Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 18:32:36
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 18:32:36
Kişisel Bilgiler

PROF. KEMAL ÖZGEN
- E-posta: kemal.ozgen@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : MATEMATİK EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2008 - 2012
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (DR)/
Tez Adı: Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı kapsamında, öğrencilerin öğrenme stillerine uygun öğrenme etkinlikleri geliştirilmesi: Fonksiyon ve türev kavramı örneklemesi
Yüksek Lisans
2005 - 2007
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrenme ürünlerine etkileri
Lisans
1998 - 2003
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK)/
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2020 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2015 - 2020
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2013 - 2015
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2012 - 2013
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2008 - 2012
- DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
- BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2005 - 2008
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2023 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Komisyon Üyeliği
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2020 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2020 - 2023
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği
- 2019 - 2021
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2017 - 2018
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Komisyon Üyeliği
- 2016 - 2018
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2015 - 2016
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Geogebra destekli problem kurma temelli öğrenme sürecinin öğretmen adaylarının yaratıcı problem kurma becerilerine etkisinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MERVE NUR BOZKURT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL İLİŞKİLENDİRMEYİ ÖĞRETME BİLGİSİ: BİR TASARIM ARAŞTIRMASI
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ZÜLKÜF KILIÇ(Öğrenci),Doktora,2024
- Farklı disiplinler ile ilişkilendirme bağlamında matematiksel modelleme etkinliklerinin geliştirilmesi ve uygulanması: Ortaokul öğrencileri örneklemesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ZÜLKÜF KILIÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Ortaokul öğrencilerinin farklı matematiksel modelleme problemlerindeki becerilerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- İDRİS ŞEKER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Ortaokul öğrencilerinin problem kurmaya yönelik beceri ve öz yeterliklerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
- BARAN BAYRAM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- GeoGebra destekli problem kurma temelli öğrenme sürecinin öğrencilerin problem kurma becerisine ve öz yeterlik inancına etkisi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- BURCU APARI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
Dersler
VERİLEN DERSLER
Öğretmenlik Uygulaması I,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Matematiksel İlişkilendirme,2024-2025,Doktora (Türkçe)
Matematik Tarihi,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Matematiksel İlişkilendirme,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme ve Kurma,2024-2025,Doktora (Türkçe)
Matematiksel Modelleme,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Matematik Felsefesi,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Temelli Öğrenme,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2024-2025,Lisans (Türkçe)
Matematik Felsefesi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitimi Teorileri,2023-2024,Doktora (Türkçe)
Matematik Okuryazarlığı,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Tarihi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematiksel Modelleme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme,2023-2024,Doktora (Türkçe)
Matematiksel Problem Çözme ve Kurma,2023-2024,Doktora (Türkçe)
Matematiksel İlişkilendirme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitimi Teorileri,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Uzmanlık alan dersi,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Uzmanlık alan dersi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Matematik Okuryazarlığı,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Matematik Tarihi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Matematiksel Problem Çözme Ve Kurma,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Seminer,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık alan dersi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematiği Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematiksel Modelleme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamalari,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Tarihi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Matematik Eğitimi Teorileri,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Matematiksel İlişkilendirme,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Matematik Felsefesi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematik Okuryazarlığı,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulamasi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Seminer,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamalari,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematiği Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Seminer,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Felsefesi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Okuryazarlığı,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematik Tarihi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematiksel Modelleme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulamasi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitim Araştırmalarında Nicel Veri Analizi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Tarihi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematik Okuryazarlığı,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLA MATEMATİK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİCEL VERİ ANALİZİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK FELSEFESİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Seminer,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematiği Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematiğin Temelleri II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematiğin Temelleri I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2018-2019,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematiksel problem ve Çözüm Basamakları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROBLEM MERKEZLİ ÖĞRENME,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
MATEMATİK TARİHİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
MATEMATİK FELSEFESİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
