Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 01:39:03
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:44:29
Kişisel Bilgiler

DOÇ. TAHA YAZAR
- E-posta: taha.yazar@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2006 - 2010
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun belirlenmesi ve öğretmenlere yönelik bir program modülü geliştirme
Yüksek Lisans
1998 - 2001
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Lise sosyoloji dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Lisans
1993 - 1997
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (EKSTERN)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2011 - 2021
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Enstitü Müdür Yardımcısı
- 2013 - 2016
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2012 - 2016
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Değerler eğitimine yönelik ortaokul öğretmen ve öğrencileri ile öğrenci velilerinin görüşlerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- TACETTİN DEMİREL(Öğrenci),Doktora,2025
- Lisansüstü Eğitim Yapmakta Olan Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitimle İlgili Görüşleri, Karşılaştıkları Sorunlar ve Önerileri
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- AYŞEN KOCALAR VERİM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- Liselerdeki öğretmen ve öğrencilerin aktif vatandaşlık algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NİMET ÇOMAK(Öğrenci),Doktora,2024
- Sınıf öğretmenlerinin mesleki öz-yeterlikleri ile değerler eğitimi öz-yeterliklerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- SİNAN BAYAT(Öğrenci),Doktora,2023
- Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin İngilizce dersindeki değerler eğitimi uygulamalarına yönelik görüşleri
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ÖZNUR PUSA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Değerler eğitimi ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- SEVAL KÖKSAL SÜLEYMANOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Öğretmenlerin mesleki değerleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ÖZLEM LALA(Öğrenci),Doktora,2021
- Aktif öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına, derse yönelik tutumlarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ÖZGÜR TUTAL(Öğrenci),Doktora,2019
- Ortaöğretim matematik dersi öğretim programının CIPP modeline göre değerlendirilmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- İSMAİL KESKİN(Öğrenci),Doktora,2019
- Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi öz-yeterliklerinin uluslararası eğitim teknolojisi standartları (ISTE-T 2008) bağlamında incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ÖMER ŞİMŞEK(Öğrenci),Doktora,2016
- Öğrenme stratejileri konulu lisansüstü tezlerin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- AHMET KESKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014
- Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi (Diyarbakır ili örneği)
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- FİKRİYE YAMAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014
- Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programındaki değerler eğitimine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SÜREYYA ERKUŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2012
Dersler
VERİLEN DERSLER
UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE REFORM HAREKETLERİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2019-2020,Doktora (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
DEĞERLER EĞİTİMİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)
KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)
YETİŞKİN EĞİTİMİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
YETİŞKİN EĞİTİMİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
YETİŞKİN EĞİTİMİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
YETİŞKİN EĞİTİMİ,2017-2018,Doktora (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Doktora (Türkçe)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE REFORM HAREKETLERİ,2017-2018,Doktora (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
DEĞERLER EĞİTİMİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2017-2018,Lisans (Türkçe)
YETİŞKİN EĞİTİMİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Doktora (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
YETİŞKİN EĞİTİMİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
SEMİNER,2016-2017,Doktora (Türkçe)
DEĞERLER EĞİTİMİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2016-2017,Doktora (Türkçe)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE REFORM HAREKETLERİ,2016-2017,Doktora (Türkçe)
Program Geliştirme ve Öğretim,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Değerler Eğitimi,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
Rehberlik,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Eğitim Bilimine Giriş,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Değerler Eğitimi,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Eğitim Bilimine Giriş,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Türk Eğitim Sisteminde Reform Hareketleri,2012-2013,Doktora (Türkçe)
Program Geliştirme ve Öğretim,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Sosyolojisi,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Eğitim Sosyolojisi,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Değerler Eğitimi,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Türk Eğitim Sisteminde Reform Hareketleri,2011-2012,Doktora (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme,2011-2012,Doktora (Türkçe)
