YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 14:46:09
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 06:33:48
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 14:46:50

Kişisel Bilgiler

DOÇ. İSMAİL KİNAY




  • Web Adresi: -
  • Adres: -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2011 - 2015

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM BİLİMLERİ (DR)/

Tez Adı: Otantik değerlendirme yaklaşımının öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ile öğrenmeye ve katılımcı değerlendirmeye yönelik inançlarına etkisinin incelenmesi

Yüksek Lisans

2009 - 2011

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: İlköğretim II. kademe öğrencilerinin matematik dersine yönelik korkuları: Diyarbakır ili örneği

Lisans

2002 - 2006

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Eğitim Bilimleri

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2021 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2016 - 2021
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2010 - 2016
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Enstitü Müdürü
2024 -
DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Enstitü Müdür Yardımcısı
2021 - 2024
DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2016 - 2023
DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Enstitü Müdür Yardımcısı
2016 - 2017
DİCLE ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Öğretmen adaylarının dijital öğrenme teknolojilerine yönelik öz-yeterliklerinin eğitim 5.0 bağlamında incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ARZU KARAGÜL(Öğrenci),Doktora,2024

Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin öğretim programı farkındalıkları ile bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
FİKRET ERKUŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Bilim ve sanat merkezlerindeki ortaokul öğrencilerinin dijital oyun bağımlılıklarının incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
FIRAT MUTLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Öğretmen adaylarına yönelik yapılan mikro öğretim tekniğine ilişkin çalışmaların meta-tematik analizi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NECMEDDİN BERK HAMİDİ(Öğrenci),Doktora,2023

Ortaokul öğretmenlerinin öğretimi planlama yeterlik algıları ile program okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
DUYGU YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Türkiye'de öğrencilerin okuma alışkanlığı: Bir meta sentez çalışması
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
FATİME KIRS(Öğrenci),Doktora,2022

Lise İngilizce öğretmenlerinin problem çözme becerileri ile öğrenmeye yönelik inançları arasındaki ilişki
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MERYEM KILIÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Lise yabancı dil öğretmenlerinin alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
BEDİRHAN ÖNEM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Liselerde görev yapan öğretmenlerin problem çözme becerileri ile öğrenci kaynaklı sosyal stresleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
VEYSİ ERZEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin eğitimsel değerlendirmelerde etik ilkelere bağlılık düzeylerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
VURAL YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Dersler

VERİLEN DERSLER

EĞİTİME GİRİŞ,2023-2024,Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRMEDE İHTİYAÇ ANALİZİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE VERİ TOPLAMA ARACI GELİŞTİRME,2023-2024,Doktora (Türkçe)

ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA DENEYSEL DESENLER,2022-2023,Doktora (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRMEDE İHTİYAÇ ANALİZİ,2022-2023,Doktora (Türkçe)

EĞİTİMDE VERİ TOPLAMA ARACI GELİŞTİRME,2022-2023,Doktora (Türkçe)

EĞİTİME GİRİŞ,2022-2023,Lisans (Türkçe)

SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2022-2023,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)

SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2021-2022,Lisans (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRT. KUR. YAK.,2021-2022,Lisans (Türkçe)

ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞR. ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRMENİN TEMELLERİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME VE VERİ ANALİZİ,2020-2021,Doktora (Türkçe)

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2020-2021,Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA UYGULAMALARI,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİME GİRİŞ,2020-2021,Lisans (Türkçe)

SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2020-2021,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME UYGULAMASI,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

MİKRO ÖĞRETİM,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME VE VERİ ANALİZİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2018-2019,Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2018-2019,Lisans (Türkçe)

ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE METARYEL GELİŞTİRME,2017-2018,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2017-2018,Lisans (Türkçe)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA UYGULAMALARI,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRMEDE ALAN ÇALIŞMASI,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM TEKN. VE MATERYAL TAS.,2015-2016,Lisans (Türkçe)

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 45

Makale Adı : LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞI

Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Yuksekogretim Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 2146-796X
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri

Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,YAZAR TAHA,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Education 5.0 Digital Learning Technologies Self-Efficacy Scale for Pre-Service Teachers: A Validity and Reliability Study

Yazar Bilgisi : KARAGÜL ARZU,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Cumhuriyet International Journal of Education
Cilt : 13
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Meta-Thematic Analysis of Studies on Micro Teaching Techniques for Prospective Teachers

Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education
Cilt :
ISSN : 1248-2624
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Evaluation of Students’ Participation in the 5E-Based Flipped Classroom Approach

Yazar Bilgisi : CENGİZ PARLAK NESLİHAN,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 2147-1185
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Türkiye’de Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı: Bir Meta Sentez Çalışması

Yazar Bilgisi : KIRS FATİME, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2147-5717
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The Evaluation of High School Curricula Considering Teachers’ Views

Yazar Bilgisi : KARAGÜL ARZU, KİNAY İSMAİL, ORAL BEHÇET
Dergi Adı : Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Investigation of Classroom Teachers' Curriculum Fidelity

Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Meta-Thematic Analysis of the Studies on the Remedial Education Program in Primary Schools

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Dergi Adı : Open Journal for Educational Research
Cilt : 6
ISSN : 2560-5313
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Investigation of the Relationship Between Problem Solving Skills and Student-Related Social Stress of Teachers Working in High Schools

Yazar Bilgisi : ERZEN VEYSİ, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 18
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin okuma alışkanlığına ilişkin Türkçe öğretmenlerinin görüşleri

Yazar Bilgisi : KIRS FATİME, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-9599
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Investigation of the Relationship between Prospective Teachers Participative Assessment Beliefs and Individual Innovativeness State

Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : An Analysis of Preservice Teachers’ Opinions About Micro Teaching Course

Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK, KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 17
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Investigating Relationship Between Teachers’ Psychological Resilience and Student Related Social Stress

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL, SÜER SEDEF, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Cilt : 20
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Investigation of prospective teachers’ belief toward authentic assessment and groupwork skills

Yazar Bilgisi : ÇELİKTEN SERPİL,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Malaysian Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 8
ISSN : 2289-3024
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Investigating The Level of Secondary School Teachers’ Adherence To Ethical Principles in Educational Assessment

Yazar Bilgisi : YILDIZ VURAL,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : International Journal of Eurasia Social Sciences
Cilt : 11
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,SÜER SEDEF
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 15
ISSN : 1305-905X
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Need for Cognition Level and Individual Innovativeness State

Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 11
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Türkçe Öğretmen Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)

Yazar Bilgisi : BİNGÖL ULAŞ,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Investigation of Prospective Teachers’ Beliefs Towards Authentic Assessment

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : World Journal of Education
Cilt : 8
ISSN : 1925-0746
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Investigating the Prospective Teachers’ Beliefs about Learning

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,HAN BÜNYAMİN
Dergi Adı : Journal of Education and Practice
Cilt : 8
ISSN : 2222-288X
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : The Investigation of The Relationship Between Teachers’ Beliefs Towards Learning And Beliefs Towards The Standard Tests

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,KARATAŞ KASIM
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 3
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye ve Katılımcı Değerlendirmeye Yönelik İnançlarına Etkisinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Dergi Adı : Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1302-1842
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Eğitimsel Değerlendirmelerde Etik İlkelere Bağlılık Ölçeği’nin Türkçe Uyarlaması

Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,GÜLER NEŞE,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2148-4929
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Investigating Teacher Candidates Beliefs about Standardized Testing

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ARDIÇ TUNCAY
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 5
ISSN : 2332-3213
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : The Investigation of the Effects of Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers Problem Solving Skills

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Dergi Adı : International Education Studies
Cilt : 9
ISSN : 1913-9039
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Otantik Değerlendirme Yaklaşiminin Öğretmen Adaylarinin İşbirlikli Karar Alma İstekliliklerine Etkisinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Dergi Adı : TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Yazar Bilgisi : ELÇİÇEK ZAKİR,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET
Dergi Adı : Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 1308-7177
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Standart Testlere Yönelik İnanç Ölçeği nin STYİÖ Türkçe Uyarlaması Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-429X
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)

Yazar Bilgisi : ÖZKAN ERDOST,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2147-0146
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Otantik Değerlendirme Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Dergi Adı : Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Uygulama ve Teori (Journal of Education and Humanities: Theory an Practice)
Cilt : 6
ISSN : 1309-8659
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı ÖTMT Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısında İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ŞİMŞEK ÖMER,ÇETİN BAYRAM,BAĞÇECİ BİRSEN
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi
Cilt :
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlikleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ELÇİÇEK ZAKİR,ORAL BEHÇET
Dergi Adı : International Journal Of Eurasia Social Sciences
Cilt : 6
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Otantik Değerlendirme Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 3
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Öğretmen Adayları İçin Konuşma Kaygısı Ölçeği ÖAKKÖ Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ÖZKAN ERDOST
Dergi Adı : Turkish Studies - International Periodical For The Languages
Cilt : 9
ISSN : 1308-140
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : An Investigation of Teachers Beliefs about Learning

