Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 18:38:37
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 18:38:37
Kişisel Bilgiler

DOÇ. HALİL İBRAHİM ŞENGÜN
- E-posta: ibrahim.sengun@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2011 - 2016
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/
Tez Adı: Tüketicilerin Yeşil Ürünleri tercih etme eğilimlerinin değerlendirilmesi: Diyarbakır örneği
Yüksek Lisans
2009 - 2011
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/YÖNETİM VE ORGANİZASYON (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Aile şirketlerinde kurumsallaşma ve bir araştırma
Lisans
2004 - 2008
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2018 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2013 - 2018
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2011 - 2013
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- SİVEREK MESLEK YÜKSEKOKULU / MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2022 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Komisyon Başkanlığı
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Kalite Kurulu Üyeliği
- 2020 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İİBF Dergisi İşletme Alan Editörü
- 2020 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2020 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2017 - 2022
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- AR-GE ve İnsiyatif Öğrenci Topluluğu Akademik Danışmanlığı
- 2017 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2012 - 2013
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Tüketicilerin yaşam tarzına göre kurumsal sosyal sorumluluğu algılama biçimi
- Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- ASLI IŞIK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Sosyal pazarlama kapsamında e-sağlık uygulamalarının bilinirliği: Diyarbakır örneği
- Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- DEMET GÖKDERE(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- İşletmelerin marka algısının belirlenmesi: Diyarbakır Organize Sanayi Bölgesi'nde bir araştırma
- Dicle Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- CENK BALİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
Dersler
VERİLEN DERSLER
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uluslararası Pazarlama,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yeşil Pazarlama,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İletişimi,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlamada Güncel Konular,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Değerler Eğitimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Genel İşletme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlamada Güncel Konular,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler ve İletişim,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama Etiği,2020-2021,Doktora (Türkçe)
Genel İşletme,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Genel İşletme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Türkiyede İş Ortamı,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Genel İşletme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2019-2020,Doktora (Türkçe)
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler ve İletişim,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yarıyıl Proje Dersi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Marka Yönetimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Uluslararası Pazarlama,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Araştırma Yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Değerler Eğitimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Pazarlamada Güncel Konular,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
İşletme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İşletme ve Yönetim,2019-2020,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Sağlık Kurumlarında Pazarlama,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Girişimcilik,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Mesleki Yabancı Dil,2018-2019,Lisans (İngilizce)
Reklam Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Değerler Eğitimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İletişimi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Satış Gücü Yönetimi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Araştırma Yöntemleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler ve İletişim,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Hizmet Pazarlaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Proje Değerlendirme,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Marka Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Genel İşletme,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkilerde Kriz Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Araştırma Yöntemleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Sağlık Kurumlarında Pazarlama,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Örgütsel Davranış,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Uluslararası Pazarlama,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Sağlık Kurumlarında Grişimcilik,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Girişimcilik,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Reklam ve Tanıtım Kampanyaları,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi -I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi -II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi II,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Hizmet Pazarlaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Müşteri İlişkileri Yönetimi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama İllkeleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Uluslararası Pazarlama,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Araştırmaları,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uluslararası İşletmecilik,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Genel İşletme,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Sağlık Kurumlarında Pazarlama,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Stratejik Pazarlama,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Araştırma Yöntemleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Hizmet Pazarlaması,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Uluslararası Pazarlama,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Araştırmaları,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler ve İletişim,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler ve İletişim,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Hizmet Pazarlaması,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Yönetimi,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Hizmet Pazarlaması,2011-2012,Önlisans (Türkçe)
Uluslararası İşletmecilik,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : MARDİN RESTORANLARININ COVİD-19 ÖNCESİ VE SONRASI SÜREÇTE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN İÇERİK ANALİZİYLE İNCELENMESİ
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM KAVRAMI ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ÇALIŞMA
Dergi Adı : Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2651-3943
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Algılanan Fiyat ve Algılanan Hizmet Kalitesi Üzerindeki Etkileri
Dergi Adı : Journal of Yaşar University
Cilt : 17
ISSN : 1305-970X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : KONUT PAZARLAMASI VE DİYARBAKIR HALKININ KONUT TERCİHİNDE ETKİLİ OLAN UNSURLAR
Dergi Adı : PressAcademia Procedia
Cilt : 15
ISSN : 978-605-06192-4-9
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : İkinci mertebe doğrulayıcı faktör analizi ile retro ürün tercihinde etkili olan unsurların belirlenmesi
