Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 22:33:20
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 11:13:20
Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ RUŞEN MEYLANİ
- E-posta: ruşenmeylani@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2008 - 2016
Arizona State University {Arizona}
EĞİTİM BİLİMLERİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
Tez Adı: Short, medium and long term effects of an online learning activity based (Olab) curriculum on middle school students' achievement in mathematics: A quasiexperimental quantitative study
Yüksek Lisans
1994 - 1997
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: ---
Lisans
1990 - 1994
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2024 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2023 - 2024
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2018 - 2022
- University of Alaska Anchorage
- Prince William Sound College / Mathematics
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2008 - 2016
- Arizona State University
- Mary Lou Fulton Teachers College / Curriculum and Instruction - Mathematics Education
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
- 2023 - 2024
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
İlkokulda Temel Matematik,2024-2025,Lisans (Türkçe)
ÇAĞDAŞ ÖĞRENME-ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Açık ve Uzaktan Öğrenme,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Eğitime Giriş,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2023-2024,Lisans (İngilizce)
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Mantıksal Akıl Yürütme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Açık ve Uzaktan Öğrenme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematik Sınıflarında İletişim,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : A CRITICAL GLANCE AT TECHNOLOGY'S ROLE IN MATHEMATICS EDUCATION FOR A SUSTAINABLE FUTURE: ADVANCING SDG 4 - QUALITY EDUCATION THROUGH A SYSTEMATIC REVIEW AND QUALITATIVE SYNTHESIS
Dergi Adı : Journal of Lifestyle and SDGs Review
Cilt : 5
ISSN : 2965-730X
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Gamification and Game-Based Learning in Mathematics Education for Advancing SDG 4: a Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature
Dergi Adı : Journal of Lifestyle and SDGs Review
Cilt : 5
ISSN : 2965-730X
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Parental Alienation Syndrome: A Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature Aligned with Sustainable Development Goals (SDGs)
Dergi Adı : Journal of Lifestyle and SDGs Review
Cilt : 5
ISSN : 2965-730X
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Discourse in Online Learning Environments: A Systematic Review of Contemporary Research Literature
Dergi Adı : Open Access Journal of Education & Language Studies
Cilt : 3
ISSN : 2996-5896
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Developing 21st-Century Soft Skills in Teachers: A Qualitative Synthesis Aligned with Sustainable Development Goals
Dergi Adı : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2149-5483
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Reimagining Mathematical Modeling Pedagogy: A Systematic Review of Strategies for Preservice Teacher Education
Dergi Adı : Reimagining Mathematical Modeling Pedagogy: A Systematic Review of Strategies for Preservice Teacher Education
Cilt : 2
ISSN : 3067-1213
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : NOVEL APPROACHES FOR TEACHING MATHEMATICAL MODELING TO PRESERVICE TEACHERS: A SYSTEMATIC REVIEW
Dergi Adı : EMTEKA: Jurnal Pendidikan Matematika
Cilt : 6
ISSN : 2746-5594
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Integration of TI 84 and TI 89 Model Graphing Calculators in Mathematics Education: Precalculus Instruction Using the TPACK Framework
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 2
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : IMPACTS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION FIDELITY ON ONLINE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS: A QUASI-EXPERIMENTAL QUANTITATIVE STUDY
Dergi Adı : Turkish Online Journal of Distance Education
Cilt : 26
ISSN : 1302-6488
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Resistance to learning: reasons and remedies via a qualitative research synthesis
Dergi Adı : Journal of Education and Learning (EduLearn)
Cilt : 19
ISSN : 2089-9823
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Transforming Education with the Internet of Things: A Journey into Smarter Learning Environments
Dergi Adı : International Journal of Research in Education and Science
Cilt : 10
ISSN : 2148-9955
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Ambiguous Losses and Their Traumatic Effects: A Qualitative Synthesis of the Research Literature
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 15
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : A Critical Glance at Adaptive Learning Systems Using Artificial Intelligence: A Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 15
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : An In-Depth Literature Review of Remote, Online, and Hybrid Learning with Case Studies of Successful and Failed Attempts
Dergi Adı : International Journal of Studies in Education and Science (IJSES)
Cilt : 5
ISSN : 2767-9799
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Brave New World: Navigating New Paradigms in the Educational Landscape for the Evolving Learner in a Rapidly Changing Era
Dergi Adı : International Journal for Multidisciplinary Research (IJFMR)