Yazar Bilgisi : BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN,ÖZYURT MELİKE
Dergi Adı : Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje
Cilt : 16
ISSN : 1848-5189
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Yazar Bilgisi : BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin ÖTMTDYTÖ Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Yazar Bilgisi : ÇETİN BAYRAM,BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL,ŞİMŞEK ÖMER
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 6
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : An Examination Of The Relation Between 8th Grade Students Level Of Academic Risk Taking And Their Positive And Negative Perfectionism Traits

Yazar Bilgisi : ÖNER SÜNKÜR MERAL,İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL,KILINÇ MURAT
Dergi Adı : Çukurova University Faculty of Education Journal
Cilt : 42
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : 8 Sınıf Öğrencilerinin Geometrik ve Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1301-00851309-0275
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Öğretim Elemanlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,DEMİR SERVET,BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Ege Eğitim Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Korkularının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Yazar Bilgisi : SÖYLEMEZ MİKAİL,KİNAY İSMAİL
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi (Electronic Journal of Education Sciences)
Cilt : 1
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : Öğrenmeye yönelik inanç ölçeği Geçerlik ve güvenirlik çalışması

Yazar Bilgisi : BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
Dergi Adı : International Journal of Human Sciences
Cilt : 9
ISSN : 1303-5134
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıklarının Yönetici Kaynaklı Sorunlara Göre İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KURTULMUŞ MEHMET,KİNAY İSMAİL,GÜNDAŞ AYHAN
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 5
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2012
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 5

Makale Adı : Meta-Thematic Analysis of Studies on Micro Teaching Techniques for Prospective Teachers

Yazar Bilgisi : Hamidi, NB, Kinay, I
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI

Makale Adı : Postgraduate Students' Reading Habits

Yazar Bilgisi : Kirs, F, Kinay, I
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : YUKSEKOGRETIM DERGISI

Makale Adı : An Investigation of Teachers' Beliefs about Learning

Yazar Bilgisi : Bay, E, Ilhan, M, Aydin, Z, Kinay, I, Yigit, C, Kahramanoglu, R, Kuzu, S, Özyurt, M
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE

Makale Adı : AN EXAMINATION OF THE RELATION BETWEEN 8th GRADE STUDENTS' LEVEL OF ACADEMIC RISK TAKING AND THEIR POSITIVE AND NEGATIVE PERFECTIONISM TRAITS

Yazar Bilgisi : Sünkür, MO, Ilhan, M, Kinay, I, Kilinç, M
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

Makale Adı : Analysis of the Relationship between Geometrical and Algebraic Thinking Levels of 8th Grade Students

Yazar Bilgisi : Oral, B, Ilhan, M, Kinay, I
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 45

Bildiri Adı : 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 9. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2025
Basım Tarihi :31.05.2025

Bildiri Adı : Yüz Öğrenme mi, Ters Yüz Edilmiş Sınıf mı?.

Etkinlik Adı : 9. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CENGİZ PARLAK NESLİHAN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2025
Basım Tarihi :31.05.2025

Bildiri Adı : Eğitim Programı Geliştirmede İhtiyaç Değerlendirme Teknikleri

Etkinlik Adı : 9. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERKEK NİZAMETTİN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2025
Basım Tarihi :31.05.2025

Bildiri Adı : Türkiye’de Meta-Tematik Analiz İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 8. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.10.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2024
Basım Tarihi :31.12.2024

Bildiri Adı : Türkiye’de Karma-Meta Yöntemi ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : Internatıonal 8th Usbilim Educatıon, Economy, Management and Socıal Scıences Congress
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.11.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.11.2024
Basım Tarihi :25.12.2024

Bildiri Adı : Eğitimde İhtiyaç Analizi ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : Internatıonal Educatıon Congress 2024
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ DUYGU,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :28.10.2024

Bildiri Adı : Çoklu Bütüncül Analizi Yaklaşımı ile Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 8th International Congress of Eurasian Social Sciences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAYA KAPLAN AYŞE,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.04.2024
Basım Tarihi :25.04.2024

Bildiri Adı : Destekleme ve Yetiştirme Kursları: Önemi, Uygulanması ve Öneriler

Etkinlik Adı : 8th International Congress of Eurasian Social Sciences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERKUŞ FİKRET,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.04.2024
Basım Tarihi :25.03.2024

Bildiri Adı : Diyarbakır’ın Merkez İlçelerindeki Bilsem’lerin Öğrenci ve Öğretmen Sayıları Açısından Karşılaştırılması.

