Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 06:22:37
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 10:36:09
Kişisel Bilgiler

DOÇ. MEHMET AYDIN
- E-posta: mehmet.aydin@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : MATEMATİK EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2002 - 2010
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Matematik öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inanışlarındaki değişimin incelenmesi
Yüksek Lisans
1999 - 2002
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Mekanizma tasarımında temel bir araç olarak katı cisim yer değiştirmeleri lie grubu
Lisans
1993 - 1996
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- YARDIMCI DOÇENT
- 1998 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOYUTLAMA SÜREÇLERİNİN RBC+C MODELİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ELİF AYŞE KUŞASLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- 2018–2024 AYT Matematik sorularının MATH taksonomisine göre değerlendirilmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ÜMİT CAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Gerçekçi matematik eğitimi (GME) etkinlikleri ile tasarlanan öğretim sürecinde ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin tam sayılarda problem çözme becerilerinin değerlendirilmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ALİ ERİCEK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme ve epistemolojik inançları üzerine bir çalışma
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- RECEP DİNÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Matematiksel modelleme etkinlikleriyle yapılan öğretim sürecinin 7. sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme yeterliklerine ve okuduğunu anlama becerilerine etkisinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- YASEMİN ALKAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımına göre tasarlanan öğrenme ortamlarının 6. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- HASAN SEVİM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometri problemi kurma becerilerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MEHMET ERTÜRK GEÇİCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018
Dersler
VERİLEN DERSLER
Öğretmenlik uygulaması I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Seçmeli (İlkokul matematik öğretimi),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Bilimsel araştırma yöntemleri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematik öğretimi I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematik öğrenme ve öğretim yaklaşımları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitimde nitel veri toplama teknikleri ve nitel veri analizi süreci,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde nitel araştırma yöntemleri,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Bilgisayar destekli nitel veri analizi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seçmeli (İlkokul matematik öğretimi),2020-2021,Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde araştırma projeleri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde nitel veri toplama teknikleri ve nitel veri analizi süreci,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik öğretimi II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Seçmeli (matematik eğitiminde yeni yaklaşımlar),2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematik öğretimi 1,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik uygulaması,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Bilimsel araştırma yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematik öğrenme ve öğretim yaklaşımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde araştırma projeleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar destekli nitel veri analizi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde nitel veri toplama teknikleri ve nitel veri analizi süreci,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Topluma hizmet uygulamaları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik uygulaması,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde öğretmen inanışları,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilgisayar destekli nitel veri analizi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
lineer cebir II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri 1,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
lineer cebir I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 2,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 1,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik uygulaması,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri 2,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Matematik programlarının gelişimi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel öğretim yöntemleri II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar destekli nitel veri analizi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Programlarının Gelişimi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve materyal tasarımı,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Öğretmen İnanışları,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri 2,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Matematik Programlarının Gelişimi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri 1,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Lineer cebir 1,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Öğrenme - Öğretme Kuram ve Yaklaşımları,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Lineer cebir 1,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Temel Matematik,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik öğretimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 2,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Öğretmen İnanışları,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 2,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri 1,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 1,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 1,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri 2,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 2,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Soyut Matematik 1,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Soyut Matematik 2,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli MAtematik Öğretimi 2,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 2,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Kompleks Analiz,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Soyut Matematik 1,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 1,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 1,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 2,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 1,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir 1,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Soyut