Cilt : 6
ISSN : 2582-2160
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Crafting Connections: Developing a Comprehensive Social Skills Scale for Children
Dergi Adı : International Journal on Studies in Education (IJonSE)
Cilt : 6
ISSN : 2690-7909
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Shaping Futures: Unveiling the Impact of Service Models on the Behavioral Health of Vulnerable Children
Dergi Adı : International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES)
Cilt : 6
ISSN : 2688-7061
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : A Comparative Analysis of Traditional and Modern Approaches to Assessment and Evaluation in Education
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 15
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Innovations With Schema Theory: Modern Implications For Learning, Memory, And Academic Achievement
Dergi Adı : International Journal for Multidisciplinary Research (IJFMR)
Cilt : 6
ISSN : 2582-2160
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Exploring the Link Between Mindset and Neuroscience: Implications for Personal Development and Cognitive Functioning
Dergi Adı : International Journal of Research and Analytical Reviews (IJRAR)
Cilt : 11
ISSN : 2349-5138
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Mathematical Thinking and Learning in Early Childhood: A Consolidated Qualitative Synthesis of Cutting-Edge Research Literature
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education-Egitimde Nitel Arastirmalar Dergisi
Cilt : 40
ISSN : 2148-2624
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Artificial Intelligence in the Education of Teachers: A Qualitative Synthesis of the Cutting-Edge Research Literature
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 12
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Blueprint for the 21st century online learning environment in stem education through a systematic review and qualitative synthesis
Dergi Adı : Edelweiss Applied Science and Technology
Cilt : 8
ISSN : 2576-8484
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Desirable Characteristics of an Ideal Online Learning Environment
Dergi Adı : Journal of Educational and Social Research
Cilt : 5
ISSN : 2239-978X
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Effects of a Data Driven, Individualized and Multifaceted Intervention Program on Eighth Grade Students Achievement in Mathematics
Dergi Adı : Macrothink Institute, Inc.
Cilt : 3
ISSN : 2327-5499
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Predicting Student Performance in Statewide High-Stakes Tests for Middle School Mathematics Using the Results from Third Party Testing Instruments
Dergi Adı : Canadian Center of Science and Education
Cilt : 3
ISSN : 1927-5250
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : 2-D Iteratively Reweighted Least Squares Lattice Algorithm and Its Application to Defect Detection in Textured Images
Dergi Adı : Institute of Electronics, Information and Communications Engineers (IEICE)
Cilt :
ISSN : 0916-8508
Yayın Tarihi : 2006
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 6
Makale Adı : 2-D iteratively reweighted least squares lattice algorithm and its application to defect detection in textured images
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : IEICE TRANSACTIONS ON FUNDAMENTALS OF ELECTRONICS COMMUNICATIONS AND COMPUTER SCIENCES
Makale Adı : 2-D robust recursive least squares lattice algorithm for defect inspection of textile products
Yayın Tarihi : 1999
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : PROCEEDINGS OF THE IEEE-EURASIP WORKSHOP ON NONLINEAR SIGNAL AND IMAGE PROCESSING (NSIP'99)
Makale Adı : Comparative evaluation of texture analysis algorithms for defect inspection of textile products
Yayın Tarihi : 1998
Atıf Sayısı : 20
Yayın Yeri : FOURTEENTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON PATTERN RECOGNITION, VOLS 1 AND 2
Makale Adı : A comparative study on the adaptive lattice filter structures in the context of texture defect detection
Yayın Tarihi : 1996
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : ICECS 96 - PROCEEDINGS OF THE THIRD IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON ELECTRONICS, CIRCUITS, AND SYSTEMS, VOLS 1 AND 2
Makale Adı : Color vector quantization by competitive learning
Yayın Tarihi : 1996
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : APPLICATIONS OF ARTIFICIAL NEURAL NETWORKS IN IMAGE PROCESSING
Makale Adı : Texture defect detection using the adaptive two-dimensional lattice filter
Yayın Tarihi : 1996
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONFERENCE ON IMAGE PROCESSING, PROCEEDINGS - VOL III
Bildiri Adı : Innovative Approaches for Teaching Mathematical Modeling to Preservice Teachers, with Authentic Mathematical Modeling Tasks
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024
Bildiri Adı : The Impact of Artificial Intelligence in Mathematics Teacher Education: A Qualitative Synthesis of the Cutting-Edge Research Literature
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024
Bildiri Adı : Fostering Mathematical Mindsets: A Modern Consolidated Systematic Review and Qualitative Synthesis of Research Literature
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024
Bildiri Adı : Unleashing the Power of Neuroplasticity: Rewiring the Brain for Enhanced Learning and Memory Performance
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024
Bildiri Adı : Blueprint for the Cutting-Edge Online Learning Environment in STEM Education for the 21st Century!
