Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 20:47:11
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 20:47:11
Kişisel Bilgiler

PROF. MEDİNE BARAN TÜRKAN
- E-posta: medinebaran@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : FİZİK EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2007 - 2011
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FİZİK (DR)/
Tez Adı: Teknoloji ve proje tabanlı öğrenme yaklaşımı destekli düşünme yolculuğu tekniğinin lise 11. sınıf öğrencilerinin fizik başarılarına ve akademik benlik tasarımlarına etkisi
Yüksek Lisans
2005 - 2007
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FİZİK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Proje tabanlı öğrenme modelinin fizik öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin elektrostatik konusu başarısına ve fiziğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir araştırma
Lisans
2000 - 2005
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- YARDIMCI DOÇENT
- 2012 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2005 - 2012
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Fizik öğretmenlerinin STEM öz-yeterliliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ÖZNUR ÇAVUŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- 2013, 2017 ve 2018 fen bilgisi öğretim programı kazanımlarının 21. yüzyıl becerileri açısından incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- YÜSRA EKMİŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Lise 11. sınıf öğrencilerinin günlük yaşamdaki fizik olaylarına bilgi temelli yaklaşım düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ELİF ÖZLÜ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Türkiye'de fizik eğitimi alanında yapılan stem çalışmalarının incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ABDULKADİR BİNGÖL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Lise 12. sınıf öğrencilerinin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik(FeTeMM) alanlarına yönelik ilgi ile fen ve teknoloji okuryazarlık özyeterlik algı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi üzerine bir araştırma
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- TUĞBA DİLEK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Oyunlarla desteklenmiş TGA (Tahmin et-gözle-açıkla) yöntemine dayalı etkinliklerin 10. sınıf öğrencilerinin fizik (Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesi) başarısına ve fiziğe yönelik metaforik algılarına etkisi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ŞEYMA YAŞAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Fiziksel aktivite temelli oyunlar ile bilgisayar oyunlarının 9. sınıf öğrencilerinin fizik (Kuvvet, Newton'un hareket yasaları ve sürtünme kuvveti) başarısı ve bilimsel süreç becerileri düzeylerine etkisinin karşılaştırılması
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fizik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ZEHRA YILDIRIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018
Dersler
VERİLEN DERSLER
Rehberlik,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Fen bilimleri eğitiminde bilgi teknolojileri ve kullanımı,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
program geliştirme ve öğretim,2022-2023,Lisans (Türkçe)
uzmanlık alan dersi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fizikte sosyobilimsel konular,2020-2021,Lisans (Türkçe)
öğretim teknolojileri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen bilimleri eğitiminde bilgi teknolojileri ve kullanımı,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim teknolojileri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Temel Fizik I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Fizik Eğitiminde Literatür II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Fizik Eğitiminde Literatür I,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fizik Eğitiminde Literatür I,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Fen-Top.-Tek. İlişkisi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Elektrik ve Manyetizma Lab.,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seminer,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fizik Eğitiminde Literatür II,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi II,2014-2015,Lisans (Türkçe)
KMÖ 105 Temel Fizik I,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Fzö 201 Mekanik Lab.,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik uygulaması,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Fzö 103 Temel Fizik Lab. I,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Fzö 251 Öğren-Öğrt. Kur ve Yak.,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fzö 103 Temel Fizik Lab. I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fzö 203 Mekanik alb.,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık alan Dersi,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fen Bilimlerinde Araştırma Teknikleri ve İstatistik,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fzö 204 Elektrik Lab.,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi II,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fzö 104 Temel Fizik Lab. II,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Kmö 106 Temel Fizik Lab. II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Kmö 104 Temel Fizik I,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Fzö 204 Elektrik lab.,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Fzö 103 Temel Fizik Lab. I,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Kmö 105Temel Fizik Lab. I,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Fzö 251 Öğren-öğrt. Kur. ve Yaklaşımları,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Kmö 103 Temel Fizik II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Fzö 203 Mekanik Lab.,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Fzö 104 Temel Fizik Lab II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Picture Your Science Educators: Through the Eyes of the Student Teachers