Eğitim Bilimine Giriş,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Validity and Reliability of the Teacher Professional Values Scale
Dergi Adı : Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Opinions of Graduate Students Regarding Scientific Value
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt :
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Postgraduate Students' Perceptions of Supervisor and Qualifications that is Sought in the Supervisor Selection
Dergi Adı : World Journal of Education
Cilt : 13
ISSN : 1925-0754
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : ACTIVE LEARNING IMPROVES ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING RETENTION IN K-12 SETTINGS: A META-ANALYSIS
Dergi Adı : i-manager’s Journal on School Educational Technology
Cilt : 18
ISSN : 2230-7125
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Ters-Yüz Öğrenmenin Motivasyona Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 36
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Active learning promotes more positive attitudes towards the course: A meta‐analysis
Dergi Adı : Review of Education
Cilt : 10
ISSN : 2049-6613
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2149-9683
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Flipped classroom improves academic achievement, learning retention and attitude towards course: a meta-analysis
Dergi Adı : Asia Pacific Education Review
Cilt : 22
ISSN : 1876-407X
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Trends of Values Education Research in Turkey: A Content Analysis of Published Articles
Dergi Adı : Dinamika Ilmu
Cilt : 20
ISSN : 2442-9651","1411-3031
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The opinions of teacher trainer about devoted teaching profession.
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 16
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Evaluation of the Curriculum of High School Mathematics According to CIPP Model
Dergi Adı : Bulletin of Education and Research
Cilt :
ISSN : 0555-7747
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Opinions and suggestions of graduate students about postgraduate education
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 12
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Evaluation of High School Mathematics Curriculum According to Student Opinions
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 8
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Ortaöğretim Matematik dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Dergi Adı : Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD)
Cilt : 23
ISSN : 1301-370X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Examining the Self-Efficacy of Prospective Teachers in Technology Integration According to their Subject Areas: The Case of Turkey
Dergi Adı : Contemporary Educational Technology
Cilt : 10
ISSN : 1309-517X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Türkiye’xxde öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ile ilgili yapılan makalelerin incelenmesi
Dergi Adı : Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD)
Cilt : 23
ISSN : 1301-370X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Milli Eğitim Şuralarında Değer, Ahlak ve Karakter Eğitimi ile İlgili Alınan Kararların Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2149-2239
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Millî Eğitim Şuralarında Yaşam Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi, Yetişkin Eğitimi Ve Yaygın Eğitim İle İlgili Kararların Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 2602-4829
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 7
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : 1933 Üniversite Reformundan Günümüze Türkiye’xxde Üniversitelerin Tarihsel Gelişim
Dergi Adı : Journal of Turkish Studies
Cilt : 13
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Evaluation of the Problems Encountered in Public Education Centers
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 76
ISSN : 2528-8911
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Millî Eğitim Şuralarında Yaşam Boyu Öğrenme Halk Eğitimi Yetişkin Eğitimi Ve Yaygın Eğitimi İle İlgili Kararların Değerlendirilmesi
Dergi Adı : HAYEF: Journal of Education
Cilt :
ISSN : 2602-4829
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYON ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : THE PERCEPTION OF DEVOTED TEACHING: TEACHER PERSPECTIVES
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 4
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Investigation of Teachers Educational Technology Standards Self Efficacy
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğretmenlerin Yetişkin Eğitimi Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi
Dergi Adı : KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Cilt : 18
ISSN : 21471037
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Metaphorical Perceptions of Teachers and School Managers Related to the Concept of Value Education
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education
Cilt : 5
ISSN : 21482624
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Education Technology Standards Self Efficacy ETSSE Scale A Validity and Reliability Study
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 16
ISSN : 1302597X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Bağlamında Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
Dergi Adı : ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