Dergi Adı : Business & Management Studies: An International Journal
Cilt : 10
ISSN : 2148-2586
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Customer Satisfaction From The Services of Retailing Markets: A Model Proposal With Multiple Logistic Regression
Dergi Adı : Yönetim Bilimleri Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1304-5318
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Multiple Mediatıon Roles Of Trust And Satisfaction In The Effect Of Perceived Corporate Social Responsibility On Loyalty
Dergi Adı : Business,Management and Economics Engineering
Cilt : 19
ISSN : 2669-2481
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : BİLİNÇLİ TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Dergi Adı : İnönü University International Journal of Social Sciences
Cilt :
ISSN : 2147-0936
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : GSM Operatör Markalarının Tüketici Açısından Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Mukaddime Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1309-6087
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Postmodernizm Akımı ve İşletme Yönetimine Etkileri
Dergi Adı : Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2602-4594
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Examination Of The Relationshıp Between Job Satisfactıon Levels And Organizational Commitments Of Tourism Sector Employees: A Research In The Southeastern Anatolia Region Of Turkey
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Tam Zamanında Üretim’in Kapsamı ve TZÜ’de Temel Sayılan Kavramların İncelenmesi
Dergi Adı : International Journal of Management and Administration
Cilt : 1
ISSN : 2587-1668
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Hazcı ve Bilinçli Tüketim Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1309-4602
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : MARKA BAĞIMLILIĞININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE ETKİSİ: DİYARBAKIR İLİNDE CEP TELEFONU KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Dergi Adı : Kesit Akademi
Cilt : 11
ISSN : 2149-9225
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : İşletmelerde Sosyal Sorumluluk
Dergi Adı : TURANSAM-TURAN STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ DERGİSİ
Cilt : 9
ISSN : 1309-4033
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Yerel Halkın Turizm Faaliyetlerine Yönelik Tutumları
Dergi Adı : Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1309-954
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : A General Overwiev of Innovation and Innovaiton Strategies
Dergi Adı : The Journal of Social Science
Cilt : 1
ISSN : 2147-9445
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Politik Pazarlama Araçlarının Seçmen Davranışlarına Olan Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Dicle Üniversitesi İİBF Örneği
Dergi Adı : International Journal of Social Sciences and Education Research
Cilt : 2
ISSN : 2149-5939
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Fast Food Tercih Etme Sebeplerinin Belirlenmesi Dicle Üniversitesi Örneği
Dergi Adı : Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-7590
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Aile Şirketlerinde Duygusal ve Rasyonel Dinamikler: Aile ve İş İlişkilerinin Ayrı Tutulmasına Yönelik Bir Araştırma
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1309-4602
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Hedonik(Hazcı)Tüketim Alışkanlıkları ve Tüketicileri Bu Tür Alışkanlıklara Motive Eden Nedenler
Dergi Adı : DİCLE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
Cilt : 2
ISSN : 1309-4602
Yayın Tarihi : 2013
Bildiri Adı : The Relationship Between Neuromarketing and Artifical İntelligence: A conceptual Level Review
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CEVİZ Hatice,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.01.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.01.2024
Basım Tarihi :30.01.2024
Bildiri Adı : EDUCATIONAL SERVICE MARKETING: A RESEARCH ON COMPARISON OF PERCEIVED SERVICE QUALITY AND EXPECTED SERVICE QUALITY'
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Yıldırım Zafer, ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Hizmet Pazarlaması
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.07.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :08.08.2022
Bildiri Adı : Konut pazarlaması ve Diyarbakır halkının konut tercihinde etkili olan unsurlar
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜZEL Cengiz, ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Hizmet Pazarlaması
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :19.06.2022
Bildiri Adı : COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNİN BANKA MÜŞTERİLERİNİN BEKLENTİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, ABATAN DUYGU
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Tüketici Davranışları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.06.2021
Basım Tarihi :10.08.2021
Bildiri Adı : Reklam içeriklerinin çocuklar üzerindeki etkilerinin etik açıdanDeğerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM,MENTEŞ NURETTİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.05.2019
Basım Tarihi :03.10.2019
Bildiri Adı : Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Dicle Üniversitesinde Bİr Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERASLAN HASAN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.10.2018
Basım Tarihi :24.12.2018
Bildiri Adı : Diyarbakır Şehrinin Üniversite Öğrencileri Açısından Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MENTEŞ NURETTİN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.10.2018
Basım Tarihi :24.12.2018
Bildiri Adı : MARKET MÜŞTERİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİNE YÖNELİK DİYARBAKIR İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM,MENTEŞ NURETTİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :24.03.2018
Bildiri Adı : GSM OPERATÖR MARKA TERCİHLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MENTEŞ NURETTİN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2018
Basım Tarihi :24.03.2018
Bildiri Adı : Yeşil Pazarlama: Diyarbakır’daki Üretim İşletmelerinin Yeşil Pazarlamaya Bakışları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :14.11.2017
Bildiri Adı : Üniversite ye Yeni Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Şehre Yönelik Algılarının Ölçülmesi: Dicle Üniversitesi İİBF Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MENTEŞ NURETTİN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :14.11.2017
Bildiri Adı : Marka Bağımlılığının Satın Alma Davranışları Üzerinde Etkisi: Diyarbakır İlinde Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MENTEŞ NURETTİN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM,DİNÇER MERVE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2017
Basım Tarihi :28.10.2017
Bildiri Adı : Küreselleşme Sürecinde Tüketim Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM,MENTEŞ NURETTİN,GÜNEŞ MERVE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2017
Basım Tarihi :28.10.2017
Bildiri Adı : Yerel Halkın Turizm Faaliyetlerine Dair Görüşleri:Diyarbakır Örneği
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAKAŞ AYHAN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.01.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :04.11.2016
Bildiri Adı : Tüketicilerin Fast Food İşletmelerinden Memnuniyet Düzeyi ve Tekrar Gelme Niyetleri Arasındaki İlişki
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM,KARAKAŞ AYHAN,KINGIR SAİD
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.06.2015
Basım Tarihi :15.11.2015