Etkinlik Adı : Cumhuriyetin 100. Yılında Uluslararası Diyarbakır’ın Gelecek Tasavvuru Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.02.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.02.2024
Basım Tarihi :18.02.2024

Bildiri Adı : İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP): Önemi, İlkeleri ve Uygulanması.

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :26.10.2023

Bildiri Adı : Matematik Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme: Faydalar, Zorluklar ve Geleceğe Yönelik Potansiyeller

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CENGİZ PARLAK NESLİHAN, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :26.10.2023

Bildiri Adı : 21.Yüzyıl Becerilerine İlişkin Temaların Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ADMIŞ ABDULLAH, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :26.10.2023

Bildiri Adı : Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Zihin Engelliler İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 7 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (7. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN HASAN, KİNAY İSMAİL, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.05.2023

Bildiri Adı : Eğitim Programı Okuryazarlığı

Etkinlik Adı : III. International Congress of Modern Studies in Social Sciences and Humanities
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ DUYGU, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2022
Basım Tarihi :01.07.2022

Bildiri Adı : Türkiye’de İlkokul Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Etkinlik Adı : International Siirt Conference on Scientific Research
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL, KOÇ ÜMRAN, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.11.2021

Bildiri Adı : Teknopedagojik Eğitimi Alan Bilgisi

Etkinlik Adı : Uluslararası Eğitim Ve Değerler Sempozyumu -5
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAGÜL ARZU, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :25.11.2021

Bildiri Adı : İlkokullarda Yetiştirme Programı ile İlgili Yapılan Çalışmaların Meta-Tematik Analizi

Etkinlik Adı : 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :14.11.2021

Bildiri Adı : Bilim ve Sanat Merkezlerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Genel Öz-yeterlik İnançları

Etkinlik Adı : Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,KİNAY İSMAİL,YAŞAR EMİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :19.09.2020

Bildiri Adı : Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir İnceleme

Etkinlik Adı : Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :19.09.2020

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :19.09.2020

Bildiri Adı : Sınıf öğretmenlerinin ilkokullarda yetiştirme programi (İYEP) ile ilgili görüşlerinin incelenmesi

Etkinlik Adı : Anadolu Kongreleri 3. Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.12.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.12.2019
Basım Tarihi :31.12.2019

Bildiri Adı : 4 4 4 sürecinde öğretmen ve derslik başına düşen öğrenci dağılımının karşılaştırılması

Etkinlik Adı : 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2019
Basım Tarihi :31.12.2019

Bildiri Adı : Hayatboyu öğrenme açısından Türkiye ve İsveç’in karşılaştırılması

Etkinlik Adı : EJERCongress 2019
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,ÖZEROL MELEK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :31.10.2019

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Bilişsel Gelişimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2019 Tiflis
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,AYDIN MEHMET,KİNAY İSMAİL,YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :13.08.2019

Bildiri Adı : Öğretmenler için Öğrenci Kaynaklı Sosyal Stres Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Klasik Test Kuramı ile Madde Tepki Kuramına Dayalı Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : ERTE Congress II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.09.2018
Basım Tarihi :30.11.2018

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Beklentileri

Etkinlik Adı : 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018

Bildiri Adı : Merkezi Sınavlara İlişkin Öğretmen İnançları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması

Etkinlik Adı : 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : International Congress on Science and Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançları İle Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 1.Uluslararası İksad Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018

Bildiri Adı : Çağımızda Değerler Eğitiminin Gerekliliği

Etkinlik Adı : 1.Uluslararası İksad Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018

Bildiri Adı : Türkçe Öğretmen Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)

Etkinlik Adı : IX. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BİNGÖL ULAŞ,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2017
Basım Tarihi :02.11.2017

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Standart Testlere Yönelik İnançlarının İncelenmesi

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ARDIÇ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.04.2017

Bildiri Adı : Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 4. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :31.12.2016