Dergi Adı : International e-Journal of Educational Studies
Cilt : 8
ISSN : 2602-4241
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : EXAMINING EXPERT OPINIONS ON STEAM EDUCATION: A CASE STUDY
Dergi Adı : International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
Cilt :
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : A Picture of Chemistry: A Case Study from High Schools (Hakkari Sample)
Dergi Adı : Journal of Education and Learning
Cilt :
ISSN : 1927-5250
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Türkiye’de Fizik Eğitimi Alanında Yapılan STEM Çalışmalarının İncelenmesi
Dergi Adı : Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Cilt :
ISSN : 2757-9522
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : A comparative analysis of the effect of physical activity games and digital games on 9th grade students’ achievement in physics
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Influence of Project-Based STEM (PjbL-STEM) Applications on the Development of 21st-Century Skills
Dergi Adı : TUSED
Cilt :
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Oyunlarla Desteklenmiş TGA (Tahmin Et-Gözle–Açıkla)Yöntemine Dayalı Etkinliklerin 10.Sınıf Öğrencilerinin FizikBaşarısına Etkisi 1
Dergi Adı : Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-5202
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Fen Alanları Öğretmenleri Ve Fen Alanları Öğretmen Adaylarının Fetemm (Stem) Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2146-7811
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Learning Physics through Project-Based Learning Game Techniques
Dergi Adı : International Journal of Instruction
Cilt : 11
ISSN : 1308-1470
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Türkiye’deki Öğrencilerin Fen Bilimleri PISA Testleri Sonuçlarının Fizik Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Yüzüncüyıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Atık Maddelerden Öğretim Materyali Geliştirme Sürecinin Öğretmen Adaylarının Çevresel Tutum, Davranış ve Algılarına Etkisi
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Examining High SchoolStudents Attitudes towardsContext Based LearningApproach With Respect toSome Variables
Dergi Adı : International Journal of Environmental & Science Education
Cilt : 11
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Gender Differences in High School Students Interest in Physics
Dergi Adı : Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
Cilt : 17
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : An Analysis on High School Students Perceptions of Physics Courses inTerms of Gender A Sample from Turkey
Dergi Adı : Journal of Education and Training Studies
Cilt : 4
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Physics Chemistry and Biology Teachers Reasons for Choosing the Profession of Teaching and Their Levels of Job Satisfaction with Respect to Certain Variables
Dergi Adı : Journal of Education and Training Studies
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : A Study on Adolescent Students Levels of Hopelessness Loneliness and Self Esteem A Sample From Turkey
Dergi Adı : Mediterranean Journal of Social Sciences
Cilt : 6
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 26
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : An investigation of high school students cognitive learning styles with respect to certain variables
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 9
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Examining the influence of technology and project supported thinking journey on achievement
Dergi Adı : TOJET
Cilt : 12
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Examination of Factors That Affected Self Care Agency of Nursing High School Students
Dergi Adı : Journal of Basic and Clinical Studies (IJBCS)
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Influence of the Technology and Project Supported Thinking Journey on 11th Grade High School Students Academic Self Concept
Dergi Adı : e-international journal of educational research
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Influence of animation supported project based instruction method on environmental literacy and self efficacy in environmental education
Dergi Adı : Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
Cilt : 13
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Teknoloji ve Proje Destekli Düşünme Yolculuğunun Öğrencilerin Başarı ve Akademik Benlik Tasarımlarına Etkisinin Evlerinde Bilgisayar Kullanımı Durumu Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : A Study of Relationships Among Academic Self Concepts Some Selected Variables and Physics Course Achievement
Dergi Adı : International Journal of Education
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Investigating Multiple Intelligence Fields of 11th Grade Students with Respect to Some Variables and Physics Achievement
Dergi Adı : Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
Cilt : 5
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Investıgatıon of Hıgh School Students Computer Attıtudes in Terms of Certaın Varıables
Dergi Adı : Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES)
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Research on the Effect of Certain Variables Chosen and Technology Supported Project Based Learning Approach on 11th Grade Students Attitudes towards Computers
Dergi Adı : Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : The Effect of Project Based Learning on Pre Service Physics Teachers Electrostatics Achievements
