YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 11:12:41
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 22:33:20
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 11:13:20

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ RUŞEN MEYLANİ




  • Web Adresi: -
  • Adres: -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2008 - 2016

Arizona State University {Arizona}

EĞİTİM BİLİMLERİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

Tez Adı: Short, medium and long term effects of an online learning activity based (Olab) curriculum on middle school students' achievement in mathematics: A quasiexperimental quantitative study

Yüksek Lisans

1994 - 1997

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: ---

Lisans

1990 - 1994

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2024 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2023 - 2024
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

YARDIMCI DOÇENT
2018 - 2022
University of Alaska Anchorage
Prince William Sound College / Mathematics

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2008 - 2016
Arizona State University
Mary Lou Fulton Teachers College / Curriculum and Instruction - Mathematics Education

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
2023 - 2024
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

İlkokulda Temel Matematik,2024-2025,Lisans (Türkçe)

ÇAĞDAŞ ÖĞRENME-ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2024-2025,Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri,2024-2025,Lisans (Türkçe)

Açık ve Uzaktan Öğrenme,2024-2025,Lisans (Türkçe)

Eğitime Giriş,2024-2025,Lisans (Türkçe)

Sınıf Yönetimi,2024-2025,Lisans (Türkçe)

Öğretim Teknolojileri,2023-2024,Lisans (İngilizce)

Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Mantıksal Akıl Yürütme,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Açık ve Uzaktan Öğrenme,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Matematik Sınıflarında İletişim,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 27

Makale Adı : A CRITICAL GLANCE AT TECHNOLOGY'S ROLE IN MATHEMATICS EDUCATION FOR A SUSTAINABLE FUTURE: ADVANCING SDG 4 - QUALITY EDUCATION THROUGH A SYSTEMATIC REVIEW AND QUALITATIVE SYNTHESIS

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Lifestyle and SDGs Review
Cilt : 5
ISSN : 2965-730X
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Gamification and Game-Based Learning in Mathematics Education for Advancing SDG 4: a Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Lifestyle and SDGs Review
Cilt : 5
ISSN : 2965-730X
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Parental Alienation Syndrome: A Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature Aligned with Sustainable Development Goals (SDGs)

Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Lifestyle and SDGs Review
Cilt : 5
ISSN : 2965-730X
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Discourse in Online Learning Environments: A Systematic Review of Contemporary Research Literature

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Open Access Journal of Education & Language Studies
Cilt : 3
ISSN : 2996-5896
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Developing 21st-Century Soft Skills in Teachers: A Qualitative Synthesis Aligned with Sustainable Development Goals

Yazar Bilgisi : İNCE HÜSEYİN HAKAN,HEVEDANLI MURAT,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2149-5483
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Reimagining Mathematical Modeling Pedagogy: A Systematic Review of Strategies for Preservice Teacher Education

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Reimagining Mathematical Modeling Pedagogy: A Systematic Review of Strategies for Preservice Teacher Education
Cilt : 2
ISSN : 3067-1213
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : NOVEL APPROACHES FOR TEACHING MATHEMATICAL MODELING TO PRESERVICE TEACHERS: A SYSTEMATIC REVIEW

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Kaplan Roza
Dergi Adı : EMTEKA: Jurnal Pendidikan Matematika
Cilt : 6
ISSN : 2746-5594
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Integration of TI 84 and TI 89 Model Graphing Calculators in Mathematics Education: Precalculus Instruction Using the TPACK Framework

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 2
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : IMPACTS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION FIDELITY ON ONLINE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS: A QUASI-EXPERIMENTAL QUANTITATIVE STUDY

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Bitter Gary,Legacy Jane
Dergi Adı : Turkish Online Journal of Distance Education
Cilt : 26
ISSN : 1302-6488
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Resistance to learning: reasons and remedies via a qualitative research synthesis

Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Education and Learning (EduLearn)
Cilt : 19
ISSN : 2089-9823
Yayın Tarihi : 2025

Makale Adı : Transforming Education with the Internet of Things: A Journey into Smarter Learning Environments

Yazar Bilgisi : Meylani Ruşen
Dergi Adı : International Journal of Research in Education and Science
Cilt : 10
ISSN : 2148-9955
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Ambiguous Losses and Their Traumatic Effects: A Qualitative Synthesis of the Research Literature

Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 15
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : A Critical Glance at Adaptive Learning Systems Using Artificial Intelligence: A Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 15
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : An In-Depth Literature Review of Remote, Online, and Hybrid Learning with Case Studies of Successful and Failed Attempts

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : International Journal of Studies in Education and Science (IJSES)
Cilt : 5
ISSN : 2767-9799
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Brave New World: Navigating New Paradigms in the Educational Landscape for the Evolving Learner in a Rapidly Changing Era

Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : International Journal for Multidisciplinary Research (IJFMR)
Cilt : 6
ISSN : 2582-2160
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Crafting Connections: Developing a Comprehensive Social Skills Scale for Children

Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,Yurdakavuştu Yasemin,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : International Journal on Studies in Education (IJonSE)
Cilt : 6
ISSN : 2690-7909
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Shaping Futures: Unveiling the Impact of Service Models on the Behavioral Health of Vulnerable Children

Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,USLU RUKİYE,MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES)
Cilt : 6
ISSN : 2688-7061
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : A Comparative Analysis of Traditional and Modern Approaches to Assessment and Evaluation in Education

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 15
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Innovations With Schema Theory: Modern Implications For Learning, Memory, And Academic Achievement

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : International Journal for Multidisciplinary Research (IJFMR)
Cilt : 6
ISSN : 2582-2160
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Exploring the Link Between Mindset and Neuroscience: Implications for Personal Development and Cognitive Functioning

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : International Journal of Research and Analytical Reviews (IJRAR)
Cilt : 11
ISSN : 2349-5138
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Mathematical Thinking and Learning in Early Childhood: A Consolidated Qualitative Synthesis of Cutting-Edge Research Literature

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education-Egitimde Nitel Arastirmalar Dergisi
Cilt : 40
ISSN : 2148-2624
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Artificial Intelligence in the Education of Teachers: A Qualitative Synthesis of the Cutting-Edge Research Literature

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 12
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Blueprint for the 21st century online learning environment in stem education through a systematic review and qualitative synthesis

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Dergi Adı : Edelweiss Applied Science and Technology
Cilt : 8
ISSN : 2576-8484
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Desirable Characteristics of an Ideal Online Learning Environment

Yazar Bilgisi : Meylani Ruşen, Bitter Gary, Legacy Jane
Dergi Adı : Journal of Educational and Social Research
Cilt : 5
ISSN : 2239-978X
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Effects of a Data Driven, Individualized and Multifaceted Intervention Program on Eighth Grade Students Achievement in Mathematics

Yazar Bilgisi : Meylani Ruşen
Dergi Adı : Macrothink Institute, Inc.
Cilt : 3
ISSN : 2327-5499
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Predicting Student Performance in Statewide High-Stakes Tests for Middle School Mathematics Using the Results from Third Party Testing Instruments

Yazar Bilgisi : Meylani Ruşen, Bitter Gary, Castaneda Rene
Dergi Adı : Canadian Center of Science and Education
Cilt : 3
ISSN : 1927-5250
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : 2-D Iteratively Reweighted Least Squares Lattice Algorithm and Its Application to Defect Detection in Textured Images

Yazar Bilgisi : Meylani Ruşen, Öden Cenker, Ertüzün Ayşın, erçil aytül
Dergi Adı : Institute of Electronics, Information and Communications Engineers (IEICE)
Cilt :
ISSN : 0916-8508
Yayın Tarihi : 2006
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 6

Makale Adı : 2-D iteratively reweighted least squares lattice algorithm and its application to defect detection in textured images

Yazar Bilgisi : Meylani, R, Öden, C, Ertüzün, A, Erçil, A
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : IEICE TRANSACTIONS ON FUNDAMENTALS OF ELECTRONICS COMMUNICATIONS AND COMPUTER SCIENCES

Makale Adı : 2-D robust recursive least squares lattice algorithm for defect inspection of textile products

Yazar Bilgisi : Meylani, R, Ertüzün, A, Erçil, A
Yayın Tarihi : 1999
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : PROCEEDINGS OF THE IEEE-EURASIP WORKSHOP ON NONLINEAR SIGNAL AND IMAGE PROCESSING (NSIP'99)

Makale Adı : Comparative evaluation of texture analysis algorithms for defect inspection of textile products

Yazar Bilgisi : Ozdemir, S, Baykut, A, Meylani, R, Ercil, A, Ertuzun, A
Yayın Tarihi : 1998
Atıf Sayısı : 20
Yayın Yeri : FOURTEENTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON PATTERN RECOGNITION, VOLS 1 AND 2

