Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 18:34:40
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 15:41:56
Kişisel Bilgiler

DOÇ. SEDEF SÜER
- E-posta: sedef.suer@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2015 - 2019
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: Sınıf Öğretmenlerinin Yenilikçi Pedagoji Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yüksek Lisans
2012 - 2014
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İlkokul 2. sınıf İngilizce dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Lisans
2006 - 2010
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2024 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2022 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2013 - 2022
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- İngilizce öğretmenlerinin dil öğretiminde dijital içeriklere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- SEVİL YILDIZ TUNÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Anadolu lisesi öğrencilerinin sınıf değerlendirme atmosferine ilişkin algıları ile İngilizce dersine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- HÜSNİYE YOKUŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
Dersler
VERİLEN DERSLER
DİL GELİŞİMİ VE ÖĞRENME,2024-2025,Doktora (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2024-2025,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2024-2025,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2024-2025,Yüksek Lisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMLERİ,2024-2025,Doktora (Türkçe)
EĞİTİMDE 21. YY BECERİLERİ,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2024-2025,Doktora (Türkçe)
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM SİSTEMLERİ,2024-2025,Doktora (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA BECERİLERİ,2023-2024,Lisans (İngilizce)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2022-2023,Yüksek Lisans (İngilizce)
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme I,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme II,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Felsefesi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Mikro-öğretim (seçmeli),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : The Relationship between Secondary School Teachers' Curriculum Fidelity and National High Stake Tests
Dergi Adı : Athens Journal of Education
Cilt :
ISSN : ---
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Predicting teachers’ sense of efficacy: A multimodal analysis integrating SEM, deep learning, and ANN
Dergi Adı : Psychology in the Schools
Cilt : 61
ISSN : 0033-3085
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Are Primary Teachers Literate or Not: A Study on Curriculum Literacy of Primary Teachers
Dergi Adı : International Journal of Contemporary Educational Research
Cilt : 10
ISSN : 2148-3868
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Innovative Teacher: From the Perspectives of Pre-Service Foreign Language Teachers
Dergi Adı : International Journal of Psychology and Educational Studies
Cilt : 10
ISSN : 2148-9378
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Investigation of Primary Teachers Curriculum Fidelity
Dergi Adı : Egitim Programlari ve Ogretim Dernegi
Cilt : 12
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : A Systematic Review of English Curriculum Evaluation Studies in Turkey (Between 2005-2021)
Dergi Adı : e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2148-8940
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Investigation of Classroom Teachers' Views towards Innovative Pedagogical Practices
Dergi Adı : Participatory Educational Research (PER)
Cilt : 8
ISSN : 2148-6123
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigation of the Relationship between Prospective Teachers Participative Assessment Beliefs and Individual Innovativeness State
Dergi Adı : Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigating the Teachers’ Innovative Pedagogical Practices towards Students with Special Needs
Dergi Adı : AJER - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigating Relationship Between Teachers’ Psychological Resilience and Student Related Social Stress
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Cilt : 20
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenler İçin Yenilikçi Pedagoji Uygulamaları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1306-7850
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigation of Preschool Preservice Teachers’ Perceptions of Scientific Knowledge through Metaphor
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 8
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 15
ISSN : 1305-905X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Dergi Adı : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 16
ISSN : 2528-9527
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin İlkokul İngilizce Dersi Öğretim Programı Uygulamalarına İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Need for Cognition Level and Individual Innovativeness State
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 11
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Z Kuşağındaki Öğrencilerin İnternete İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Çalışması
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Examining The Teacher Training Programs In Turkey Under The Light of Instructors' Views
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sorumluluk Duygusu Algılarının Belirlenmesi
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 2
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2015
Bildiri Adı : 2024 Okul Öncesi Eğitim Programının Yapılan Düzenlemeler Bağlamında İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DOĞRU MEHMET,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.03.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.03.2025
Basım Tarihi :30.03.2025
Bildiri Adı : Türkiye, Romanya VE Almanyadaki Okul Öncesi Eğitim Programlarının Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAVAL Tülay Esra,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.10.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.10.2024
Bildiri Adı : The Influence of AI- supported Tools on Primary School Students’ Reading Competency of First and Foreign Languages
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ASLAN KARDELEN,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.10.2024
Bildiri Adı : Mesleki ve Teknik Eğitim ile İstihdam Konulu Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAZAN SEVİM,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :28.04.2024
Bildiri Adı : Tarih Öğretmenlerinin Değerler Öğretimi Yaklaşımları
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF, ÖZER Tuba
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.12.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.12.2022
Basım Tarihi :30.12.2022
Bildiri Adı : Approaches Adopted by History Teachers towards History Courses in High Schools
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF, ÇELİK Şüheda
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.11.2022
Basım Tarihi :03.12.2022
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adayları Öğretmenlik Mesleğine Hazır mı?