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi

Etkinlik Adı : 4. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAN BÜNYAMİN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :27.10.2016

Bildiri Adı : The Turkish Adaptation of the Adherence To Ethical Principles in Educational Assessment Scale A Validity And Reliability Study

Etkinlik Adı : IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,GÜLER NEŞE,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.12.2016
Basım Tarihi :06.10.2016

Bildiri Adı : The Investigation of the Effect of the Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers Cooperative Decision Making Willingness

Etkinlik Adı : The Third International Congress on Curriculum and Instruction
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlikleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : V. Eğitim Yönetimi Formu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ELÇİÇEK ZAKİR,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :11.09.2014

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZKAN ERDOST,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.06.2014
Basım Tarihi :19.06.2014

Bildiri Adı : Standart Testlere Yönelik İnanç Ölçeği’nin (STYİÖ) Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.06.2014
Basım Tarihi :09.06.2014

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı ÖTMT Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN,ÇETİN BAYRAM,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2014
Basım Tarihi :07.05.2014

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : Öğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış açıları Konferansı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,ELÇİÇEK ZAKİR,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :02.10.2013

Bildiri Adı : Öğretim Elemanlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,DEMİR SERVET,BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :06.06.2013

Bildiri Adı : Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Etkinlik Adı : 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.09.2012
Basım Tarihi :27.09.2012

Bildiri Adı : Araştırmaya Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2012
Basım Tarihi :12.09.2012

Bildiri Adı : The Observation of The Effects of Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers Problem Solving Skılls

Etkinlik Adı : V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 8

Kitap Adı : Diyarbakır’ın Gelecek Tasavvuru Şehir ve Maarif Eğitimde Diyarbakır Perspektifi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : ENSAR NEŞRİYAT TİC. A.Ş.
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6506-92-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Öğretme Süreci

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL, ÇELİKTEN DEMİREL SERPİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-558-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Öğretim ilke ve yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL, SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Viztek Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8499-50-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BARS MEHMET,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-037-040-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Değişen Dünyada Eğitim

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-248-0
Basım Türü :Elektronik
YIL :2018

Kitap Adı : Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz(Dün, Bugün ve Yarın)

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : AŞILIOĞLU BAYRAM,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-513-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Dini İnanç ve Değerler Bağlamında Göç Olgusu Diyarbakır Örneği

Kitap Türü : Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
Yazar Adı : ORAL BEHÇET,EYİGÜN SABRİ,ERGÜL HÜSEYİN FAZLI,GÜLOĞLU MEHMET FATİH,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Sosyoloji
Yayın Evi : Dicle Üniversitesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-7635-80-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2016

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4

Proje Adı: Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılan Mikro Öğretim Tekniğine İlişkin Çalışmaların Meta-Tematik Analizi

Başlama Tarihi : 11.03.2022
Bitiş Tarihi : 15.11.2023
Proje Konusu : Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılan Mikro Öğretim Tekniğine İlişkin Çalışmaların Meta-Tematik Analizi
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-11-02 11:28:19

Proje Adı: Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarındaki Gelişimin Modellenmesi

Başlama Tarihi : 27.04.2017
Bitiş Tarihi : 11.08.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-09-01 17:49:33

Proje Adı: Sorularla Merak Ettiklerimiz

Başlama Tarihi : 01.09.2015
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-11-02 11:23:32

Proje Adı: Sosyo-Ekonomik Durum, İnanç ve Değerler Bağlamında Göç Olgusunun İncelenmesi (Diyarbakır Örneği)

Başlama Tarihi : 27.01.2011
Bitiş Tarihi : 04.07.2014
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-10-01 15:47:11
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : Sorularla Rekreasyon

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,KİNAY İSMAİL,HAN BÜNYAMİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Muhasebe
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Sorularla Meta Analiz

Yazar Bilgisi : EYİGÜN SABRİ,ORAL BEHÇET,HAN BÜNYAMİN,KİNAY İSMAİL
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Sorularla Yaşamboyu Öğrenme

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,KİNAY İSMAİL,HAN BÜNYAMİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : SORULARLA İSTİHDAM VE İŞSİZLİK

Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,KİNAY İSMAİL,HAN BÜNYAMİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Hukuk Temel Alanı->Mali Hukuk
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Eğitim Bilimleri

Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim



Güncelleme Tarihi : 2016-01-13 14:14:59

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!