Cilt : 6
ISSN : 2146-2628
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi Diyarbakır İli Örneği
Dergi Adı : K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2147-9844
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Hakkındaki Görüşleri
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Dergi Adı : ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Cilt : 14
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Web Destekli Öğretim Bağlamında İncelenmesi
Dergi Adı : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2146-071X
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Examining digital competence of teachers within the context of lifelong learning based on of the twenty first century skills p Öğretmenlerin yirmi birinci yüzyıl becerileri ışığında ve yaşam boyu öğrenme bağlamında dijital yeterliliklerinin incelenmesi
Dergi Adı : International Journal of Human Sciences
Cilt : 12
ISSN : 1303-5134
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi (EJEDUS)
Cilt : 3
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : İlköğretim Sosyal Bilgiler Programında Değerler Eğitiminin Mevcut Durumunun Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
Dergi Adı : Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Değerler Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Pedegojik Formasyon Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejileri
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies,
Cilt : 6
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Yetişkin Eğitiminde Hedef Kitle
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (e-düsbed)
Cilt : 4
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Değerler Hakkındaki Görüşleri
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Değerler Eğitiminin İyileştirilmesi İle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi ve Bir Program Modülü Örneğinin Geliştirilmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : İlköğretim 3 Sınıflarda Türkçe Dersi Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Liselerde Blok Ders Uygulamasının İncelenmesi
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Sosyoloji Dersi Öğretim Programının Değerlendirmesi
Dergi Adı : EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Cilt : 10
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2003
Bildiri Adı : ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM FELSEFESİ TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL, YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.11.2021
Bildiri Adı : ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.11.2019
Basım Tarihi :15.11.2019
Bildiri Adı : Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programinin Cipp Modeline Göre Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2019
Basım Tarihi :03.11.2019
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Bilişsel Gelişimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,AYDIN MEHMET,KİNAY İSMAİL,YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :04.09.2019
Bildiri Adı : 2011-2018 Yılları Arasında Yapılan Yaşam Boyu Öğrenme Konulu Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,TURAY Hakim,YAMAN Fikriye
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.03.2019
Basım Tarihi :21.03.2019
Bildiri Adı : Öğretmenlerin taşımalı eğitim kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığı ile incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,BEKİL Mehmet Hüseyin,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.03.2019
Basım Tarihi :21.03.2019
Bildiri Adı : Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ile İlgili Yapılan Makalelerin İncelenmesi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,DOKUMACI SÜTÇÜ NEŞE,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.11.2018
Basım Tarihi :25.11.2018
Bildiri Adı : Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.11.2018
Basım Tarihi :23.11.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Beklentileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018
Bildiri Adı : Öğretim Elemanlarının Özverili Öğretmenlik Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018
Bildiri Adı : Değerler Eğitimi Alanında Türkiye’xxde Yayımlanmış Makalelerin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,TUTAL ÖZGÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.12.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.12.2017
Basım Tarihi :10.12.2017
Bildiri Adı : Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TUTAL ÖZGÜR,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :22.10.2017
Bildiri Adı : Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,AKIL EYYUP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :22.10.2017
Bildiri Adı : Öğretmenlere Göre Özverili Öğretmenlik Algısı/ Devoted Teacher Perception by Teachers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :15.10.2017
Bildiri Adı : 1933 Üniversite Reformundan Günümüze Türkiyede Üniversitelerin Tarihsel Gelişimi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,AVERBEK EMEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2017
Basım Tarihi :10.09.2017
Bildiri Adı : Halk Eğitim Merkezlerinde Karşılaşılan Sorunların Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :15.05.2017
Bildiri Adı : Öğretmen Ve Eğitim Yöneticilerinin Değerler Eğitimi Kavramına İlişkin Metafor Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,BERNA ÖZEKİNCİ,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :15.05.2017
Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının öğretim elemanı kavramı ile ilgili metafor algıları
