Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 06:33:48
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 14:46:50
Kişisel Bilgiler

DOÇ. İSMAİL KİNAY
- E-posta: ikinay@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2011 - 2015
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM BİLİMLERİ (DR)/
Tez Adı: Otantik değerlendirme yaklaşımının öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ile öğrenmeye ve katılımcı değerlendirmeye yönelik inançlarına etkisinin incelenmesi
Yüksek Lisans
2009 - 2011
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İlköğretim II. kademe öğrencilerinin matematik dersine yönelik korkuları: Diyarbakır ili örneği
Lisans
2002 - 2006
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 - 2021
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2010 - 2016
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Enstitü Müdürü
- 2024 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Müdür Yardımcısı
- 2021 - 2024
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2016 - 2023
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Müdür Yardımcısı
- 2016 - 2017
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Öğretmen adaylarının dijital öğrenme teknolojilerine yönelik öz-yeterliklerinin eğitim 5.0 bağlamında incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ARZU KARAGÜL(Öğrenci),Doktora,2024
- Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin öğretim programı farkındalıkları ile bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- FİKRET ERKUŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Bilim ve sanat merkezlerindeki ortaokul öğrencilerinin dijital oyun bağımlılıklarının incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- FIRAT MUTLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Öğretmen adaylarına yönelik yapılan mikro öğretim tekniğine ilişkin çalışmaların meta-tematik analizi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NECMEDDİN BERK HAMİDİ(Öğrenci),Doktora,2023
- Ortaokul öğretmenlerinin öğretimi planlama yeterlik algıları ile program okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- DUYGU YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Türkiye'de öğrencilerin okuma alışkanlığı: Bir meta sentez çalışması
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- FATİME KIRS(Öğrenci),Doktora,2022
- Lise İngilizce öğretmenlerinin problem çözme becerileri ile öğrenmeye yönelik inançları arasındaki ilişki
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MERYEM KILIÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Lise yabancı dil öğretmenlerinin alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BEDİRHAN ÖNEM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Liselerde görev yapan öğretmenlerin problem çözme becerileri ile öğrenci kaynaklı sosyal stresleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- VEYSİ ERZEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin eğitimsel değerlendirmelerde etik ilkelere bağlılık düzeylerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- VURAL YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
Dersler
VERİLEN DERSLER
EĞİTİME GİRİŞ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRMEDE İHTİYAÇ ANALİZİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE VERİ TOPLAMA ARACI GELİŞTİRME,2023-2024,Doktora (Türkçe)
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA DENEYSEL DESENLER,2022-2023,Doktora (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRMEDE İHTİYAÇ ANALİZİ,2022-2023,Doktora (Türkçe)
EĞİTİMDE VERİ TOPLAMA ARACI GELİŞTİRME,2022-2023,Doktora (Türkçe)
EĞİTİME GİRİŞ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2022-2023,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRT. KUR. YAK.,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞR. ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRMENİN TEMELLERİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME VE VERİ ANALİZİ,2020-2021,Doktora (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2020-2021,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA UYGULAMALARI,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİME GİRİŞ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2020-2021,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME UYGULAMASI,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
MİKRO ÖĞRETİM,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME VE VERİ ANALİZİ,2019-2020,Doktora (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2018-2019,Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE METARYEL GELİŞTİRME,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2017-2018,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA UYGULAMALARI,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRMEDE ALAN ÇALIŞMASI,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKN. VE MATERYAL TAS.,2015-2016,Lisans (Türkçe)
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞI
Dergi Adı : Yuksekogretim Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 2146-796X
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Education 5.0 Digital Learning Technologies Self-Efficacy Scale for Pre-Service Teachers: A Validity and Reliability Study
Dergi Adı : Cumhuriyet International Journal of Education
Cilt : 13
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Meta-Thematic Analysis of Studies on Micro Teaching Techniques for Prospective Teachers
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education
Cilt :
ISSN : 1248-2624
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Evaluation of Students’ Participation in the 5E-Based Flipped Classroom Approach
Dergi Adı : İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 2147-1185
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Türkiye’de Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı: Bir Meta Sentez Çalışması
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2147-5717
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The Evaluation of High School Curricula Considering Teachers’ Views
Dergi Adı : Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Investigation of Classroom Teachers' Curriculum Fidelity
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Meta-Thematic Analysis of the Studies on the Remedial Education Program in Primary Schools