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 5
ISSN :
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Fizik Öğretmenliği İkinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrostatiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 12
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Orta Ögretim 9 Sınıf Fizik Ders Kitabının Ders Kitabı Degerlendirme Ölçütlerine Göre Incelenmesi
Dergi Adı : Orta Ögretim 9.Sınıf Fizik Ders Kitabının Ders Kitabı Degerlendirme Ölçütlerine Göre Incelenmesi
Cilt : 13
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Farklı BranşlardakiÖğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarının Nedenleri Eğitimi veÇözümlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Bildiri Adı : FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN İLETİŞİM BİÇİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,BARAN TÜRKAN MEDİNE,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.11.2019
Basım Tarihi :04.12.2019
Bildiri Adı : Fiziksel Aktivite Temelli Oyunlar ile Bilgisayar Oyunlarının 9.Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Düzeylerine Etkisinin Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM ZEHRA,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :25.11.2019
Bildiri Adı : Proje Tabanlı STEM uygulamalarının 10.Sınıf Öğrencilerinin 21.Yüzyıl Becerilerine Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,KARAKOYUN FERİT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :30.09.2019
Bildiri Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemli Oyun Tekniğinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeylerine Etkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YAŞAR Şeyma,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :14.12.2018
Bildiri Adı : ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCILERIN ÇEVRESEL FARKINDALIKLARININ ÇEŞITLI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAVAK MEHMET TAHİR,MASKAN ABDULKADİR,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.11.2018
Basım Tarihi :16.11.2018
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerine Yönelik Fizik Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Dilek Tuğba,BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.11.2018
Basım Tarihi :16.11.2018
Bildiri Adı : Öğretmenlerin İletişim yeterlilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :14.11.2018
Bildiri Adı : Fen Alanları Öğretmenlerinin Fen, Teknoloji, Matematik Ve Mühendislik (Fetemm) Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE,ASLAN EFE HÜLYA,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2018
Basım Tarihi :30.06.2018
Bildiri Adı : AN ANALYSIS OF TEACHING METHODS AND THE RATIONALE FOR USING THESE METHODS THAT APPLIED BY SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHERS DURING TEACHING PERIOD: HAKKARI AND SWANSEA SAMPLES
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :19.10.2017
Bildiri Adı : A RESEARCH TO REVEAL SOCIAL GENDER ATTITUDES TOWARDS WOMEN UNDER DOMESTIC VIOLENCE: HAKKARI UNIVERSITY SAMPLE
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATAMAN BOR Neşe,BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :19.10.2017
Bildiri Adı : An Analysis Of Teaching Methods And The Rationale For Using These Methods That Applied By Science And Mathematics Teachers During Teaching Period: Hakkari And Swansea Samples
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :18.10.2017
Bildiri Adı : Kadına Yönelik Aile İçi Şiddetle İlgili Toplumsal Cinsiyet Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Hakkari Üniversitesi Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATAMAN NEŞE,BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Sosyoloji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :18.10.2017
Bildiri Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemli Oyun Tekniği ile Fizik Öğrenme
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YAŞAR Şeyma,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMLİ OYUN TEKNİĞİ İLE FİZİK ÖĞRENME
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,YAŞAR ŞEYMA,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının PISA Sınavı Sonuçlarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :11.05.2017
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının PISA Sınavı Sonuçlarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :11.05.2017
Bildiri Adı : Knowledge Level of Preservice Tearchers Concerning Attention Deficit and Hyperactivity Disorder
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN DURMAZ GÜLBEYAZ,GÜMÜŞ FUNDA,BARAN TÜRKAN MEDİNE,YİĞİTALP GÜLHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :19.12.2016
Bildiri Adı : EXAMINING PHYSICS TEACHERS VIEWS ABOUT CONTEXT BASED LEARNING APPROACH
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER,TÜRKAN AZMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :19.12.2016
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik İlgilerinin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :03.06.2016
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Fizik Öğretiminde Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER,TÜRKAN AZMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :03.06.2016
Bildiri Adı : Problems Encountered During the Education Process in Hakkar
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN Gülbeyaz
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.03.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.03.2015
Basım Tarihi :30.06.2015
Bildiri Adı : Fen Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,BOZKURT Ayşe
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :08.06.2015
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YETİSİR Mehmet İkbal,TÜRKAN AZMİ,BARAN MUKADDER,YAŞAR Şeyma
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :08.06.2015
