Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 09:46:33
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 09:46:33
Kişisel Bilgiler

DOÇ. ELÇİN AYAZ
- E-posta: elcin_ayazz@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : SINIF EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2015 - 2019
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Mühendislik tasarım temelli fen öğretiminin sınıf öğretmeni adaylarının karar verme, bilimsel yaratıcılık ve tasarım becerilerine etkisi
Yüksek Lisans
2012 - 2015
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji dersi kapsamında mesleki yeterliklerinin ve algılarının belirlenmesi
Lisans
2007 - 2011
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Lisans
2019 -
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2023 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2022 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2019 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2014 - 2019
- GAZİ ÜNİVERSİTESİ
- GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ /
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
- 2025 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- İlkokul Öğrencilerine Yönelik Ekofobi Ölçeğinin Geliştirilmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
- NÜSEYBE BÜŞRA DOĞANAY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- İlkokul 3. sınıf fen bilimleri dersinde kullanılan senaryo temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme ve karar verme becerilerine etkisi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
- ZEHRA ÇİÇEK AYDOĞDU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Okul öncesi öğretmenlerinin STEM eğitimine yönelik farkındalıklarının incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
- DİLAN ÇEÇEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
Dersler
VERİLEN DERSLER
İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA,2021-2022,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİLERİ LAB.UYGULAMALARI II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÇEVRE EĞİTİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ (GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI),2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
GENEL BİYOLOJİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
FEN ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM,2021-2022,Lisans (Türkçe)
FEN BİLİMLERİ LABORATVUAR UYGULAMALARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJI LAB. UYGULAMALARI-I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİLERİ LAB.UYGULAMALARI II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ (GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI),2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖZEL EĞİTİM,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÇEVRE EĞİTİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ (ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ),2020-2021,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI),2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ LAB.UYGULAMALARI II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ(ÇEVRE EĞİTİMİ),2019-2020,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Predictors of science identity in primary school: epistemological beliefs, competency beliefs, and science learning experiences
Dergi Adı : International Journal of Science Education
Cilt : 47
ISSN : https://doi.org/10.1080/09500693.2024.2361172
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Validation of the Scientific Reasoning Competencies Instrument: Relationships with Epistemological Beliefs and Analytical Thinking
Dergi Adı : International Journal of Science and Mathematics Education
Cilt :
ISSN : 1571-0068
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Modelling the relationship between parents’ STEM awareness and elementary school children’s STEM career interest and attitudes
Dergi Adı : Social Psychology of Education
Cilt : 28
ISSN : 1381-2890
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
Dergi Adı : Turkish Journal of Educational Studies
Cilt : 12
ISSN : 2458-8210
Yayın Tarihi : 2025
Makale Adı : Turkish adaptation of the science-P reasoning inventory: examining the relationships between epistemological beliefs, gender, and residential area
Dergi Adı : Research in Science & Technological Education
Cilt :
ISSN : 0263-5143
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Eğitim Kurumlarına Yönelik Yeşil İnovasyon Farkındalığı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Dergi Adı : Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Cilt : 14
ISSN : 1309-8659
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Global Warming Science Attitudes and Actions Survey: A Study of Validity and Reliability
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 51
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Sınıf Eğitimi Öğrencilerinin Çevrimiçi Forum Destekli Sosyobilimsel Konulara İlişkin Muhakemelerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Cumhuriyet International Journal of Education
Cilt : 11
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Effect of Activity-Based Environmental Education on the Environmental Identities of Classroom Pre-service Primary School Teachers
Dergi Adı : Review of International Geographical Education (RIGEO)
Cilt : 11
ISSN : 2146-0353
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Education at Hospital with the Understanding of \u201cEducation for All\u201d: A Case Study
Dergi Adı : TED EĞİTİM VE BİLİM
Cilt : 46
ISSN : 1300-1337
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİNİN PANDEMİ DÖNEMİ UZAKTAN EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 34
ISSN : e-ISSN: 2667-6788
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Effect of Engineering Design Based Science Teaching on Decision Making, Scientific Creativity and Design Skills of Classroom Teacher Candidates
Dergi Adı : Journal of Education in Science, Environment and Health
Cilt : 7
ISSN : 2149-214X
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : STEM EDUCATION PRACTICES AND MORAL CHARACTER EDUCATION: MCSTEM?