MATEMATİKSEL OKURYAZARLIK,2018-2019,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLA MATEMATİK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİCEL VERİ ANALİZİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Alternatif Değerlendirme Yöntemleri,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Tarihi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Matematiksel problem ve Çözüm Basamakları,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Matematiksel Okuryazarlık,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Felsefesi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seminer,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Matematik Okuryazarlığı,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Araştırmalarında Nicel Veri Analizi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROBLEM MERKEZLİ ÖĞRENME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
SEMİNER,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
MATEMATİKSEL OKURYAZARLIK,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2016-2017,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Seminer,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Felsefesi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ANALİTİK GEOMETRİ II,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ANALİTİK GEOMETRİ I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
SINIF YÖNETİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematiksel problem ve Çözüm Basamakları,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Eğitim Araştırmalarında Nicel Veri Analizi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Merkezli Öğrenme,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seminer,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematiksel Okuryazarlık,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Genel Matematik,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Soyut Matematik,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Seminer,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
Temel Matematik II,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Seminer,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Problem Temelli Öğrenme,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
Temel Matematik,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Yapılandırmacı Yaklaşımla Matematik Kavramlarının Öğretimi,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Araştırmalarında Nicel Veri Analizi,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri II,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri I,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri II,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Genel Matematik II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Matematik II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Analitik Geometri II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Investigation of Middle School Students’ Opinions and Self-Efficacy Beliefs on Mathematical Connection with Using Modelling Tasks
Dergi Adı : Journal of Theoretical Educational Science
Cilt : 18
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Türkiye’de matematiksel problem kurmaya yönelik makalelerin incelenmesi
Dergi Adı : Manisa Celal Bayar University Journal of the Faculty of Education
Cilt : 12
ISSN : 1309-8918
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Mathematical Modeling Competencies and Opinions of Middle School Students in Interdisciplinary Modeling Tasks
Dergi Adı : Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 62
ISSN : 2602-2850
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Developing students' problem posing skills with dynamic geometry software and active learning framework
Dergi Adı : Turkish Journal of Education
Cilt : 11
ISSN : 2147-2858
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Matematik Öğretmen Adaylarının Etkinlik Tasarımında Günlük Yaşamla İlişkilendirmeyi Yansıtmaya Yönelik Görüşleri, Becerileri ve Örnekler
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Checklist on question design for mathematical literacy
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : 6. Sınıf öğrencilerinin farklı matematiksel modelleme problemlerindeki beceri gelişimlerinin incelenmesi
Dergi Adı : Milli Eğitim
Cilt : 50
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Intelligent Data Analysis of Interactions and Relationships among Technological Pedagogical Content Knowledge Constructs via Rough Set Analysis
Dergi Adı : Contemporary Educational Technology
Cilt : 11
ISSN : 1309-517X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin problem kurmaya yönelik beceri ve öz yeterlik inançlarının incelenmesi.
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Problem posing skills for mathematical literacy: The sample of teachers and pre-service.
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Sciences
Cilt :
ISSN : 2528-8911
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : An investigation of eighth grade students’ skills in problem posing
Dergi Adı : International Journal for Mathematics Teaching and Learning
Cilt : 20
ISSN : 1473-0111
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : The investigation of middle school students’ epistemological beliefs and their attitudes toward problem solving: The sample of rural area
Dergi Adı : Acta Didactica Napocensia
Cilt : 12
ISSN : 2065-1430
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Sekizinci sınıf öğrencilerinin problem kurma temelli öğrenme yaklaşımları: GeoGebra destekli aktif öğrenme çerçevesinin uygulanması
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Matematiği Farklı Disiplinler İle İlişkilendirme Etkinlikleri Tasarlama Becerileri.
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 2149-9683
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Öğretmenlerin matematik okuryazarliği ve problem kurma öz yeterlik inançlarinin incelenmesi
Dergi Adı : Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Problem kurma öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
Dergi Adı : İlköğretim Online
Cilt : 18
ISSN : 1305-3515
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Matematiksel ilişkilendirme öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
Dergi Adı : Kastamonu Education Journal
Cilt : 26
ISSN : 2147-9844
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Lise öğrencilerinin matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşlerinin incelenmesi.
Dergi Adı : Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 45
ISSN : 2602-2850
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde akıllı tahta kullanmaya yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Dergi Adı : Cumhuriyet International Journal of Education
Cilt : 7
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 8
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin öğrenme stilleri ve matematiksel problem çözmeye yönelik tutumlarının incelenmesi.