Bildiri Adı : Aile Şirketlerinde Kurumsallaşmanin Bir Göstergesi Olarak Yazili Plan Ve Program Bulundurma Ile Ilgili Bir Araştirma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR LUTFİYE,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.06.2013
Basım Tarihi :05.06.2013
Bildiri Adı : Yükseköğretim Kurumlarında Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarının Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Analizi: Harran Üniversitesi ne Bağlı Meslek Yüksekokullarında Bir Araştırma
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAHAN MEHMET,METE MEHMET,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Üretim ve Operasyon Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.05.2013
Basım Tarihi :02.05.2013
Bildiri Adı : EKONOMİK KRİZ ÖNCESİ DÖNEME GÖRE SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARINDAKİ DEĞİŞİMİN DEĞERLENDİRİLMESi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, CEVİZ HATİCE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.04.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Politik Pazarlama Araçlarının Seçmen Davranışlarına Olan Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma Dicle Üniversitesi İİBF Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN BENİMSENMESİNE İLİŞKİN AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, Alahmad Shahin
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Uluslararası Pazarlama>Tüketici Davranışları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Determination Of The Reasons of University StudentsPreference to Fast Food Products
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KINGIR SAİD,KARAKAŞ AYHAN,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM,ÇENBERLİTAŞ İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Turizm
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.05.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Yeşil Pazarlama Anlayışında Eko-Etiketleme Konusu Üzerine Bibliyometrik Bir Çalışma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Çetin Sakine, ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama Etiği>Tüketici Davranışları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Market Markalı Ürünleri Tercih Etmede Etkili Olan Unsurlar
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Eren Yağmur, ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Tüketici Davranışları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : TÜKETİCİLERİN MAĞAZA ATMOSFERİNE BAKIŞLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, YILMAZTEKİN Şölen
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.05.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.05.2021
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 19
Kitap Adı : İktisadi Bilimlerde Akademik Düşünceler
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Gazi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786253657338
Basım Türü :Elektronik
YIL :2024
Kitap Adı : İşletme ve İktisat Alanlarında Özgün Araştırmalar
Yazar Adı : ALWAN Humam,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-5971-40-1
Basım Türü :Elektronik
YIL :2024
Kitap Adı : Sosyal Bilimlerde Nitel ve Nicel Araştırmalar
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, İlan İrfan
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Kalan Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-4915-9518
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Pazarlama Yönetiminde E-Teknolojik Trendler
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, Eren Yağmur
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-393-215-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar X
Yazar Adı : Eren Yağmur, ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, MENTEŞ NURETTİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6382-75-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : Türkiye Turizm Ansiklopedisi Cilt V
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması
Yayın Evi : Detay Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-254-556-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Türkiye Turizm Ansiklopedisi Cilt X
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Uluslararası Pazarlama>Girişimcilik ve Pazarlama
Yayın Evi : Detay Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-254-561-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, CEVİZ Hatice
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-358-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Dijitalleşme ve İşletmecilik Üzerine Güncel Yaklaşımlar
Yazar Adı : Çetin Sakine, Eren Yağmur, ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-978-625-6960-27-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : Dijital Çağda Pazarlama İletişimi
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Etiği
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-439-380-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : MUHASEBE ORGANİZASYON PAZARLAMA Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, YILMAZTEKİN Şölen
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Etiği
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7358-87-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Tüketici Davranışları III Güncel Akademik Çalışmalar
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama Etiği>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : EĞİTİM YAYINEVİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7405-95-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-402-384-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Modern İşletme Bilimi
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Ekin Basım Yayın
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-69789-2-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Yeşil Ürün Tercihi Birey Menfaatinden Toplum Menfaatine
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Kriter Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7033-08-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Diyarbakır Mekan,Toplum , Ekonomi
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM, MENTEŞ NURETTİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Endüstriyel Pazarlama>Dijital Pazarlama
Yayın Evi : Ensar Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-2174-85-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Aile Şirketleri’nde Kurumsallaşma Çabaları-Gaziantep,Malatya ve Diyarbakır İllerinde Bir Araştırma-
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Yayın Evi : Detay Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-254-063-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Sorularla Bilinçli Tüketim
Yazar Adı : ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Dicle Üniverstesi Basım Evi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9504-01-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Green Marketing and Environmental Responsibility in Modern Corporations
Yazar Adı : ASOĞLU VEYSEL,ŞENGÜN HALİL İBRAHİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : IGI Global
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781522523314
Basım Türü :Elektronik
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :21.02.2021
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Tutundurma 4.0
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Pazarlama İletişimi
Başlama Tarihi :26.12.2023
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :18.03.2021
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Turkish Business Journal
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Modern İşletme Bilimi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :12.04.2019
Bitiş Tarihi :02.01.2020
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Hizmet Pazarlaması
Güncelleme Tarihi : 2022-03-30 09:28:19