matematik 2,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Kompleks Analiz,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar 1,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Lineer Cebir,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Kompleks Analiz,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 1,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli MAtematik Öğretimi 2,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar 2,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Öğrenme - Öğretme Kuram ve Yaklaşımları,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 1,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Gelişim Psikolojisi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Soyut Matematik,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi 2,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Program Geliştirme ve Öğretim,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Matematik 1,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Investigating the Change in Middle School Students’ Mathematical Modeling Competencies according to Their Reading Comprehension Skills Levels
Dergi Adı : Journal of Theoretical Educational Science
Cilt : 14
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Determining the Geometry Problem Posing Performances of Eighth Grade Students in Different Problem Posing Situations
Dergi Adı : International Journal of Contemporary Educational Research
Cilt : 7
ISSN : 2148-3868
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : BAZI İNSANLAR MATEMATİKSEL YETENEKLE Mİ DOĞMAKTADIR? MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL YETENEK HAKKINDAKİ İNANÇLARI
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : An Investigation of Eighth Grade Students’ Skills in Problem-Posing
Dergi Adı : International Journal for Mathematics Teaching and Learning
Cilt : 20
ISSN : 1473-0111
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : The investigation of middle school students’ epistemological beliefs and their attitudes toward problem solving: The sample of rural area
Dergi Adı : Acta Didactica Napocensia
Cilt : 12
ISSN : 2065-1430
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : An Investigation of Preservice Mathematics Teachers’ Opinions on Determining and Eliminating of Mathematical Misconceptions and Concept Teaching
Dergi Adı : Cumhuriyet International Journal of Education
Cilt : 8
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometri problemi kurma becerileri ile geometri öz-yeterlik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dergi Adı : Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Dergi Adı : International e-Journal of Educational Studies
Cilt : 2
ISSN : 2602-4241
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : 6. sınıf öğrencilerinin epistemolojik inançlarının bazı eğişkenler açısından incelenmesi
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : kastamonu eğitim dergisi
Cilt : 25
ISSN : 2147-9844
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 8
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarınınBazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Matematik ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Örneği
Dergi Adı : Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1309-8659
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : THE ROLE OF THE STUDENT IN LEARNING MATHEMATICS: THE TEACHER VIEWS
Dergi Adı : Educational Research Association The International Journal of Research in Teacher Education
Cilt : 3
ISSN : 1308-951X
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Elementary Mathematics Teachers’ Feedback Behaviors: Student Teachers’ Viewpoint.
Dergi Adı : The International Journal ofResearch in Teacher Education
Cilt :
ISSN : 1308-951X
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : The Mathematics Teacher’s Beliefs about Mathematics Knowledge and Its Teaching: A Case Study
Dergi Adı : The International Journal of Research in Teacher Education
Cilt : 2
ISSN : 1308-951X
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : The effect of instructional materialson decimal fractions to the conceptual change
Dergi Adı : Procedia-Social and BehavioralSciences
Cilt : 15
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Freshman and senior pre-service mathematics teachers’ attitudes toward teaching profession
Dergi Adı : The International Journal of Research in Teacher Education
Cilt : 1
ISSN :
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : The application of group investigation technique: Teacher and student views
Dergi Adı : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
Cilt : 1
ISSN :
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Velilerin Matematik Eğitimine Yönelikİlgileri, Tutumları ve Destekleri
Dergi Adı : aile ve toplum
Cilt :
ISSN : 2525-5858
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : The views of high school students about proof and their levels of proof (The case of Trabzon)
Dergi Adı : Procedia - Social and Behavioral Sciences
Cilt :
ISSN : 1877-0428
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Comparing the old and new 6th - 8th grade mathematics curricula in terms of Van Hiele understanding levels for geometry
Dergi Adı : Procedia - Social and Behavioral Sciences
Cilt :
ISSN : 1877-0428
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMINI UYGULAMA AŞAMASINDA YAŞADIĞI ZORLUKLAR
Dergi Adı : T.C. DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Cilt : 2
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Development of materials in instruction of decimals according to constructivist approach
Dergi Adı : Procedia Social and Behavioral Sciences
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : 12. Sınıf Öğrencilerinin Süreklilikle İlgili Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Dergi Adı : e-Journal of New World Sciences Academy
Cilt : 5
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Birinci ve Dördüncü Sınıf Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumları
Dergi Adı : The International Journal of Research in Teacher Education
Cilt :
ISSN : 1308-951X
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Bloom Taksonomisinin Revizyonu: Genel Bir Bakış
Dergi Adı : İlköğretim Online
Cilt : 8
ISSN : 1305-3515
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : ÇOKLU ZEKÂ KURAMINA GÖRE GELİŞTİRİLENETKİNLİKLERE DAYALI ÖĞRETİME İLİŞKİNÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Examining Elementary School Students’Attitudes towards Mathematics in Terms of Some Variables
Dergi Adı : Procedia Social and Behavioral science
Cilt : 1
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Denklem Ve Fonksiyon Kavramlarınaİlişkin Algıları
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : A Reflective Report from Senior Mathematics Student Teachers Views of ‘Feedback’ Concept
Dergi Adı : World Applied Sciences Journal