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİRKOL MEHMET, SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :31.12.2021
Bildiri Adı : Preservice Teachers’ Metaphorical Perceptions Regarding Teachers’ Starting Their Profession
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF, DEMİRKOL MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Sosyal Bilgiler Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Hayat Bilgisi Eğitimi>Öğretmen Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.08.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.08.2021
Basım Tarihi :31.08.2021
Bildiri Adı : Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretim Teknolojileri Dersinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.03.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.03.2021
Basım Tarihi :27.03.2021
Bildiri Adı : Investigation of Prospective Teachers’ Views regarding the Ethics in Measurement and Evaluation
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,ÇELİKTEN SERPİL,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2019
Basım Tarihi :12.10.2019
Bildiri Adı : Investigation of Classroom Teachers’ Views Regarding Innovative Pedagogical Practices
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2019
Basım Tarihi :12.10.2019
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançları İle Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : Çağımızda Değerler Eğitiminin Gerekliliği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : İlkokul 4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Değerler Eğitimi Kapsamında Yeniden Yapılandırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.02.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.02.2018
Basım Tarihi :15.02.2018
Bildiri Adı : Türkiye’de Erken Çocukluk Özel Eğitim Hizmetleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.02.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.02.2018
Basım Tarihi :15.02.2018
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin İnternete İlişkin Algılarının İncelenmesi: Bir Metafor Çalışması (Diyarbakır Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,SEZGİN KASIM,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :11.05.2017
Bildiri Adı : Examining the Teacher Training Programs in Turkey under the Lights of Instructors Views: Curriculum Stıdies in Higher Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015
Bildiri Adı : Evaluating 2nd Grade English Language Teaching Program under the Light of English Language Teachers Opinions
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.05.2015
Basım Tarihi :13.05.2015
Bildiri Adı : İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin İngilizce Dersi Öğretim Programının Uygulanmasına İlişkin Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,SÜER SEDEF,DEMİRKOL MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 12
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Öğretme Süreci
Yazar Adı : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-558-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama
Yazar Adı : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Eğiten Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8297-23-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Nitelikli Kapsayıcı Eğitim
Yazar Adı : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Eğiten Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8297-03-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya)
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL, SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Vizetek
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8499-50-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Aileler ve Eğitimciler İçin Erken Çocukluk Eğitiminde Temel Konular
Yazar Adı : BARS MEHMET, SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-449-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7676-74-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Eğitimin Kavramsal Temelleri 3
Yazar Adı : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : EFE AKADEMİ YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8496-41-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Eğitim ve 21. Yüzyıl Becerileri
Yazar Adı : SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-439-914-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Eğitimde Ahlak ve Etik
Yazar Adı : YAZAR TAHA,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-620-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Yazar Adı : ORAL BEHÇET,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-050-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : İlkokul 2. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının İncelenmesi (Diyarbakır İli Örneği)
Yazar Adı : SÜER SEDEF, ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Omniscriptum (Türkiye Alim Kitap Yayınevi)
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-3-639-81219-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4
Proje Adı: TUBITAK 4007 Dicle Bilim Şenliği
Bitiş Tarihi : 01.07.2023
Proje Konusu : 4007-TÜBITAK Bilim Senlikleri Destekleme Programı
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-26 22:45:38
Proje Adı: Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagojiye Yönelik Bilgi ve İnançlarının İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 13.11.2019
Proje Konusu : Sınıf öğretmenlerinin yenilikçi pedagoji uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-12-24 16:43:36
Proje Adı: Sorularla Merak Ettiklerimiz
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-11-02 11:23:32
Proje Adı: Diyarbakır Dicle University and Dortmund Technical University CoTeach International Teacher Education in Intercultural Dialogue
Bitiş Tarihi : 21.12.2017
Proje Konusu : Intercultural Competencies in Teacher Education
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar
Güncelleme Tarihi : 2017-12-23 12:43:13
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : NİTELİKLİ KAPSAYICI EĞİTİM
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Başlama Tarihi :03.01.2022
Bitiş Tarihi :25.08.2022
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Güncelleme Tarihi : 2023-03-21 10:19:19