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 41
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
Cilt : 8
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Matematik öğretmeni adaylarının öğrenme stilleri ve matematiksel problem çözmeye yönelik inançlarının incelenmesi
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 9
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Matematiksel öğrenme etkinliği türlerine yönelik kuramsal bir çalışma: Fonksiyon kavramı örneklemesi.
Dergi Adı : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt : 17
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Lise öğrencilerinin trigonometrik fonksiyonlarda grafik çizme becerileri
Dergi Adı : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 11
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğretmen adaylarının matematik derslerinde odaklandıkları öğrenme bileşenleri
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 27
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylarının alan ve alan eğitimi derslerine yönelik tutumları Karma bir araştırma
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığına yönelik öz yeterlik inançları
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 4
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylarının etkinlik geliştirme becerilerinin incelenmesi
Dergi Adı : Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
Cilt : 14
ISSN : 1303-0485
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı kapsamında öğrencilerin öğrenme stillerine uygun öğrenme etkinliklerinin akademik başarı ve tutuma etkileri Fonksiyon ve türev kavramı örneklemesi
Dergi Adı : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
Cilt : 5
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Matematik dersinde uygulanan 4MAT sisteminin lise öğrencilerinin öğrenme stillerine etkileri
Dergi Adı : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2146-9199
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüş ve becerilerinin incelenmesi
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 8
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığına yönelik görüşlerinin incelenmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Problem çözme bağlamında matematiksel ilişkilendirme becerisi Öğretmen adayları örneği
Dergi Adı : E–Journal of New World Sciences Academy
Cilt : 8
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Self efficacy beliefs in mathematical literacy and connections between mathematics and real world The case of high school students
Dergi Adı : Journal of International Education Research
Cilt : 9
ISSN : 2158-0987
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : An analysis of high school students mathematical literacy self efficacy beliefs in relation to their learning styles
Dergi Adı : The Asia Pacific Education Researcher
Cilt : 22
ISSN : 2243-7908
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ve teknoloji kullanım sıklığı algılarının incelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının problem çözme boyutlarındaki becerileri ile öğrenme stillerinin karakteristiklerinin ilişkilendirilmesi
Dergi Adı : Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
Cilt : 12
ISSN : 1303-0485
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Yapılandırmacı öğrenme ortamında öğrenme stillerine uygun geliştirilen etkinliklere yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Examining student opinions on computer use based on the learning styles in mathematics education
Dergi Adı : The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt : 11
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : In the context of multiple intelligences theory intelligent data analysis of learning styles was based on rough set theory
Dergi Adı : Learning and Individual Differences
Cilt : 21
ISSN : 1041-6080
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Lise öğrencilerinin matematik okuryazarlığına yönelik öz yeterlik inançlarının belirlenmesi
Dergi Adı : Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
Cilt : 11
ISSN : 1303-0485
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : An examination of brain dominance and learning styles of pre service mathematics teachers
Dergi Adı : Procedia Social and Behavioral Sciences
Cilt : 15
ISSN : 1877-0428
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : An examination of multiple intelligence domains and learning styles of pre service mathematics teachers Their reflections on mathematics education
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 6
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylarının öğrenme stiline göre etkinliklere yönelik tercih ve görüşlerinin incelenmesi
Dergi Adı : Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 41
ISSN : 1300-5340
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : İlköğretim matematik öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımına ilişkin öğretmenlerin öz yeterlik algıları
Dergi Adı : Manas Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1624-7215
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Probleme dayalı öğrenme PDÖ yaklaşımı ile işlenen matematik dersinde öğrencilerin problem çözme becerilerinin analizi
Dergi Adı : Milli Eğitim Dergisi
Cilt : 186
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının bilgisayar ve bilgisayar destekli eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Fonksiyon konusunun öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarı ve hatırda tutma düzeyine etkisi
Dergi Adı : E–Journal of New World Sciences Academy
Cilt : 3
ISSN : 13087274
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde öğrencilere düşünme becerilerini kazandırmadaki yeterliliklerine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Matematik okuryazarlığı öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
Dergi Adı : Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 16
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ve öğrencilerin matematiğe yönelik tutumları
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Probleme dayalı öğrenme yaklaşımına ilişkin öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
Dergi Adı : Journal of Qafqaz University
Cilt : 22
ISSN : 1302-6763