Dergi Adı : Research in Pedagogy
Cilt : 11
ISSN : UDC: 37.034
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Alanlarına Yönelik Kazanımlar Bağlamında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyelerinin Belirlenmesi
Dergi Adı : Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 2619-9300
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Effect of Engineering Design-Based Science Teaching on The Perceptions of Classroom Teacher Candidates Towards STEM Disciplines
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 15
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Olumlu Öğrenme Ortamı Oluşturmada Öğretmenlerin Sosyal ve Duygusal Becerilerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2602-3407
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Bazı Çocukların Kitap Okumayı Sevmeme Nedenleri
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 2
ISSN : 2147-2971
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerji Kavramına İlişkin Görüşleri Bağımsız Kelime İlişkilendirme Örneği
Dergi Adı : cumhuriyet üniversitesi fen fakültesi
Cilt :
ISSN : 2587-2680
Yayın Tarihi : 2016
Bildiri Adı : Türkiye’de Lisansüstü Tezlerde İlkokul Düzeyinde Çevre ile İlgili Yapılan Ölçme Araçlarının Sistematik İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DOĞANAY NÜSEYBE BÜŞRA,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>FEN EĞİTİMİ ,ÇEVRE EĞİTİMİ
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.01.2025
Bildiri Adı : 11 Yaş Aralığındaki Çocukların Doğa Bağlılığı Etkinliklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BÜKÜM RÜVEYDA,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>FEN EĞİTİMİ,ÇEVRE EĞİTİMİ
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.09.2024
Basım Tarihi :02.01.2025
Bildiri Adı : İlkokul Fen Bilimleri Dersine Yönelik Hazırlanan Senaryoların İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Çiçek Zehra, AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>fen bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2023
Basım Tarihi :31.10.2023
Bildiri Adı : Ders İmecesi Yöntemiyle Uygulanan STEM Eğitim Süreci
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN, YILMAZ FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>STEM
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2023
Basım Tarihi :05.10.2023
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yaşadığı Zorluklar
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KUBANÇ YASEMİN, AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Temel Alan>>sınıf eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.11.2022
Basım Tarihi :20.12.2022
Bildiri Adı : Sürdürülebilir Kalkınma Bağlamında Göç Olgusunun Anlaşılmasına Yönelik Hazırlanan Ders Planlarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2022
Basım Tarihi :01.07.2022
Bildiri Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı Çalışmalarının İncelenmesi: Bibliyometrik Bir Analiz
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN MENŞURE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2021
Basım Tarihi :06.10.2021
Bildiri Adı : Ekolojik Ayak İzi Kavramının Öğretimine Yönelik Hazırlanan Ders Planlarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN MENŞURE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2021
Basım Tarihi :06.10.2021
Bildiri Adı : 2018 ve 2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bilim Okuryazarlığı Açısından Analizi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖNER SUNKUR MERAL,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2020
Basım Tarihi :31.12.2020
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırılmış Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KUBANÇ YASEMİN,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :27.12.2019
Bildiri Adı : Education at Hospital with the Understanding of ”Educationfor Each”
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖNMEZ EMRE,AYAZ ELÇİN,YENEL KÜBRA,ŞAHİN FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.09.2019
Basım Tarihi :30.09.2019
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mühendislik Tasarım Sürecinde Stem Eğitimi Hakkındaki Düşünceleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,SARIKAYA RABİA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :20.08.2019
Bildiri Adı : İlkokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DORUK OKAN,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :20.08.2019
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıkları ve Sürdürülebilirlik Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Coşkun Işıl,SARIKAYA RABİA,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2018
Basım Tarihi :06.06.2018
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersi Kapsamında Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,EMRE İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2018
Basım Tarihi :06.06.2018
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DORUK OKAN,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2018
Basım Tarihi :06.06.2018
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Alanlarına Yönelik Kazanımlar Bağlamında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyelerinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EMRE İRFAN,KAYA Esra,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.05.2017
Basım Tarihi :26.12.2017
Bildiri Adı : Birleştirilmiş Sınıfta Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Durumlar
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,YILDIZ RUKİYYE,SARIKAYA RABİA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :30.11.2017