Dergi Adı : Open Journal for Educational Research
Cilt : 6
ISSN : 2560-5313
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Investigation of the Relationship Between Problem Solving Skills and Student-Related Social Stress of Teachers Working in High Schools
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 18
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin okuma alışkanlığına ilişkin Türkçe öğretmenlerinin görüşleri
Dergi Adı : RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-9599
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Investigation of the Relationship between Prospective Teachers Participative Assessment Beliefs and Individual Innovativeness State
Dergi Adı : Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : An Analysis of Preservice Teachers’ Opinions About Micro Teaching Course
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 17
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigating Relationship Between Teachers’ Psychological Resilience and Student Related Social Stress
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Cilt : 20
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigation of prospective teachers’ belief toward authentic assessment and groupwork skills
Dergi Adı : Malaysian Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 8
ISSN : 2289-3024
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Investigating The Level of Secondary School Teachers’ Adherence To Ethical Principles in Educational Assessment
Dergi Adı : International Journal of Eurasia Social Sciences
Cilt : 11
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 15
ISSN : 1305-905X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Need for Cognition Level and Individual Innovativeness State
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 11
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Türkçe Öğretmen Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Investigation of Prospective Teachers’ Beliefs Towards Authentic Assessment
Dergi Adı : World Journal of Education
Cilt : 8
ISSN : 1925-0746
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Investigating the Prospective Teachers’ Beliefs about Learning
Dergi Adı : Journal of Education and Practice
Cilt : 8
ISSN : 2222-288X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The Investigation of The Relationship Between Teachers’ Beliefs Towards Learning And Beliefs Towards The Standard Tests
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 3
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye ve Katılımcı Değerlendirmeye Yönelik İnançlarına Etkisinin İncelenmesi
Dergi Adı : Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1302-1842
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Eğitimsel Değerlendirmelerde Etik İlkelere Bağlılık Ölçeği’nin Türkçe Uyarlaması
Dergi Adı : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2148-4929
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Investigating Teacher Candidates Beliefs about Standardized Testing
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 5
ISSN : 2332-3213
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The Investigation of the Effects of Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers Problem Solving Skills
Dergi Adı : International Education Studies
Cilt : 9
ISSN : 1913-9039
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Otantik Değerlendirme Yaklaşiminin Öğretmen Adaylarinin İşbirlikli Karar Alma İstekliliklerine Etkisinin İncelenmesi
Dergi Adı : TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 1308-7177
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Standart Testlere Yönelik İnanç Ölçeği nin STYİÖ Türkçe Uyarlaması Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-429X
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)
Dergi Adı : Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2147-0146
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Otantik Değerlendirme Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Uygulama ve Teori (Journal of Education and Humanities: Theory an Practice)
Cilt : 6
ISSN : 1309-8659
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı ÖTMT Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısında İncelenmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi
Cilt :
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlikleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Dergi Adı : International Journal Of Eurasia Social Sciences
Cilt : 6
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Otantik Değerlendirme Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 3
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Öğretmen Adayları İçin Konuşma Kaygısı Ölçeği ÖAKKÖ Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Turkish Studies - International Periodical For The Languages
Cilt : 9
ISSN : 1308-140
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : An Investigation of Teachers Beliefs about Learning
Dergi Adı : Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje
Cilt : 16
ISSN : 1848-5189
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin ÖTMTDYTÖ Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 6
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : An Examination Of The Relation Between 8th Grade Students Level Of Academic Risk Taking And Their Positive And Negative Perfectionism Traits
Dergi Adı : Çukurova University Faculty of Education Journal
Cilt : 42
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : 8 Sınıf Öğrencilerinin Geometrik ve Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1301-00851309-0275
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Öğretim Elemanlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Ege Eğitim Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Korkularının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi (Electronic Journal of Education Sciences)
Cilt : 1
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Öğrenmeye yönelik inanç ölçeği Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Dergi Adı : International Journal of Human Sciences
Cilt : 9
ISSN : 1303-5134
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıklarının Yönetici Kaynaklı Sorunlara Göre İncelenmesi