Cilt : 5
ISSN : 1818-4952
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 11
Makale Adı : The effect of instructional materials developed in relation to decimal fractions on success
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : 3RD WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - 2011
Makale Adı : The effect of instructional materials on decimal fractions to the conceptual change
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : 3RD WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - 2011
Makale Adı : Expectations of primary mathematics student teachers from their instructors and classmates
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : 3RD WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - 2011
Makale Adı : Mathematics teacher educators' beliefs about teacher role
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
Makale Adı : Development of materials in instruction of decimals according to constructivist approach
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
Makale Adı : The views of high school students about proof and their levels of proof (The case of Trabzon)
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
Makale Adı : Examining elementary school students' attitudes towards mathematics in terms of some variables
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 24
Yayın Yeri : WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES
Makale Adı : Teacher views about the 8th grade mathematics textbook prepared according to the new primary education mathematics curriculu
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES
Makale Adı : Comparing the old and new 6th-8th grade mathematics curricula in terms of Van Hiele understanding levels for geometry
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES
Makale Adı : Mathematics teacher educators' beliefs about assessment
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES
Makale Adı : Diyanet's global vision
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : MUSLIM WORLD
Bildiri Adı : The Realistic Mathematics Education Activities Process To The Mathematical Achievements, Problem Solving Skills, The Attitudes To The Mathematics And The Attitudes To The Mathematics
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERİCEK ALİ, AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :26.09.2019
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Bilişsel Gelişimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,AYDIN MEHMET,KİNAY İSMAİL,YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :13.08.2019
Bildiri Adı : Examination of Cognitive Features of Behaviors in Secondary Education Mathematics Teaching Program according to Class Levels and Learning Domains
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ CEMALETTİN,KÖĞCE DAVUT,AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.04.2018
Basım Tarihi :10.12.2018
Bildiri Adı : Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometri problemi kurma becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :01.05.2018
Bildiri Adı : Sekizinci sınıf öğrencilerinin farklı problem kurma durumlarındaki geometri problemi kurma performanslarının belirlenmesi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :01.05.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Beklentileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Opinions of Prospective Mathematics Teachers regarding the Determination and Correction of Mathematical Misconceptions, and Concept Teaching
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÖĞCE DAVUT,YILDIZ CEMALETTİN,AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.04.2018
Basım Tarihi :14.04.2018
Bildiri Adı : ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN BİLİŞSEL ÖZELLİKLERİNİN SINIF DÜZEYLERİNE VE ÖĞRENME ALANLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ CEMALETTİN, KÖĞCE DAVUT, AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :07.04.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018
Bildiri Adı : Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KUTLUCA TAMER,Laçin Seval
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.05.2017
Basım Tarihi :15.12.2017
Bildiri Adı : Sekizinci Sınıf öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,AYDIN MEHMET,GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,BAYRAM BARAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2017
Basım Tarihi :19.05.2017
Bildiri Adı : An investigation of Eighth Grade students’ Skills in Different Types of Problems Posing
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,AYDIN MEHMET,GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,BAYRAM BARAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Prospective Mathematics Teachers' Perceptions of Dependent - Linear Independent Vectors
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Prospective Mathematics Teachers’ Perceptions of Linear Dependent- Linear İndependent Vectors
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının etkili öğretmen modeli hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET, KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :04.10.2013
Bildiri Adı : Matematik Öğrenmede Öğretmen - Öğrenci İletişiminin Önemi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.06.2013
Bildiri Adı : The roe of the students in learning mathematics : teacher wievs.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.04.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.05.2010
Bildiri Adı : Altı ortaöğretim matematik öğretmeninin matematik öğretiminin matematik öğretiminde teknolojinin rolü hakkındaki inanışları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET, BAKİ ADNAN, KÖĞCE DAVUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.05.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :08.05.2008
Bildiri Adı : ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ: İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI BAKIŞ AÇISINDAN
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÖĞCE DAVUT,YILDIZ CEMALETTİN,AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.02.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.02.2010
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 1
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : SÖZER YUSUF, AYDIN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 2
Proje Adı: Gerçekçi Matematik Eğitimi Etkinlikleriyle Tasarlanan Öğretim Sürecinde 7. Sınıf Öğrencilerinin Tamsayılar Konusundaki Problem Çözme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Bitiş Tarihi : 26.02.2022
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2021-09-30 12:42:15
Proje Adı: Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarındaki Gelişimin Modellenmesi
Bitiş Tarihi : 24.04.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2021-09-30 12:39:56
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2021-09-30 08:56:54