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :30.12.2016
Bildiri Adı : HALK EĞİTİM MERKEZİ YÖNETİCİLERİNİN YAŞADIĞI YÖNETSEL SORUNLAR
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ERDEM MEHMET EMİN,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.12.2016
Basım Tarihi :29.12.2016
Bildiri Adı : Millî Eğitim Şuralarında Yaşam Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi, Yetişkin Eğitimi Ve Yaygın Eğitimi İle İlgili Kararların Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.07.2016
Basım Tarihi :23.07.2016
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.07.2016
Basım Tarihi :23.07.2016
Bildiri Adı : Validity and reliability study of technological pedagogical content knowledge self efficacy scale based on international educational technology standards TPACK ISTE
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :18.03.2016
Bildiri Adı : Examining Digital Competence of teachers within the Context of Lifelong Learning Based on of the Twenty First Century Skills
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :29.10.2015
Bildiri Adı : VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE SELF EFFICIACY SCALE BASED ON INTERNATIONAL SOCIETY FOR TECHNOLOGY IN EDUCATION STANDARDS FOR PROSPECTIVE TEACHERS TPACK ISTE
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :29.10.2015
Bildiri Adı : Investigation of Teachers Educational Standarts Self Effcacy
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015
Bildiri Adı : Examination of Prospective Teachers Digital Competence in the Context of Lifelong Learning
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015
Bildiri Adı : Eğitim Teknolojisi Standartlarına Yönelik Özyeterlik Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :08.06.2015
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Web Destekli Öğretim Bağlamında İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.09.2014
Basım Tarihi :18.09.2014
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.03.2014
Basım Tarihi :04.03.2014
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :04.10.2013
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yeniden Kurmacılık Eğitim Felsefesi Çerçevesinde Eğitim Fakülteleri ve İlkokulların Toplumsal Dönüşüm Rollerine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.05.2013
Basım Tarihi :25.05.2013
Bildiri Adı : Okullarda Saldırganlık ve Şiddet
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.04.2013
Basım Tarihi :06.04.2013
Bildiri Adı : Pedagojik Formasyon Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.09.2012
Basım Tarihi :29.09.2012
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Değerler Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2011
Basım Tarihi :29.10.2011
Bildiri Adı : 2008 2015 Yılları Arasında Sınıf Yönetimi ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,ÖZER HACER,ELÇİÇEK ZAKİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Yetişkin Eğitimi Kavramına İlişkin Metafor Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : LALA ÖZLEM,YAZAR TAHA,ÇOLAK ASLI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.10.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Etmenler Açısından TPAB ISTE Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.06.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaöğretim Okullarında FATİH Projesinin Uygulanması Sürecinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri Diyarbakır İli Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YILDIZ VEYSİ,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.06.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Analyzing Technological Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy of Prospective Teachers in Point of their Teaching Branches
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2016
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 16
Kitap Adı : 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar
Yazar Adı : YAZAR TAHA, TUTAL ÖZGÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : PEGEM Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8325-40-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Yazar Adı : YAZAR TAHA,KARATAŞ KASIM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786053641827
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : YAZAR TAHA, KESKİN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : Pegem
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Karakter ve Değerler Eğitimi
Yazar Adı : YAZAR TAHA,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-033-212-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Değer Eğitimi: Kavram, ilke ve yaklaşımlar
Yazar Adı : YAZAR TAHA, TUTAL ÖZGÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : Pegem
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7676-00-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR
Yazar Adı : YAZAR TAHA,TURAY HAKİM,YAMAN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-823-9
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2019
Kitap Adı : EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN
Yazar Adı : YAZAR TAHA,BEKİL Mehmet Hüseyin,Lala özlem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-241-822-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2019
Kitap Adı : Eğitimde Ahlak ve Etik
Yazar Adı : YAZAR TAHA,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-620-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Eğitim Felsefesi
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM Akademi Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-564-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Öğretmen yetiştirme sistemimiz (dün,bugün ve yarın)
