YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:40:38
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:24:15
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:24:15

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ NURCAN KELEŞ




  • Web Adresi: -
  • Adres: -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2011 - 2016

University of Iowa

Fen Eğitimi

Tez Adı: ---

Yüksek Lisans

2009 - 2011

Indiana University Bloomington {Indiana}

EĞİTİM (ORTAÖĞRETİM)

Tez Adı: ---

Lisans

2003 - 2007

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR

Akademik Ünvan bilgisi bulunamadı.

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Verilen ders bilgisi bulunamadı.

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 2

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Studies
Cilt : 15
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : The Questioning Strategies Affecting Teachers’ Implementation Levels of the Argument-Based Inquiry

Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 12
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2017
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 7

Bildiri Adı : Comparing Levels of Integration of Visual Representations within US Middle School Life Science Textbooks

Etkinlik Adı : 96th NARST International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Nyaema Mary, KELEŞ NURCAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.04.2023

Bildiri Adı : Examining the Effect of the Science Writing Heuristic Approach on the Students' Engagement of Multimodal Representations.

Etkinlik Adı : The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, McDermott Mark A., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.08.2018

Bildiri Adı : The Comparisons of the Argument Based Inquıry Classroom Teacher Practices with the Traditional Classroom Practices.

Etkinlik Adı : The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.08.2018

Bildiri Adı : The Impact of Argument-Based Classroom Teaching on Student Multimodal Competency

Etkinlik Adı : NARST 2015 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, McDermott Mark A., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :11.04.2015

Bildiri Adı : Early Learners’ Multiple Representation in the Context of the Science Writing Heuristic Approach

Etkinlik Adı : NARST 2014 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Aguirre Mendez Claudia Patricia, Yoon Sae Yeol, Linebarger, Deborah L., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.03.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.03.2014

Bildiri Adı : Ninth Grade Student Knoweldge Construction through a Critique-based Recursive Writing Activity in Argumentbased Inquiry Approach

Etkinlik Adı : NARST 2014 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Yoon Sae Yeol, Aguirre Mendez Claudia Patricia, KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.03.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.03.2014

Bildiri Adı : Exploring Pre-Candidate Teachers’ Identity Formation

Etkinlik Adı : NARST 2013 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Sabel Jaime, KELEŞ NURCAN, Park Soonhye, Seung Eulsun
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :06.04.2013
Sistemde kayıtlı kitap kaydı bulunamadı!

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Anahtar Kelimeler :




Güncelleme Tarihi : 2023-04-19 14:45:34

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!