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Probleme dayalı öğrenme ve matematik eğitiminde uygulanabilirliği
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1301-0085
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Yeni ilköğretim matematik dersi öğretim programının 4 ve 5 sınıf uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi Diyarbakır ili örneği
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2007
Bildiri Adı : Eğitim bilişim ağı (EBA) üzerindeki ortaokul matematik dersi kesirler kavramına yönelik etkinliklerin dijital analiz çerçevesi ile incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Aslan Memik Alper,ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :28.10.2024
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmeni Uzmanlık Bilgisi Kapsamında Matematiksel İlişkilendirme Türlerine Yönelik Öğretim Süreçleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,KILIÇ ZÜLKÜF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :01.10.2024
Bildiri Adı : Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Matematik Okuryazarlığı Soru Tasarımı Kontrol Listesi Bağlamında İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDEMİR ESRA,ÖZGEN KEMAL,KURT SENA,KOLAK PERİHAN,ASLAN Memik Alper
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :01.10.2024
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Geogebra Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamında Düzgün Çokgenlere Yönelik İlişkilendirme Becerilerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEKER RENAS,ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :01.10.2024
Bildiri Adı : Dinamik Geometri Ortamında Öğretmen Adaylarının Geometri Kavramlarına Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : APARI BURCU,ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :01.10.2024
Bildiri Adı : 9. Sınıf öğrencilerinin üçgenler konusundaki problem kurma becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Avci Müjgan,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020
Bildiri Adı : Geogebra yazılımıyla desteklenen problem kurma temelli öğrenme ortamının ortaokul öğrencilerinin problem kurma öz yeterliklerine etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2020
Basım Tarihi :16.09.2020
Bildiri Adı : Middle school students’ skills in mathematical modelling problems designed in different types of representation.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Şeker İdris
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.07.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.07.2019
Basım Tarihi :13.07.2019
Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerinin örüntü problemi kurma becerilerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Bayram Baran
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :22.06.2019
Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerinin problem kurmaya yönelik öz yeterliklerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Bayram Baran
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.06.2019
Basım Tarihi :15.06.2019
Bildiri Adı : Middle School Students’ Skills in Modeling Problems Designed in Different Mathematical Contents
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Şeker İdris
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :14.04.2019
Bildiri Adı : Developing a checklist in question design for mathematical literacy and an application
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2018
Basım Tarihi :27.06.2018
Bildiri Adı : A structural equation model for the beliefs of mathematical connection and problem solving of high school students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2018
Basım Tarihi :27.06.2018
Bildiri Adı : A research on the epıstemologıcal belıefs and attıtudes toward problem solvıng of mıddle school students ın rural areas.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,AYDIN MEHMET,Dinç Recep,Şeker İdris,Alkan Yasemin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :28.04.2018
Bildiri Adı : Investigation of teachers’ mathematical literacy and problem posing self-effıcacy belıefs
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Özer Yahya,Arslan Ekrem
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :28.04.2018
Bildiri Adı : Investıgatıon of mıddle school students’xx attıtudes towards usıng smart boards accordıng to some varıables ın mathematıcs courses
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Tum Ali
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :28.04.2018
Bildiri Adı : Investıgatıon of teachers’ mathematıcal lıteracy and problem-based learnıng self-effıcacy belıefs
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Özenç Ayşegül,Akbaş Ahmet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2018
Basım Tarihi :28.04.2018
Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığına yönelik soru tasarımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Problem kurma öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Bayram Baran
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : A theoretical study on mathematical learning activities: A case of function concept
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :21.05.2017
Bildiri Adı : Problem posing skills towards mathematical literacy: The sample of teachers and pre-service teachers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :21.05.2017
Bildiri Adı : Investigation of high school students opinions about mathematical connection
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2017
Basım Tarihi :21.05.2017
Bildiri Adı : Sekizinci Sınıf öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,AYDIN MEHMET,GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,BAYRAM BARAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2017
Basım Tarihi :19.05.2017
Bildiri Adı : An investigation of Eighth Grade students’ Skills in Different Types of Problems Posing
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,AYDIN MEHMET,GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,BAYRAM BARAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Development of mathematical connection self-efficacy scale.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının matematiği farklı disiplinler ile ilişkilendirme etkinlikleri tasarlama becerileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :23.04.2017
Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve matematiksel problem çözmeye yönelik inançlarının incelenmesi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :23.04.2017
Bildiri Adı : Matematiksel ilişkilendirme üzerine kuramsal bir çalışma
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :13.11.2016
Bildiri Adı : Etkili probleme dayalı öğrenme PDÖ problemleri tasarlama Matematik dersi örneklemesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :13.11.2016
Bildiri Adı : Lise öğrencilerinin van hiele geometri düşünme düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.05.2016
Basım Tarihi :06.11.2016
Bildiri Adı : Matematik öğretmenlerinin 9 sınıf matematik ders kitabını tanıma ve kullanma sıklığına yönelik görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.05.2016
Basım Tarihi :06.11.2016
Bildiri Adı : Kaba küme analizi ile teknolojik pedagojik alan bilgisi yapıları arasındaki etkileşimleri ve ilişkileri keşfetmek
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,NARLI SERKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :19.05.2016
Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerinin öğrenme stilleri ve matematiksel problem çözmeye yönelik tutumlarının incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Ay Mehmed,Kılıç Zülküf,Özsoy Gökhan,Alpay Fatma Nur
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :19.05.2016
Bildiri Adı : Lise matematik öğretmenlerinin problem çözme yönteminin uygulanmasına yönelik görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.05.2016
Basım Tarihi :05.05.2016
Bildiri Adı : Öğrenme stillerine uygun geliştirilen etkinliklerin matematiksel problem çözme aşamalarına etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.04.2016
Basım Tarihi :21.04.2016
Bildiri Adı : A different approach to developing mathematical thinking 4MAT System
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TATAROĞLU TAŞDAN BERNA,ÖZGEN KEMAL,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.07.2011
Basım Tarihi :10.07.2011
Bildiri Adı : Matematik öğretmenliğine kayıt olan öğretmen adaylarının öğrenme ve öğrenme sürecine yönelik görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,TATAROĞLU TAŞDAN BERNA,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2011
Basım Tarihi :29.04.2011
Bildiri Adı : Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının eğitim teknolojisine ilişkin tutumları
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,OBAY MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.05.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2008
Basım Tarihi :06.05.2008
Bildiri Adı : Türkiye’deki Matematiksel Akıl Yürütme’ye Odaklanan Makalelerin Tematik Analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Özenç Ayşegül, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematiğe karşı tutumlarına etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,PESEN CAHİT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.10.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2007
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Türkiye’de Matematiksel Problem Kurmaya Yönelik Makalelerin Eğilimi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : APARI BURCU, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Lise öğrencilerinin matematik dersinde öğrenme stillerine göre uygulanan etkinlik türlerine yönelik tercihleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı öz yeterlik algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.08.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.08.2008
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasında öğrencilere düşünme becerilerini kazandırma yeterliliklerinin değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,İNAN CEMİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2007
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih nedenleri ve beklentileri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : TATAROĞLU TAŞDAN BERNA,ÖZGEN KEMAL,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : 4MAT öğrenme sisteminin lise öğrencilerinin matematiksel problem çözme becerilerine etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütmelerinin Süreç Boyutunun Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Özenç Ayşegül, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Oran-orantı Etkinliklerini Çözerken Kurdukları Matematik İçi İlişkilendirmelerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KILIÇ ZÜLKÜF, Dinç Recep, Şeker Renas, Kedikli Diler, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Örüntü Kavramı Örneklemesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Bayram Baran
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Farklı Disiplinlerle İlişkilendirme Bağlamında Hazırlanmış Etkinlikler ile Tasarlanan Öğrenme Ortamında Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KILIÇ ZÜLKÜF, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : GeoGebra Destekli Problem Kurma Temelli Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Problem Kurma Becerilerine Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,Aparı Burcu,ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : An examination of brain dominance and learning styles of pre service mathematics teachers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,TATAROĞLU TAŞDAN BERNA,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.02.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.02.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Investıgatıon of mıddle school students’ real-lıfe problem posıng processes
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ASLAN Memik Alper,ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2025
