Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 23:40:31
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 23:40:31
Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ SERHAT BAŞAR
- E-posta: serhatbaşar@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2019 - 2024
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (DR) (İNGİLİZCE)/
Tez Adı: Teacher study groups as a model of continuous professional development for tertiary level EFL teachers: A case study
Yüksek Lisans
2016 - 2019
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
Tez Adı: EFL teachers' beliefs and their practices in grammar teaching and corrective feedback: A case study
Lisans
2012 - 2016
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2025 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2018 - 2025
- İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
- YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU / YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
- OKUTMAN
- 2016 - 2018
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
- YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU /
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- 2017 -
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
ENG 201 (Advanced Reading and Communication Skills),2024-2025,Lisans (İngilizce)
ELTZ 202 Programmes for English Teaching,2024-2025,Lisans (İngilizce)
ELTZ 306 Teaching Language and Literature II,2024-2025,Lisans (İngilizce)
ENG 101 (Development of Reading and Writing Skills I),2024-2025,Lisans (İngilizce)
ENG 301 (Technical Writing and Communication),2024-2025,Lisans (İngilizce)
ELTZ 406 Technology-Assisted Language Teaching,2024-2025,Lisans (İngilizce)
ENG 101 (Development of Reading and Writing Skills I),2023-2024,Lisans (İngilizce)
ENG 302 (Technical Writing and Communication),2023-2024,Lisans (İngilizce)
ENG 201 (Advanced Reading and Communication Skills),2023-2024,Lisans (İngilizce)
ENG 102 (Development of Reading and Writing Skills II),2023-2024,Lisans (İngilizce)
ENG 301 (Technical Writing and Communication),2023-2024,Lisans (İngilizce)
Integrated Skills,2022-2023,Hazırlık (İngilizce)
ENG 102 (Development of Reading and Writing Skills II),2022-2023,Lisans (İngilizce)
Integrated Skills,2021-2022,Hazırlık (İngilizce)
Integrated Skills,2020-2021,Hazırlık (İngilizce)
Integrated Skills,2019-2020,Hazırlık (İngilizce)
Integrated Skills,2018-2019,Hazırlık (İngilizce)
My English Campus (Online),2017-2018,Hazırlık (İngilizce)
Listening Speaking,2017-2018,Hazırlık (İngilizce)
Reading,2017-2018,Hazırlık (İngilizce)
Main Course,2016-2017,Hazırlık (İngilizce)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : A Review of Critical Pedagogy-Informed Collaborative Professional Development Practices in English Language Teaching
Dergi Adı : Profile: Issues in Teachers' Professional Development
Cilt : 26
ISSN : 1657-0790
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Teacher study groups as a collaborative platform for action research: an ecological perspective
Dergi Adı : Professional Development in Education
Cilt :
ISSN : 1941-5257
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Exploring EFL Teachers’ Decision-Making Skills: Departure from Lesson Plans
Dergi Adı : ELT Research Journal
Cilt : 10
ISSN : 2146-9814
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : English language teachers’ insights into continuous professional development: A cross-case exploration
Dergi Adı : The Literacy Trek
Cilt : 6
ISSN : 2602-3768
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Teacher Cognition in Grammar Teaching: A Case Study in a Turkish EFL Context
Dergi Adı : International Journal of Modern Education Studies
Cilt : 4
ISSN : ISSN 2618-6209
Yayın Tarihi : 2020
Bildiri Adı : Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞAR SERHAT, ÇOMOĞLU HATİCE İREM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.09.2022
Bildiri Adı : An investigation of the effects of language, gender, and addressee on request and apology strategies
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞAR SERHAT, KUZU ESAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>İngilizce
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.07.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.07.2020
Bildiri Adı : Exploring In-Class Oral Communication Strategies: An Interaction-Based Study in Turkish EFL Context
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞAR SERHAT, KUZU ESAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :26.06.2020
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 2
Kitap Adı : Exploring the Principles of Reflective Practice in ELT Research and Perspectives from Turkey
Yazar Adı : BAŞAR SERHAT, KUZU ESAT, ÇOMOĞLU HATİCE İREM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce
Yayın Evi : Equinox Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781800502963
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : TEACHING IN ONLINE AND BLENDED LEARNING ENVIRONMENTS - Emerging Trends in English Language Teaching
Yazar Adı : BAŞAR SERHAT, Işık Meltem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>E-feedback
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-427-997-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İngiliz Dili Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-12-30 17:34:08