YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi :
16.07.2025 10:40:38
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:24:15
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:24:15
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:24:15
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 05:24:15
Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ NURCAN KELEŞ
- E-posta: nurcankeleş@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2011 - 2016
University of Iowa
Fen Eğitimi
Tez Adı: ---
Yüksek Lisans
2009 - 2011
Indiana University Bloomington {Indiana}
EĞİTİM (ORTAÖĞRETİM)
Tez Adı: ---
Lisans
2003 - 2007
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
Akademik Ünvan bilgisi bulunamadı.
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
Verilen ders bilgisi bulunamadı.
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Studies
Cilt : 15
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2020
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Studies
Cilt : 15
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The Questioning Strategies Affecting Teachers’ Implementation Levels of the Argument-Based Inquiry
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 12
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2017
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 12
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2017
Bildiri Adı : Comparing Levels of Integration of Visual Representations within US Middle School Life Science Textbooks
Etkinlik Adı : 96th NARST International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Nyaema Mary, KELEŞ NURCAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.04.2023
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Nyaema Mary, KELEŞ NURCAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.04.2023
Bildiri Adı : Examining the Effect of the Science Writing Heuristic Approach on the Students' Engagement of Multimodal Representations.
Etkinlik Adı : The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, McDermott Mark A., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.08.2018
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, McDermott Mark A., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.08.2018
Bildiri Adı : The Comparisons of the Argument Based Inquıry Classroom Teacher Practices with the Traditional Classroom Practices.
Etkinlik Adı : The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.08.2018
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.08.2018
Bildiri Adı : The Impact of Argument-Based Classroom Teaching on Student Multimodal Competency
Etkinlik Adı : NARST 2015 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, McDermott Mark A., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :11.04.2015
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KELEŞ NURCAN, McDermott Mark A., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :11.04.2015
Bildiri Adı : Early Learners’ Multiple Representation in the Context of the Science Writing Heuristic Approach
Etkinlik Adı : NARST 2014 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Aguirre Mendez Claudia Patricia, Yoon Sae Yeol, Linebarger, Deborah L., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.03.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.03.2014
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Aguirre Mendez Claudia Patricia, Yoon Sae Yeol, Linebarger, Deborah L., Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.03.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.03.2014
Bildiri Adı : Ninth Grade Student Knoweldge Construction through a Critique-based Recursive Writing Activity in Argumentbased Inquiry Approach
Etkinlik Adı : NARST 2014 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Yoon Sae Yeol, Aguirre Mendez Claudia Patricia, KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.03.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.03.2014
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Yoon Sae Yeol, Aguirre Mendez Claudia Patricia, KELEŞ NURCAN, Hand Brian
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.03.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.03.2014
Bildiri Adı : Exploring Pre-Candidate Teachers’ Identity Formation
Etkinlik Adı : NARST 2013 Annual International Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Sabel Jaime, KELEŞ NURCAN, Park Soonhye, Seung Eulsun
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :06.04.2013
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Sabel Jaime, KELEŞ NURCAN, Park Soonhye, Seung Eulsun
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :06.04.2013
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilim Alanı : Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-04-19 14:45:34
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-04-19 14:45:34