Yazar Adı : YAZAR TAHA,DOKUMACI SÜTÇÜ NEŞE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-513-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9786051702407
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Yazar Adı : YAZAR TAHA,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9786052410509
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Farklı Yönleriyle Değerler Eğitimi
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-364-822-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Kitap Adı : EĞİTİME DÖNÜŞ
Yazar Adı : YAZAR TAHA,ÖZER HACER,ELÇİÇEK ZAKİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : EYUDER YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-64247-1-7
Basım Türü :Elektronik
YIL :2016
Kitap Adı : Öğretim İlke ve Yöntemleri
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786051706696
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Kitap Adı : Öğretim İlke ve Yöntemleri
Yazar Adı : YAZAR TAHA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : ANI YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-045-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2015
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1
Proje Adı: ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ALGILARININ ULUSLARARASI EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ISTE T 2008 BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Bitiş Tarihi : 27.05.2016
Proje Konusu : Gelişmiş ülkelerde olduğu gibi Türkiye de de Milli Eğitim Bakanlığı ve Yüksek Öğretim Kurulu öğretmen yeterlikleri ile ilgili raporlarında eğitimde bilgi teknolojilerinin kullanımına önem vermektedirler Bu amaçlar doğrultusunda eğitim sisteminin karar organları FATİH projesi ile birlikte bilgisayar akıllı tahta ve internet erişimi gibi teknolojik donanım olanağı sağlayan alt yapılar hazırlamaktadırlar Ancak öğretmenlerin mesleki gelişimi ile ilgili birçok çaba harcanmasına rağmen Uluslararası Öğrenme Öğretme Araştırması Türkiye Ulusal Raporu incelendiğinde öğretmenlerin yarısından fazlasının eğitimde bilgi teknolojisini kullanma konusunda eğitim alma gereksinimi duydukları belirtilmiştir Bu nedenle hem hizmet öncesi hem de hizmet içi öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin izlenmesi ve ihtiyaçlarının belirlenmesine ilişkin araştırmaların yapılması önem taşımaktadır Bu araştırmada önemli teknoloji entegrasyon modellerinden biri olan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi nin TPAB incelenmesi özellikle eğitim fakülteleri ve bu fakülteler dışında lisans eğitimini almış ve pedagojik formasyon programı ile öğretmen adaylığına devam eden bireyler hakkında araştırma yapılmasına gereksinim olduğu düşünülmektedir Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının TPAB ni belirlemede kullanılabilecek bir ölçme aracı geliştirmek ve eğitim fakültesi son sınıfında öğrenim gören öğretmen adayları ile pedagojik formasyon programına devam eden öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi TPAB algılarını uluslararası eğitim teknolojileri standartları bağlamında cinsiyet branş ve bilgisayar kullanım düzeylerine göre incelemektir Betimsel tarama yöntemi ile desenlenecek araştırmada araştırmanın evrenini Türkiye deki devlet üniversitelerinin eğitim fakültelerinin son sınıfında öğrenim gören öğretmen adayları ile pedagojik formasyon programına devam eden öğretmen adayları oluşturacaktır Buna göre araştırmanın örneklemini küme örnekleme yöntemiyle Türkiye nin her coğrafi bölgesini temsil edebilecek nitelikte bünyesinde pedagojik formasyon programını yürüten yedi 7 devlet üniversitesinin eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adayları oluşturacaktır Uluslararası Eğitim Teknolojileri Birliği nin International Society for Technology in Education 2008 yılında belirlediği standartlara dayanılarak geliştirilecek olan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Ölçeği araştırmada veri toplama aracı olarak kullanılacaktır Verilerin çözümlenmesinde ölçme aracı geliştirmek için gerekli olan istatistiksel çözümlemeler ile birlikte frekans yüzde standart sapma ortalama bağımsız örneklem t testi tek yönlü ANOVA kullanılarak istatistiksel sonuçların etki büyüklükleri de raporlanacaktır
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-01-04 19:42:41
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Başlama Tarihi :2012
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 32. Sayı
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.12.2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.12.2015
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Eğitimde program Geliştirme ve Değerlendirme
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :10.09.2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 30. Sayı
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.04.2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Hayat Boyu Öğrenme
Başlama Tarihi :30.09.2022
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.09.2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi Yayın Kurulu Üyeliği
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.01.2015
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN VE YARIN)
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :20.12.2018
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 31. Sayı
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.09.2017
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme
Güncelleme Tarihi : 2020-06-16 15:08:40