Bildiri Adı : Okuma-yazma güçlüğü yaşayan bir ilkokul öğrencisinin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKYOL HAYATİ,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2017
Basım Tarihi :08.05.2017
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesi Kapsamında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,kaya esra,EMRE İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2016
Basım Tarihi :08.05.2017
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Madde ve Değişim Öğrenme Alanı Kapsamında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Sevilerinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : kaya esra,AYAZ ELÇİN,EMRE İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2017
Basım Tarihi :08.05.2017
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Maddeyi Tanıyalım Ünitesi Kapsamında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,kaya esra,EMRE İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.04.2017
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerji Kavramına Yönelik Düşünceleri Bağımsız Kelime İlişkilendirme Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,KARAKAŞ HAMDİ,SARIKAYA RABİA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.09.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmenlerin Sosyal ve Duygusal Becerilerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAZ ELÇİN,SÖNMEZ EMRE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : 2005 İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı ile 2015 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TERTEMİZ NEŞE,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ MUSTAFA,KETENOĞLU KAYABAŞI ZEHRA ESRA,AYAZ ELÇİN,aklar songül
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 9
Kitap Adı : Eğitimde Kuramsal ve Uygulamalı Akademik Araştırmalar- I
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN, DORUK OKAN, SARIKAYA RABİA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Hiper Yayın
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8244-61-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6357-11-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : TYYÇ Kapsamında Lisans Düzeyindeki Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN, SARIKAYA RABİA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8044-72-0
Basım Türü :Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : Etkinliklerle ilkokulda fen öğretimi
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Temel Alan>
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7228-93-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : İlkokulda Eğitim ve Öğretim
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN, SARIKAYA RABİA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7582-77-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Nobel Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-417-492-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme
Yazar Adı : AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7228-67-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı- Matematik dersinde edebiyat temelli uygulamalar
Yazar Adı : ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN MENŞURE,AYAZ ELÇİN,UYGUN NEŞE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Vize Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7103-31-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk
Yazar Adı : AKYOL HAYATİ,AYAZ ELÇİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-80114-1-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 7
Proje Adı: 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Bitiş Tarihi : 29.09.2024
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2025-01-19 22:19:24
Proje Adı: İlkokulda Nanobilim Ve Nanoteknoloji (Nbt) İçeriklerinin Nbt Anlayışına, Bilimsel Akıl Yürütme Becerilerine Ve Bilimsel Kimlik Gelişimine Etkisi (Nanobaybik)
Bitiş Tarihi : 16.09.2024
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : -Tübitak 1002
Güncelleme Tarihi : 2024-10-16 08:09:01
Proje Adı: Dicle Bilim Şenliği
Bitiş Tarihi : 15.02.2023
Proje Konusu : 4007 Bilim Şenliği
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-04-12 13:02:22
Proje Adı: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi ile yürütülen mühendislik tasarım temelli fen öğretim sürecinde yansıtıcı düşüncelerinin incelenmesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Sosyal Bilimler
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-04-13 12:21:58
Proje Adı: Mezopotamya Bilim Şenliği
Bitiş Tarihi : 01.07.2022
Proje Konusu : Bilim Şenliği
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-10-28 17:13:16
Proje Adı: STEM Koordinasyon Merkezi ve Tasarım Becerileri Atölyeleri
Bitiş Tarihi : 31.12.2021
Proje Konusu : Teorik bilgi ile deneyimi bir araya getirmek, çocukların duygusal, bilişsel ve eylem olarak bütünsel gelişmesine katkı sağlayacak faaliyetler yürütmek.
Proje Konum : Proje İzleyiciliği
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2022-10-29 13:24:28
Proje Adı: Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitiminin Sınıf öğretmeni Adaylarının Karar Verme Becerisi veBilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Bitiş Tarihi : 26.01.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2021-12-28 13:19:43
Tasarım Adı : Uçan Araba
Tasarım Türü: Endüstriyel Tasarım
Tasarım Adı: Uçan Araba
Tasarım Özeti: Uçan Araba
Başlama Tarihi: 24.09.2021
Bitiş Tarihi: 24.09.2021
Unvanı:
Kurum Adı:
Güncelleme Tarihi: 2022-05-06 00:30:41
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Görevi : Konuk Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2025-03-31 22:04:49