Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 03.07.2025 06:29:21
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 12:22:09
Kişisel Bilgiler

DOÇ. FERAT YILMAZ
- E-posta: ferat.yilmaz@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : SINIF EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2012 - 2017
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin "hayır" diyebilme becerilerinin incelenmesi
Yüksek Lisans
2008 - 2011
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İlköğretimde dijital bölünme ve eğitsel sonuçları: Diyarbakır ili örneği
Lisans
2004 - 2008
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Hayat Bilgisi Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2023 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2019 - 2023
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2010 - 2019
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Kalite Kurulu Üyeliği
- 2018 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi kapsamında kaynakları kullanma becerilerinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
- ERKAN MİZRAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Japon çarpma yöntemi ile çarpma işlemi öğretimi: Bir eylem araştırması
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
- SELİN YONTÜRK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- İlkokul öğrencilerinin sahip oldukları kalıp yargı ve ön yargıların incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
- CEREN AĞGÜL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Kaynakları Kullanma Becerilerinin İncelenmesi
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
- Erkan Mizrak(Öğrenci),Yüksek Lisans,
Dersler
VERİLEN DERSLER
EĞİTİM FELSEFESİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(KAPSAYICI EĞİTİM),2021-2022,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İLKÖĞRETİMDE HAYAT VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(MİKRO ÖĞRETİM),2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ),2021-2022,Lisans (Türkçe)
İLKÖĞRETİMDE HAYAT VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
İLKOKUL DÖNEMİNDE KARAKTER EĞİTİMİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME),2020-2021,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(KAPSAYICI EĞİTİM),2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ),2020-2021,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME),2019-2020,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI),2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ LAB.UYGULAMALARI I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ LAB.UYGULAMALARI II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKN.VE MATERYAL TASARIMI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2015-2016,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2014-2015,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : İlkokul Öğrencilerinin Kalıp Yargı ve Ön Yargılarının Yaş ve Cinsiyet Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-5202
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇARPMA İŞLEMİ ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Trakya Eğitim Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 2630-6301
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Prediction of Elementary School Teachers' Curriculum Fidelity by Demographic Variables and Curriculum Literacy
Dergi Adı : Athens Journal of Education
Cilt : 11
ISSN : 2407-9898
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Kapsayıcı Eğitim Modülü Eğitimi Seminerinin Aday Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitim İlkelerini Benimseme Düzeylerine Etkisi
Dergi Adı : Milli Eğitim Dergisi
Cilt : 53
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Kaynakları Kullanma Becerilerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2791-6391
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Children with Stereotypes and Prejudices: A Study on Primary School Students
Dergi Adı : Erzincan University Journal of Education Faculty
Cilt : 25
ISSN : 2148-7758
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Hayat Bilgisi Dersinin Fen Bilimleri ve Sosyal Bilgiler Derslerine Hazırlık-Destek İşlevi Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Cumhuriyet International Journal of Education
Cilt : 12
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Web 2.0 And Storyline Supported Philosophy for Children in a Life Studies Course: “Teacher, Were We the Ones Talking about All of This?”
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : “Story-Gami Uygulamaları: Eğlenerek Öğrenmeyi İkiye Katlayalım” Programının Katılımcı Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Turkish Journal of Qualitative Research
Cilt : 3
ISSN : 2822-518X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Impact Evaluation of the Multi-Grade Classroom Readiness Program for Prospective Teachers: The First Step to Villages Schools (FSVS) Program
Dergi Adı : Pakistan Journal of Distance and Online Learning
Cilt : 8
ISSN : 2415-2021
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Hayat bilgisi dersine yönelik öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
Dergi Adı : Kocaeli Universitesi Egitim Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2636-8846
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Ege Egitim Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Karakter Eğitimi ve Karakter Eğitimi Programları
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Cilt : 12
ISSN : 1308-8963
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Temperate but not Brave Children: Character Strengths in Life Science Course Curriculum
Dergi Adı : Participatory Educational Research
Cilt : 8
ISSN : 2148-6123
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Role of Respectful Behaviour in the Relationship between Empathetic Tendencies and Conflict Resolution in Primary School Students
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 93
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : A Curriculum Alignment Analysis: A Sample of Life Sciences Course Curriculum (2018) for 3rd-Grade Students
Dergi Adı : Journal of Qualitative Research in Education
Cilt :
ISSN : 2148-2624
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Ahlaki Karakter Kavramı ve Psikolojik Bileşenleri
Dergi Adı : Başkent University Journal of Education
Cilt : 8
ISSN : 2148-3485
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : STEM education practices and moral character education: McSTEM?