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024
Bildiri Adı : Algebra in the Digital Age: Mastering Concepts with Online Learning Objects
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Bitter Gary
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.10.2023
Basım Tarihi :23.10.2024
Bildiri Adı : Predictive Analytics for Student Performance Powered by AI: A Systematic Review and QualitativeSynthesis of Contemporary Research Literature
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024
Bildiri Adı : Internet of Things and Its Applications in Higher Education: A Systematic Review and QualitativeSynthesis of Contemporary Research Literature
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024
Bildiri Adı : Gamification and Game-Based Learning in Mathematics Education: A Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024
Bildiri Adı : The Impact of Dyslalia in Early Childhood on Academic Success and Social Skills
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BALCI MURAT,MEYLANİ RUŞEN,KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024
Bildiri Adı : Crafting Connections: Developing a Comprehensive Social Skills Scale for Children
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,Yurdakavuştu Yasemin,MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.04.2024
Basım Tarihi :19.04.2024
Bildiri Adı : Redefining Health Sciences Education in the Covıd-19 Era: Challenges, Innovations, and Future Directions
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.03.2024
Basım Tarihi :24.03.2024
Bildiri Adı : Neural Pathways to Knowledge: Unraveling the Mysteries of Learning and Memory
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.03.2024
Basım Tarihi :24.03.2024
Bildiri Adı : Greening the Virtual Classroom: A Sustainable Approach to Online, Mobile, and Blended Learning
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :17.03.2024
Bildiri Adı : Achieving Sustainable Education Through Online and Blended Learning
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :17.03.2024
Bildiri Adı : PRECALCULUS CONCEPT ASSESSMENT: A PREDICTOR OF AP CALCULUS AB AND BC SCORES
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Teuscher Dawn
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.01.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.01.2011
Bildiri Adı : Comparative evaluation of texture analysis algorithms for defect inspection of textile products
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR SERHAN,Baykut Alper,MEYLANİ RUŞEN,ERÇİL FERİDE AYTÜL,ERTÜZÜN AYŞIN
Alan Bilgisi :Mühendislik Temel Alanı>Elektrik-Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği>İşaret İşleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.08.1998
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.08.1998
Bildiri Adı : TEXTURE DEFECT DETECTION USING THE ADAPTIVE TWO-DIMENSIONAL LATTICE FILTER
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,ERTÜZÜN AYŞIN,ERÇİL FERİDE AYTÜL
Alan Bilgisi :Mühendislik Temel Alanı>Elektrik-Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği>İşaret İşleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.1996
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.1996
Basım Tarihi :19.09.1996
Bildiri Adı : Revolutionizing Coaching and Professional Development: A Comprehensive Exploration of Video-Based Apps in the Digital Age
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : SHAPING FUTURES: UNVEILING THE IMPACT OF SERVICE MODELS ON THE BEHAVIORAL HEALTH OF VULNERABLE CHILDREN
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,USLU RUKİYE,MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.04.2024
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : WHAT REALLY DETERMINES THE SUCCESS OF AN ONLINE LEARNING ENVIRONMENT
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.11.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.11.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : EXPLORING THE IMPACTS OF METACOGNITIVE STRATEGIES ON MATHEMATICS TEACHING PRACTICES: A COMPREHENSIVE LITERATURE REVIEW
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Unlocking Success in the App-Generation: Empowering Higher Achieving Students in the Digital Age
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Bitter Gary
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : EMPOWERING EDUCATION: UNLEASHING THE POTENTIAL OF BIG DATA ANALYTICS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.11.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.11.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Lessons Learned from Covid-19: Factors that Determine the Effectiveness of Online Learning in College Mathematics, for a Favorable Educational Experience
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Resistance to Learning: A Comprehensive Review of Contributing Factors
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.12.2023
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 4
Kitap Adı : INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES X
Yazar Adı : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6658-10-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Sat Math Subject Test with TI 84: Advanced Calculation and Graphing Techniques with the TI–84 Plus Graphing Calculator
Yazar Adı : Meylani Ruşen
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Teknoloji Kullanılarak Matematik Eğitimi - Grafik Hesap Makineleri
Yayın Evi : Amazon Kindle Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :1452802688
Basım Türü :Basılı
YIL :2010
Kitap Adı : SAT II Math with TI 89: Advanced Caculation and Graphing Techniques with TI 89 for the SAT Math 1 and 2 Subject Tests
Yazar Adı : Meylani Ruşen
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Teknoloji Kullanılarak Matematik Eğitimi - Grafik Hesap Makineleri
Yayın Evi : Amazon Kindle Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :1452822352
Basım Türü :Basılı
YIL :2010
Kitap Adı : Crash Course for the SAT Math Level 1 and Level 2 Subject Tests
Yazar Adı : Meylani Ruşen
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Lise Matematik Yardımcı Ders Kitabı
Yayın Evi : Amazon Kindle Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :1451586671
Basım Türü :Basılı
YIL :2010
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Arizona State University Technology-Based Learning and Research
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :2016
Kuruluş Adı: National Council of Teachers of Mathematics
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: American Educational Research Association
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: International Society for Technology in Education
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Science, Education and Innovations in the context of modern problems (SEI)
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Başlama Tarihi :01.04.2025
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Güncelleme Tarihi : 2025-01-15 15:50:55