Makale Adı : A comparative study on the adaptive lattice filter structures in the context of texture defect detection

Yazar Bilgisi : Meylani, R, Ertuzun, A, Ercil, A
Yayın Tarihi : 1996
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : ICECS 96 - PROCEEDINGS OF THE THIRD IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON ELECTRONICS, CIRCUITS, AND SYSTEMS, VOLS 1 AND 2

Makale Adı : Color vector quantization by competitive learning

Yazar Bilgisi : Meylani, R, Ciliz, K
Yayın Tarihi : 1996
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : APPLICATIONS OF ARTIFICIAL NEURAL NETWORKS IN IMAGE PROCESSING

Makale Adı : Texture defect detection using the adaptive two-dimensional lattice filter

Yazar Bilgisi : Meylani, R, Ertuzun, A, Ercil, A
Yayın Tarihi : 1996
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONFERENCE ON IMAGE PROCESSING, PROCEEDINGS - VOL III

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 26

Bildiri Adı : Innovative Approaches for Teaching Mathematical Modeling to Preservice Teachers, with Authentic Mathematical Modeling Tasks

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024

Bildiri Adı : The Impact of Artificial Intelligence in Mathematics Teacher Education: A Qualitative Synthesis of the Cutting-Edge Research Literature

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024

Bildiri Adı : Fostering Mathematical Mindsets: A Modern Consolidated Systematic Review and Qualitative Synthesis of Research Literature

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024

Bildiri Adı : Unleashing the Power of Neuroplasticity: Rewiring the Brain for Enhanced Learning and Memory Performance

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024

Bildiri Adı : Blueprint for the Cutting-Edge Online Learning Environment in STEM Education for the 21st Century!

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2024
Basım Tarihi :01.12.2024

Bildiri Adı : Algebra in the Digital Age: Mastering Concepts with Online Learning Objects

Etkinlik Adı : International Conference on Studies in Education and Social Sciences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Bitter Gary
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.10.2023
Basım Tarihi :23.10.2024

Bildiri Adı : Predictive Analytics for Student Performance Powered by AI: A Systematic Review and QualitativeSynthesis of Contemporary Research Literature

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024

Bildiri Adı : Internet of Things and Its Applications in Higher Education: A Systematic Review and QualitativeSynthesis of Contemporary Research Literature

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024

Bildiri Adı : Gamification and Game-Based Learning in Mathematics Education: A Systematic Review and Qualitative Synthesis of Contemporary Research Literature

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024

Bildiri Adı : The Impact of Dyslalia in Early Childhood on Academic Success and Social Skills

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BALCI MURAT,MEYLANİ RUŞEN,KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :21.09.2024

Bildiri Adı : Crafting Connections: Developing a Comprehensive Social Skills Scale for Children

Etkinlik Adı : International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,Yurdakavuştu Yasemin,MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.04.2024
Basım Tarihi :19.04.2024

Bildiri Adı : Redefining Health Sciences Education in the Covıd-19 Era: Challenges, Innovations, and Future Directions

Etkinlik Adı : 15th International Medicine and Heath Sciences Researches Congress UTSAK
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.03.2024
Basım Tarihi :24.03.2024

Bildiri Adı : Neural Pathways to Knowledge: Unraveling the Mysteries of Learning and Memory

Etkinlik Adı : 15th International Medicine and Heath Sciences Researches Congress UTSAK
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.03.2024
Basım Tarihi :24.03.2024

Bildiri Adı : Greening the Virtual Classroom: A Sustainable Approach to Online, Mobile, and Blended Learning

Etkinlik Adı : The 19th International Scientific Research Congress UBAK -Social and Educational Sciences-
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :17.03.2024

Bildiri Adı : Achieving Sustainable Education Through Online and Blended Learning

Etkinlik Adı : The 19th International Scientific Research Congress UBAK -Social and Educational Sciences-
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :17.03.2024

Bildiri Adı : PRECALCULUS CONCEPT ASSESSMENT: A PREDICTOR OF AP CALCULUS AB AND BC SCORES

Etkinlik Adı : PME-NA
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Teuscher Dawn
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.01.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.01.2011

Bildiri Adı : Comparative evaluation of texture analysis algorithms for defect inspection of textile products