Dergi Adı : Research in Pedagogy
Cilt : 11
ISSN : 2217-7337
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : İlkokul Düzeyinde Ahlaki Bir Karakter Eğitimi Programı İçin İhtiyaç Analizi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Empathic Tendency, Majority Culture Representation, and Political Conservatism as Predictors of Intercultural Sensitivity
Dergi Adı : Journal of Intercultural Communication
Cilt : 48
ISSN : 1404-1634
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : İlkokullar için Kısaltılmış Okul İklimi Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2547-9393
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Çocuklar İçin “Hayır” Diyebilme Becerisi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Examining the 4th Grade Students’ Ability to Say “No” in the Framework of Life Studies Curriculum with Many-Facet Rasch Model
Dergi Adı : International Journal of Assessment Tools in Education
Cilt :
ISSN : 2148-7456
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Who are Teachers? A Study of Identity Hierarchy
Dergi Adı : Cogent Education
Cilt : 4
ISSN : 2331-186X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Class Teacher Candidates Skill of Saying No in Relation to Components of Moral Anatomy
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 16
ISSN : 1302597X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Revize Edilmiş Okul İklimi Öğretmen Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : International Journal of Assessment Tools in Education
Cilt : 4
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Çocukların İnternette Araştırma Yaparken Karşılaştıkları Olumsuz Deneyimleri Ve Bu Deneyimlere Yönelik Tepkileri
Dergi Adı : Journal of Turkish Studies
Cilt : 10
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Eğitim felsefeleri çerçevesinde geleceğin öğretmenleri Metaforik bir çalışma
Dergi Adı : Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ALGISI METAFORİK BİR ARAŞTIRMA
Dergi Adı : Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1304-8139
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : AHLAKİ KİMLİK ÖLÇEĞİ TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Dergi Adı : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Cilt : 13
ISSN : 1304-4796
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YENİLİKÇİLİK EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1304-429-X
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : RESEARCH ON THE CURRICULUM OUTLINE PREPARATION PROCESSES OF CLASS TEACHER CANDIDATES
Dergi Adı : International Journal of Multidisciplinary Thought
Cilt : 4
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Beşinci sınıf öğrencilerinin BİT erişim olanakları ve BİT okuryazarlık düzeyleri arasındaki dijital bölünme
Dergi Adı : Journal of Educational Sciences
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Tutumları
Dergi Adı : İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Cilt : 15
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : An Investigation of the Relationship between the Fear of Receiving Negative Criticism and of Taking Academic Risk through Canonical Correlation Analysis
Dergi Adı : Educational Sciences: Theory & Practice
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : 4 4 4 eğitim sisteminde sınıf öğretmenleri ile fen ve teknoloji öğretmenlerinin eğitim durumlarını düzenleme becerilerinin incelenmesi
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 27
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : The Relationship between Mathematics Teachers Democratic Behavior and Students Mathematics Success
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 6
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Ders Çalışma Becerileri ile Akademik Risk Alma Arasındakiİlişkinin Kanonik Korelasyon ile İncelenmesi
Dergi Adı : Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2146-5266
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Algıları BirMetaforik Çalışma
Dergi Adı : Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1306-7850
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Sokakta Çalışan ve Çalışmayan İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlere İlişkin Algıları
Dergi Adı : E-International Journal of Educational Research
Cilt : 4
ISSN : 1309-6265
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Beşinci Sınıf Öğrencileri Arasındaki Dijital Bölünmenin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi Diyarbakır İli Örneği
Dergi Adı : Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1306-7850
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında YerAlan Fiziksel Olaylar Öğrenme Alanına Ait Kazanımlar İle FizikDersi Öğretim Programı Kazanımlarının Fen OkuryazarlığıAçısından Karşılaştırılması
Dergi Adı : İlköğretim Online
Cilt : 11
ISSN : 1305-3515
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : İlköğretim Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Dicle Üniversitesi Örneği
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1302–8944
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitim İlkelerini Benimseme Düzeylerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT,Derya Rahman
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Politikaları>kapsayıcı eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :25.09.2024
Bildiri Adı : İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇARPMA İŞLEMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YONTÜRK Selin, YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Temel Alan>>matematik öğretimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.11.2022
Bildiri Adı : STORYLİNE VE WEB 2.0 DESTEKLİ ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE (P4C) UYGULAMALARININ HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE TUTUM, EĞLENME VE KAVRAM ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.03.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.03.2022
