2013

Bildiri Adı : Okullarda Saldırganlık ve Şiddet

Etkinlik Adı : Tüm Yönleriyle Şiddet Çalıştayı
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.04.2013
Basım Tarihi :06.04.2013

Bildiri Adı : Pedagojik Formasyon Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejileri

Etkinlik Adı : 2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.09.2012
Basım Tarihi :29.09.2012

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Değerler Hakkındaki Görüşleri

Etkinlik Adı : Değerler Eğitimi Sempozyumu, Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2011
Basım Tarihi :29.10.2011

Bildiri Adı : 2008 2015 Yılları Arasında Sınıf Yönetimi ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : EYFOR VII
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ÖZER HACER,ELÇİÇEK ZAKİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Öğretmenlerin Yetişkin Eğitimi Kavramına İlişkin Metafor Algıları

Etkinlik Adı : ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : LALA ÖZLEM,YAZAR TAHA,ÇOLAK ASLI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.10.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Etmenler Açısından TPAB ISTE Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : XVIII CONGRESS AMSE­AMCE­WAER Teaching and Training Today for Tomorrow
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.06.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Ortaöğretim Okullarında FATİH Projesinin Uygulanması Sürecinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri Diyarbakır İli Örneği

Etkinlik Adı : XVIII CONGRESS AMSE­AMCE­WAER Teaching and Training Today for Tomorrow
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YILDIZ VEYSİ,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.06.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Analyzing Technological Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy of Prospective Teachers in Point of their Teaching Branches

Etkinlik Adı : 3rd. International Conference on New Trends in Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2016
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 16

Kitap Adı : 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA, TUTAL ÖZGÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : PEGEM Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8325-40-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,KARATAŞ KASIM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786053641827
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA, KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : Pegem
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Karakter ve Değerler Eğitimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-033-212-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Değer Eğitimi: Kavram, ilke ve yaklaşımlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA, TUTAL ÖZGÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : Pegem
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7676-00-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,TURAY HAKİM,YAMAN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-823-9
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2019

Kitap Adı : EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,BEKİL Mehmet Hüseyin,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-241-822-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2019

Kitap Adı : Eğitimde Ahlak ve Etik

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-620-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Eğitim Felsefesi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM Akademi Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-564-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Öğretmen yetiştirme sistemimiz (dün,bugün ve yarın)

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,DOKUMACI SÜTÇÜ NEŞE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-513-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9786051702407
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9786052410509
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Farklı Yönleriyle Değerler Eğitimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-364-822-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2016

Kitap Adı : EĞİTİME DÖNÜŞ

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA,ÖZER HACER,ELÇİÇEK ZAKİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : EYUDER YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-64247-1-7
Basım Türü :Elektronik
YIL :2016

Kitap Adı : Öğretim İlke ve Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786051706696
Basım Türü :Basılı
YIL :2016

Kitap Adı : Öğretim İlke ve Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : ANI YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-045-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2015

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1

Proje Adı: ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ALGILARININ ULUSLARARASI EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ISTE T 2008 BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 01.08.2014
Bitiş Tarihi : 27.05.2016
Proje Konusu : Gelişmiş ülkelerde olduğu gibi Türkiye de de Milli Eğitim Bakanlığı ve Yüksek Öğretim Kurulu öğretmen yeterlikleri ile ilgili raporlarında eğitimde bilgi teknolojilerinin kullanımına önem vermektedirler Bu amaçlar doğrultusunda eğitim sisteminin karar organları FATİH projesi ile birlikte bilgisayar akıllı tahta ve internet erişimi gibi teknolojik donanım olanağı sağlayan alt yapılar hazırlamaktadırlar Ancak öğretmenlerin mesleki gelişimi ile ilgili birçok çaba harcanmasına rağmen Uluslararası Öğrenme Öğretme Araştırması Türkiye Ulusal Raporu incelendiğinde öğretmenlerin yarısından fazlasının eğitimde bilgi teknolojisini kullanma konusunda eğitim alma gereksinimi duydukları belirtilmiştir Bu nedenle hem hizmet öncesi hem de hizmet içi öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin izlenmesi ve ihtiyaçlarının belirlenmesine ilişkin araştırmaların yapılması önem taşımaktadır Bu araştırmada önemli teknoloji entegrasyon modellerinden biri olan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi nin TPAB incelenmesi özellikle eğitim fakülteleri ve bu fakülteler dışında lisans eğitimini almış ve pedagojik formasyon programı ile öğretmen adaylığına devam eden bireyler hakkında araştırma yapılmasına gereksinim olduğu düşünülmektedir Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının TPAB ni belirlemede kullanılabilecek bir ölçme aracı geliştirmek ve eğitim fakültesi son sınıfında öğrenim gören öğretmen adayları ile pedagojik formasyon programına devam eden öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi TPAB algılarını uluslararası eğitim teknolojileri standartları bağlamında cinsiyet branş ve bilgisayar kullanım düzeylerine göre incelemektir Betimsel tarama yöntemi ile desenlenecek araştırmada araştırmanın evrenini Türkiye deki devlet üniversitelerinin eğitim fakültelerinin son sınıfında öğrenim gören öğretmen adayları ile pedagojik formasyon programına devam eden öğretmen adayları oluşturacaktır Buna göre araştırmanın örneklemini küme örnekleme yöntemiyle Türkiye nin her coğrafi bölgesini temsil edebilecek nitelikte bünyesinde pedagojik formasyon programını yürüten yedi 7 devlet üniversitesinin eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adayları oluşturacaktır Uluslararası Eğitim Teknolojileri Birliği nin International Society for Technology in Education 2008 yılında belirlediği standartlara dayanılarak geliştirilecek olan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Ölçeği araştırmada veri toplama aracı olarak kullanılacaktır Verilerin çözümlenmesinde ölçme aracı geliştirmek için gerekli olan istatistiksel çözümlemeler ile birlikte frekans yüzde standart sapma ortalama bağımsız örneklem t testi tek yönlü ANOVA kullanılarak istatistiksel sonuçların etki büyüklükleri de raporlanacaktır
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-01-04 19:42:41
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2012
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 32. Sayı

Yazar Bilgisi : EFE RIFAT,AKÜZÜM CEMAL,YILMAZ FATİH,YAZAR TAHA
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.12.2017
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi

Yazar Bilgisi : EFE RIFAT,AKÜZÜM CEMAL,YILMAZ FATİH,YAZAR TAHA
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.12.2015
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Eğitimde program Geliştirme ve Değerlendirme

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :10.09.2017
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 30. Sayı

Yazar Bilgisi : EFE RIFAT,AKÜZÜM CEMAL,YILMAZ FATİH,YAZAR TAHA
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.04.2017
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar

Yazar Bilgisi : GÜLTEKİN MEHMET, YAZAR TAHA, ORAL BEHÇET
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Başlama Tarihi :30.09.2022
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.09.2017
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi Yayın Kurulu Üyeliği

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.01.2015
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN VE YARIN)

Yazar Bilgisi : ERGÜN MUSTAFA,ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :20.12.2018
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 31. Sayı

Yazar Bilgisi : EFE RIFAT,AKÜZÜM CEMAL,YILMAZ FATİH,YAZAR TAHA
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.09.2017
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Eğitim Bilimleri

Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme


Güncelleme Tarihi : 2020-06-16 15:08:40

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!