Bildiri Adı : Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,KAYA Havva
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.11.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.11.2014
Basım Tarihi :06.11.2014
Bildiri Adı : Üniversite Öğrencilerinin Depresyon ve Kaygı Düzeylerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Çalışma Hakkari İli Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KAYA Havva,BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.11.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.11.2014
Basım Tarihi :06.11.2014
Bildiri Adı : Fizik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : YAŞAR Şeyma,BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :11.09.2014
Bildiri Adı : Fen Öğretmenlerinin Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR, YETİŞİR Mehmet İkbal,BARAN MUKADDER,Yaşar Şeyma,TOZ Nurcan
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.10.2013
Basım Tarihi :02.10.2013
Bildiri Adı : Animasyon Destekli Proje Tabanlı Ögretim Yönteminin Ögrenci Basarısına Etkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ASLAN EFE HÜLYA,Sait YÜCEL,BARAN TÜRKAN MEDİNE,ÖNER SÜNKÜR Meral
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2011
Basım Tarihi :18.09.2012
Bildiri Adı : 11 Sınıf Öğrencilerinin Teknoloji ve Proje Destekli Düşünme Yolculuğu Tekniğine Yönelik Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2011
Basım Tarihi :18.09.2012
Bildiri Adı : 11 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Benlik Tasarımı ile Zeka Türü Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2011
Basım Tarihi :18.09.2012
Bildiri Adı : Teknoloji ve Proje Destekli Düşünme yolculuğunun Başarıya Etkisinin Demografik Bilgiler Açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2012
Basım Tarihi :04.09.2012
Bildiri Adı : An Investigation of Relationship between High School Students Cognitive Learning Styles and Attitudes towards Computer
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,ASLAN EFE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2012
Basım Tarihi :26.09.2011
Bildiri Adı : An Investigation of Achievement and Academic Self Concept With Respect to Availability Computer At Home
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2012
Basım Tarihi :26.09.2011
Bildiri Adı : Pre service science teachers expectations of computer courses
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ASLAN EFE HÜLYA,BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2012
Basım Tarihi :26.09.2011
Bildiri Adı : Investıgatıon Of Hıgh School Students Computer Attıtudes İn Terms Of Certain Varıables
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE,ASLAN EFE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2011
Basım Tarihi :19.09.2011
Bildiri Adı : The Influence of the Animation Supported Project Based Instruction on Environmental Literacy
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ASLAN EFE HÜLYA,YUCEL Sait,BARAN TÜRKAN MEDİNE,ÖNER SÜNKÜR Meral
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2011
Basım Tarihi :05.09.2011
Bildiri Adı : The effect of technology and project supported thinking journey on physics achievement
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2011
Basım Tarihi :05.09.2011
Bildiri Adı : Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören 11 Sınıf Öğrencilerinin Zeka Türleri Fizik Başarıları ve Seçilmiş Bazı Değişkenler Arasındaki İlişki Üzerine Bir Çalışma
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :23.09.2010
Bildiri Adı : Teknoloji Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Lise 11 Sınıf Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.09.2010
Basım Tarihi :14.09.2010
Bildiri Adı : Fizik Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri ve Çeşitli Değişkenlere Göre İş Doyum Düzeyleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER,TOZ Nurcan
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.06.2013
Basım Tarihi :25.06.2010
Bildiri Adı : Farklı Tür Liselerde Öğrenim Gören 11 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Benlik Tasarımları ile Fizik Başarıları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Değerlendirme
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :23.09.2006
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Çevre sorunlarının Nedenleri Eğitimi ve Çözümlerine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Çalışma 7 Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,EFE RİFAT,GÖNEN SELAHATTİN,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :07.09.2006
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının PISA Sınavı Sonuçlarına Yönelik GörüşlerininDeğerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 2
Kitap Adı : Child and Life
Yazar Adı : BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Sağlık Bilimleri Temel Alanı>Çocuk Gelişimi>çocuk gelişimi
Yayın Evi : Nobel Yayın evi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9786053359272
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2024
Kitap Adı : Eğitimde Etkili İletişim Becerileri
Yazar Adı : MASKAN ABDULKADİR,BARAN TÜRKAN MEDİNE,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde iletişim
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-95329-8-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1
Proje Adı: Fizik Öğretmenlerinin ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Tutum ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Bitiş Tarihi : 30.11.2016
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-01-02 12:03:09
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : American Journal of Educational Research and Reviews
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Fizik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2016-04-21 15:19:26