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerı̇nı̇n Program Bağlılığını Yordayan Değı̇şkenlerı̇n Belı̇rlenmesı̇
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT, ÖNER SUNKUR MERAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.03.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.03.2022
Basım Tarihi :13.03.2022
Bildiri Adı : FIRST STEP TOWARDS VILLAGE SCHOOLS (KIAP): AN ONLINE TRAINING PROGRAM FOR TEACHING IN MULTIGRADE CLASSROOMS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞAHİN Arzu, SAĞ RAMAZAN, YILMAZ FERAT, KARTAL AYÇA, KARAMAN Gökçen
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.03.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.12.2021
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sahip Oldukları Kalıp Yargı ve Ön Yargılar Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AĞGÜL Ceren, YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :01.12.2021
Bildiri Adı : Sosyal Bilgiler Öğretiminin Uzaktan Gerçekleştirilmesinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEKERCİ HANİFİ, YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.12.2021
Bildiri Adı : Otantik Öğrenme Etkinliklerinin Sosyal Bilgiler Dersi Motivasyonuna Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEKERCİ HANİFİ, YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.12.2021
Bildiri Adı : İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Saygılı Davranış Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT, ŞEKERCİ HANİFİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :28.10.2021
Bildiri Adı : Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı (2018) Kazanımlarının Karakter Güçleri Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.09.2020
Bildiri Adı : Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Program Zincirleme (Curriculum Alignment) Analizi: 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı (2018) Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖNER SUNKUR MERAL,YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :20.10.2019
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Yer Alan Temel Yaşam Becerilerine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FATİH,YILMAZ FERAT,GÖÇEN SELİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.11.2018
Basım Tarihi :22.12.2018
Bildiri Adı : İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK KISALTILMIŞ OKUL İKLİMİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE UYARLAMASI
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT, KASA AYTEN BAŞAK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.04.2016
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayır Diyebilme Becerilerinin Ahlaki Anatominin Bileşenleri Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT, ERSOY ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :08.06.2015
Bildiri Adı : Çocuklar İnternette Sadece Araştırma mı Yapıyor?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERSOY ALİ, YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :08.06.2015
Bildiri Adı : Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Geleceğin Öğretmenleri: Metaforik Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ FERAT, EKİNCİ Derya, ABAY Leyla, GEYİK Melike, KUTAT Rahime, YEŞİL Seyran
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :09.05.2014
Bildiri Adı : Sınıf öğretmeni adaylarının yeniden kurmacılık eğitim felsefesi çerçevesinde eğitim fakülteleri ve ilkokulların toplumsal dönüşüm rollerine ilişkin görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZAR TAHA,YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.05.2013
Basım Tarihi :01.05.2013
Bildiri Adı : RESEARCH ON THE EDUCATIONAL PROGRAM OUTLINE PREPARATION PROCESSES OF CLASS TEACHER CANDIDATES
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : AYDEMİR HASAN, YILMAZ FERAT, GÖÇEN SELİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.12.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 1
Kitap Adı : Karakter ve Değer Eğitimi
Yazar Adı : SÖZER MEHMET AKİF,YILMAZ FERAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-037-013-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 5
Proje Adı: 2219 Yurt Dısı Doktora Sonrası Arastırma Burs Programı: P4C Temelli Bir Karakter Eğitimi Programı Geliştirme Sürecinde Bir Karakter Eğitimi Merkezini Anlama, Deneyimleme ve Değerlendirme: “Center for Character & Social Responsibility” Örneği
Bitiş Tarihi : 16.07.2024
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-10-13 15:00:56
Proje Adı: Story-Gami Uygulamaları: Eğlenerek Öğrenmeyi İkiye Katlayalım
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Stori-gami
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-16 08:24:38
Proje Adı: 2237-A-Story-Gami Uygulamaları: Eğlenerek Öğrenmeyi İkiye Katlayalım
Bitiş Tarihi : 24.01.2023
Proje Konusu : Story-Gami Uygulamaları
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-12-31 13:13:21
Proje Adı: Eğitimde Nitel Araştırma Çalıştayı: Teoriden Uygulamaya
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-10 08:33:10
Proje Adı: 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Bitiş Tarihi : 04.02.2024
Proje Konusu : ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YENİLİKÇİLİK, BAŞARI YÖNELİMLERİ VE GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : Diğer (Ulusal)
Güncelleme Tarihi : 2024-10-13 15:08:42
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Felsefesi>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Psikolojisi>öğretim teknolojileri,eğitimde ölçme ve değerlendirme,eğitim yönetim,eğitim tarihi
Başlama Tarihi :30.12.2021
Bitiş Tarihi :01.01.2023
Yayın Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Başlama Tarihi :30.06.2024
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-10-18 20:18:52