Etkinlik Adı : International Conference on Computer Vision and Pattern Recognition
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR SERHAN,Baykut Alper,MEYLANİ RUŞEN,ERÇİL FERİDE AYTÜL,ERTÜZÜN AYŞIN
Alan Bilgisi :Mühendislik Temel Alanı>Elektrik-Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği>İşaret İşleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.08.1998
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.08.1998

Bildiri Adı : TEXTURE DEFECT DETECTION USING THE ADAPTIVE TWO-DIMENSIONAL LATTICE FILTER

Etkinlik Adı : IEEE International Conference on Image Processing Volume 3
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,ERTÜZÜN AYŞIN,ERÇİL FERİDE AYTÜL
Alan Bilgisi :Mühendislik Temel Alanı>Elektrik-Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği>İşaret İşleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.1996
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.1996
Basım Tarihi :19.09.1996

Bildiri Adı : Revolutionizing Coaching and Professional Development: A Comprehensive Exploration of Video-Based Apps in the Digital Age

Etkinlik Adı : The 18th International Scientific Research Congress UBAK -Social and Educational Sciences-
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : SHAPING FUTURES: UNVEILING THE IMPACT OF SERVICE MODELS ON THE BEHAVIORAL HEALTH OF VULNERABLE CHILDREN

Etkinlik Adı : International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,USLU RUKİYE,MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.04.2024
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : WHAT REALLY DETERMINES THE SUCCESS OF AN ONLINE LEARNING ENVIRONMENT

Etkinlik Adı : ICERI - International Conference of Education, Research and Innovation
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.11.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.11.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : EXPLORING THE IMPACTS OF METACOGNITIVE STRATEGIES ON MATHEMATICS TEACHING PRACTICES: A COMPREHENSIVE LITERATURE REVIEW

Etkinlik Adı : The 18th International Scientific Research Congress UBAK -Social and Educational Sciences-
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Unlocking Success in the App-Generation: Empowering Higher Achieving Students in the Digital Age

Etkinlik Adı : International Conference on Studies in Education and Social Sciences
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN,Bitter Gary
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.10.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : EMPOWERING EDUCATION: UNLEASHING THE POTENTIAL OF BIG DATA ANALYTICS

Etkinlik Adı : ICERI - International Conference of Education, Research and Innovation
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.11.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.11.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Lessons Learned from Covid-19: Factors that Determine the Effectiveness of Online Learning in College Mathematics, for a Favorable Educational Experience

Etkinlik Adı : International Conference on Studies in Education and Social Sciences
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.10.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Resistance to Learning: A Comprehensive Review of Contributing Factors

Etkinlik Adı : The 18th International Scientific Research Congress UBAK -Social and Educational Sciences-
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.12.2023
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 4

Kitap Adı : INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES X

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : MEYLANİ RUŞEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6658-10-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : Sat Math Subject Test with TI 84: Advanced Calculation and Graphing Techniques with the TI–84 Plus Graphing Calculator

Kitap Türü : Ders Kitabı
Yazar Adı : Meylani Ruşen
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Teknoloji Kullanılarak Matematik Eğitimi - Grafik Hesap Makineleri
Yayın Evi : Amazon Kindle Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :1452802688
Basım Türü :Basılı
YIL :2010

Kitap Adı : SAT II Math with TI 89: Advanced Caculation and Graphing Techniques with TI 89 for the SAT Math 1 and 2 Subject Tests

Kitap Türü : Ders Kitabı
Yazar Adı : Meylani Ruşen
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Teknoloji Kullanılarak Matematik Eğitimi - Grafik Hesap Makineleri
Yayın Evi : Amazon Kindle Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :1452822352
Basım Türü :Basılı
YIL :2010

Kitap Adı : Crash Course for the SAT Math Level 1 and Level 2 Subject Tests

Kitap Türü : Ders Kitabı
Yazar Adı : Meylani Ruşen
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Lise Matematik Yardımcı Ders Kitabı
Yayın Evi : Amazon Kindle Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :1451586671
Basım Türü :Basılı
YIL :2010

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Arizona State University Technology-Based Learning and Research

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :2016

Kuruluş Adı: National Council of Teachers of Mathematics

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: American Educational Research Association

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: International Society for Technology in Education

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Science, Education and Innovations in the context of modern problems (SEI)

Yazar Bilgisi : MEYLANİ RUŞEN
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Başlama Tarihi :01.04.2025
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Eğitim Programları ve Öğretim

Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim



Güncelleme Tarihi : 2025-01-15 15:50:55

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!