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığına yönelik görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,KUTLUCA TAMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik derslerinde öğretmen adaylarının öğrenmede odaklandıkları öğrenme bileşenleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : OBAY MUSTAFA,ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Lise öğrencilerinin trigonometrik fonksiyonlarda grafik çizme becerileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,NEVAL AYGÜN,HATİCE HANAZAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Çoklu zeka ve öğrenme stili kuramlarının öğrenme süreci ile bütünleştirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ve teknoloji kullanım sıklığı algılarının incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,NARLI SERKAN,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.04.2012
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Geogebra Destekli Problem Kurma Temelli Öğrenme Sürecinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Problem Kurma Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Bozkurt Merve Nur, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : A theoretical study on the mathematical connection
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Görüşleri: Farklı Disiplinlerle İlişkilendirilmiş Modelleme Etkinlikleri Uygulaması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KILIÇ ZÜLKÜF, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik dersinde uygulanan 4MAT sisteminin lise öğrencilerinin öğrenme stillerine etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.11.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.11.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Probleme dayalı öğrenme PDÖ yaklaşımı ile işlenen matematik dersinde öğrencilerin problem çözme becerilerinin analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,PESEN CAHİT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2007
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Designing effective problem based learning PBL problems The sample of mathematics course
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik dersinde günlük hayat problemi kullanılarak yapılan örnek ders tasarımı
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2007
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Lise öğrencilerinin matematik öğrenimi sürecinde eğitim teknolojilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmen adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik yaklaşımları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematikte performans ve proje problem örneklemesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : TATAROĞLU TAŞDAN BERNA,ÖZGEN KEMAL,ERDURAN AYTEN,TÜRNÜKLÜ ELİF,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.10.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının alan ve alan eğitimi derslerine yönelik tutumları Karma bir araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,OBAY MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik eğitiminde ölçme örneklemesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : TATAROĞLU TAŞDAN BERNA,ÖZGEN KEMAL,ERDURAN AYTEN,TÜRNÜKLÜ ELİF,ALKAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.10.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik Öğretmenlerinin Etkinliğin Açıklığına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Kedikli Diler, Dinç Recep, KILIÇ ZÜLKÜF, Ericek Ali, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının bilgisayar ve bilgisayar destekli eğitime yönelik tutumları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZGEN KEMAL,OBAY MUSTAFA,BİNDAK RECEP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.04.2008
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Acodesa Metodu ile İşlenen Geometrik Cisimler Konusundaki Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ ŞEYMA, ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2023
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 2
Kitap Adı : Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma
Yazar Adı : APARI Burcu, ÖZGEN KEMAL, ZENGİN YILMAZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>Problem Çözme,Problem Kurma
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6357-56-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Temel Matematiksel Kavramlar Ve Uygulamaları
Yazar Adı : ÖZGEN KEMAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-318-755-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 5
Proje Adı: Matematiksel akıl yürütme becerisini geliştirmeye yönelik teknoloji destekli etkinlik tasarlama
Bitiş Tarihi : 14.04.2022
Proje Konusu : Matematiksel akıl yürütme becerisini geliştirmeye yönelik teknoloji destekli etkinlik tasarlama
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-07-31 15:10:49
Proje Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurmaya Yönelik Becerilerinin ve Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 05.08.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-12-19 12:01:10
Proje Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Matematiksel Modelleme Problemlerindeki Becerilerinin İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 13.11.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-12-19 12:25:55
Proje Adı: Dicle Üniversitesi Akademik Performans Uygulamasının Üniversite Bünyesinde Gerçekleştirilen Akademik Çalışmalara Katkısının İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 30.03.2016
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-01-11 14:33:00
Proje Adı: Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrenme ve ürünlerine etkileri
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Matematik eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : BAP
Güncelleme Tarihi : 2014-10-16 22:07:21
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Türk Matematik Eğitimi Derneği
Başlama Tarihi :2013
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Siirt Eğitim Dergisi
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :05.08.2024
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : The Journal of Academic Social Science
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Başlama Tarihi :19.02.2023
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : The Journal of International Education Science
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Açık ve Uzaktan Öğrenme>Materyal Geliştirme>Uzaktan Öğretim Teknolojileri>Uzaktan Öğretim Tasarım ve Yönetimi
Başlama Tarihi :01.01.2018
Bitiş Tarihi :14.01.2020
Yayın Adı : Route Education and Social Science Journal
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-11-09 16:28:18