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 5
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2012
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 5
Makale Adı : Meta-Thematic Analysis of Studies on Micro Teaching Techniques for Prospective Teachers
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
Makale Adı : Postgraduate Students' Reading Habits
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : YUKSEKOGRETIM DERGISI
Makale Adı : An Investigation of Teachers' Beliefs about Learning
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
Makale Adı : AN EXAMINATION OF THE RELATION BETWEEN 8th GRADE STUDENTS' LEVEL OF ACADEMIC RISK TAKING AND THEIR POSITIVE AND NEGATIVE PERFECTIONISM TRAITS
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
Makale Adı : Analysis of the Relationship between Geometrical and Algebraic Thinking Levels of 8th Grade Students
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Bildiri Adı : 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2025
Basım Tarihi :31.05.2025
Bildiri Adı : Yüz Öğrenme mi, Ters Yüz Edilmiş Sınıf mı?.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CENGİZ PARLAK NESLİHAN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2025
Basım Tarihi :31.05.2025
Bildiri Adı : Eğitim Programı Geliştirmede İhtiyaç Değerlendirme Teknikleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERKEK NİZAMETTİN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2025
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2025
Basım Tarihi :31.05.2025
Bildiri Adı : Türkiye’de Meta-Tematik Analiz İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.10.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2024
Basım Tarihi :31.12.2024
Bildiri Adı : Türkiye’de Karma-Meta Yöntemi ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.11.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.11.2024
Basım Tarihi :25.12.2024
Bildiri Adı : Eğitimde İhtiyaç Analizi ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ DUYGU,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :28.10.2024
Bildiri Adı : Çoklu Bütüncül Analizi Yaklaşımı ile Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAYA KAPLAN AYŞE,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.04.2024
Basım Tarihi :25.04.2024
Bildiri Adı : Destekleme ve Yetiştirme Kursları: Önemi, Uygulanması ve Öneriler
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERKUŞ FİKRET,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.04.2024
Basım Tarihi :25.03.2024
Bildiri Adı : Diyarbakır’ın Merkez İlçelerindeki Bilsem’lerin Öğrenci ve Öğretmen Sayıları Açısından Karşılaştırılması.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.02.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.02.2024
Basım Tarihi :18.02.2024
Bildiri Adı : İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP): Önemi, İlkeleri ve Uygulanması.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :26.10.2023
Bildiri Adı : Matematik Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme: Faydalar, Zorluklar ve Geleceğe Yönelik Potansiyeller
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CENGİZ PARLAK NESLİHAN, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :26.10.2023
Bildiri Adı : 21.Yüzyıl Becerilerine İlişkin Temaların Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ADMIŞ ABDULLAH, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :26.10.2023
Bildiri Adı : Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Zihin Engelliler İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN HASAN, KİNAY İSMAİL, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :17.05.2023
Bildiri Adı : Eğitim Programı Okuryazarlığı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ DUYGU, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2022
Basım Tarihi :01.07.2022
Bildiri Adı : Türkiye’de İlkokul Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL, KOÇ ÜMRAN, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.11.2021
Bildiri Adı : Teknopedagojik Eğitimi Alan Bilgisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAGÜL ARZU, KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :25.11.2021
Bildiri Adı : İlkokullarda Yetiştirme Programı ile İlgili Yapılan Çalışmaların Meta-Tematik Analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL, HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :14.11.2021
Bildiri Adı : Bilim ve Sanat Merkezlerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Genel Öz-yeterlik İnançları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,KİNAY İSMAİL,YAŞAR EMİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :19.09.2020
Bildiri Adı : Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir İnceleme
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :19.09.2020
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,HAMİDİ NECMEDDİN BERK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :19.09.2020
Bildiri Adı : Sınıf öğretmenlerinin ilkokullarda yetiştirme programi (İYEP) ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.12.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.12.2019
Basım Tarihi :31.12.2019
Bildiri Adı : 4 4 4 sürecinde öğretmen ve derslik başına düşen öğrenci dağılımının karşılaştırılması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2019
Basım Tarihi :31.12.2019
Bildiri Adı : Hayatboyu öğrenme açısından Türkiye ve İsveç’in karşılaştırılması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRS FATİME,ÖZEROL MELEK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :31.10.2019
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Bilişsel Gelişimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESKİN İSMAİL,AYDIN MEHMET,KİNAY İSMAİL,YAZAR TAHA,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :13.08.2019
Bildiri Adı : Öğretmenler için Öğrenci Kaynaklı Sosyal Stres Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Klasik Test Kuramı ile Madde Tepki Kuramına Dayalı Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.09.2018
Basım Tarihi :30.11.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Beklentileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN MEHMET,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,ORAL BEHÇET,YAZAR TAHA,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Merkezi Sınavlara İlişkin Öğretmen İnançları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,KESKİN İSMAİL,KİNAY İSMAİL,AYDIN MEHMET,ORAL BEHÇET,BÜTÜN MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :25.03.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançları İle Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : Çağımızda Değerler Eğitiminin Gerekliliği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜER SEDEF,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : Türkçe Öğretmen Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BİNGÖL ULAŞ,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2017
Basım Tarihi :02.11.2017
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Standart Testlere Yönelik İnançlarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ARDIÇ TUNCAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.04.2017
Bildiri Adı : Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :31.12.2016
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HAN BÜNYAMİN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :27.10.2016
Bildiri Adı : The Turkish Adaptation of the Adherence To Ethical Principles in Educational Assessment Scale A Validity And Reliability Study
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,GÜLER NEŞE,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.12.2016
Basım Tarihi :06.10.2016
Bildiri Adı : The Investigation of the Effect of the Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers Cooperative Decision Making Willingness
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2015
Basım Tarihi :22.10.2015
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlikleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,ELÇİÇEK ZAKİR,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :11.09.2014
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZKAN ERDOST,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.06.2014
Basım Tarihi :19.06.2014
Bildiri Adı : Standart Testlere Yönelik İnanç Ölçeği’nin (STYİÖ) Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.06.2014
Basım Tarihi :09.06.2014
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı ÖTMT Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN,ÇETİN BAYRAM,ŞİMŞEK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2014
Basım Tarihi :07.05.2014
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,ELÇİÇEK ZAKİR,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :02.10.2013
Bildiri Adı : Öğretim Elemanlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞİMŞEK ÖMER,DEMİR SERVET,BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2013
Basım Tarihi :06.06.2013
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAĞÇECİ BİRSEN,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.09.2012
Basım Tarihi :27.09.2012
Bildiri Adı : Araştırmaya Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2012
Basım Tarihi :12.09.2012
Bildiri Adı : The Observation of The Effects of Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers Problem Solving Skılls
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KİNAY İSMAİL,BAĞÇECİ BİRSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 8
Kitap Adı : Diyarbakır’ın Gelecek Tasavvuru Şehir ve Maarif Eğitimde Diyarbakır Perspektifi
Yazar Adı : HAMİDİ NECMEDDİN BERK,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : ENSAR NEŞRİYAT TİC. A.Ş.
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6506-92-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Öğretme Süreci
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL, ÇELİKTEN DEMİREL SERPİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-558-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Öğretim ilke ve yöntemleri
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL, SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Viztek Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8499-50-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : KİNAY İSMAİL,SÜER SEDEF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim
Yazar Adı : BARS MEHMET,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-037-040-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Değişen Dünyada Eğitim
Yazar Adı : İLHAN MUSTAFA,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-248-0
Basım Türü :Elektronik
YIL :2018
Kitap Adı : Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz(Dün, Bugün ve Yarın)
Yazar Adı : AŞILIOĞLU BAYRAM,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-513-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Dini İnanç ve Değerler Bağlamında Göç Olgusu Diyarbakır Örneği
Yazar Adı : ORAL BEHÇET,EYİGÜN SABRİ,ERGÜL HÜSEYİN FAZLI,GÜLOĞLU MEHMET FATİH,KİNAY İSMAİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Sosyoloji
Yayın Evi : Dicle Üniversitesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-7635-80-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4
Proje Adı: Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılan Mikro Öğretim Tekniğine İlişkin Çalışmaların Meta-Tematik Analizi
Bitiş Tarihi : 15.11.2023
Proje Konusu : Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılan Mikro Öğretim Tekniğine İlişkin Çalışmaların Meta-Tematik Analizi
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-11-02 11:28:19
Proje Adı: Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarındaki Gelişimin Modellenmesi
Bitiş Tarihi : 11.08.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-09-01 17:49:33
Proje Adı: Sorularla Merak Ettiklerimiz
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-11-02 11:23:32
Proje Adı: Sosyo-Ekonomik Durum, İnanç ve Değerler Bağlamında Göç Olgusunun İncelenmesi (Diyarbakır Örneği)
Bitiş Tarihi : 04.07.2014
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-10-01 15:47:11
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Sorularla Rekreasyon
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Muhasebe
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Sorularla Meta Analiz
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Sorularla Yaşamboyu Öğrenme
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : SORULARLA İSTİHDAM VE İŞSİZLİK
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Hukuk Temel Alanı->Mali Hukuk
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Güncelleme Tarihi : 2016-01-13 14:14:59