Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 02.07.2025 08:29:47
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.07.2025 11:55:44
Kişisel Bilgiler

PROF. ABDULKADİR MASKAN
- E-posta: akmaskan@dicle.edu.tr
- Bağlı Birimi : FİZİK EĞİTİMİ
- İş Tel (Dahili): +90 (412) 241 10 00 / -
- Web Adresi: -
- Adres: -

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
1992 - 1995
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FİZİK (DR)/
Tez Adı: Öz alan kuantum elektrodinamiğinde göresis lamb kaymasının hesabı
Yüksek Lisans
1988 - 1991
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FİZİK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Spinli Parçacıkların Işıma Kuramı
Lisans
1981 - 1985
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2015 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2010 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 1996 - 2010
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 1987 - 1996
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2016 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2015 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
- 2015 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2007 - 2015
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2005 - 2008
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2000 - 2004
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2000 - 2005
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Bağlam temelli öğrenme yaklaşımının 8. sınıf fen bilimleri dersinde öğrencilerin problem çözme becerisi ve akademik başarısı üzerindeki etkisi: Basınç ünitesi örneği
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET EMİN AY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- 8.sınıf fen bilimleri dersi küresel iklim değişikliği konusunun öğretimine yönelik ihtiyaç analizi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- YÜKSEL NARİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Fen eğitiminde dijital hikâye ve yazılı hikâye çalışmalarının meta-sentezi: Türkiye örneği
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- GÜLDAN GÜN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Fen eğitiminde stem ve teknoloji entegrasyonu araçları çalışmalarının meta-sentezi: Türkiye örneği
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- İPEK SULTAN HANAS(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Ortaöğretim 9. ve 10. sınıf fizik ders kitabında yer alan değerlendirme sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- SEVİL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Toulmin Argüman Modelinin lise 9. sınıf öğrencilerinin fizik başarılarına ve eleştirel düşünme eğilimlerine etkisi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MERVE ÖZLÜK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Kavram karikatürlerinin 6. sınıf öğrencilerinin dengelenmiş ve dengelenmemiş kuvvet kavramlarını anlamalarına etkisi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- PEYMAN FAMA TİMURTAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Fizik öğretmenlerinin zaman algıları ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
- FİLİZ KAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Fizik öğretmenlerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerinin bazı değişkenlere göre değerlendirilmesi
- Dicle Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fizik Ana Bilim Dalı
- NURCAN TOZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2012
- Teknoloji ve proje tabanlı öğrenme yaklaşımı destekli düşünme yolculuğu tekniğinin lise 11. sınıf öğrencilerinin fizik başarılarına ve akademik benlik tasarımlarına etkisi
- Dicle Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fizik Ana Bilim Dalı
- MEDİNE BARAN(Öğrenci),Doktora,2011
- Web destekli öğrenme halkası yaklaşımının lise 3. sınıf öğrencilerinin fizik (yeryüzünde hareket konusu) başarıları ve öz-yeterlik algılarına etkisi
- Dicle Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fizik Ana Bilim Dalı
- CİHAT DEMİR(Öğrenci),Doktora,2010
- Proje tabanlı öğrenme modelinin fizik öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin elektrostatik konusu başarısına ve fiziğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir araştırma
- Dicle Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fizik Ana Bilim Dalı
- MEDİNE BARAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2007
- Fizik öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin algıları ve tutumları üzerine bir araştırma
- Dicle Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fizik Ana Bilim Dalı
- CİHAT DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2006
Dersler
VERİLEN DERSLER
Eğitimde Etkili İletişim,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Elektromanyetik Teori,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Fizikte Kavram Yanılgıları,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fizik Eğitiminde öğrenme Teorilerinin kullanımı,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
MEKANİK LAB,2015-2016,Lisans (Türkçe)
MEKANİK,2015-2016,Lisans (Türkçe)
KONU ALANI DERS KİTABI İNCELEME,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Elektrik ve manyetizma,2015-2016,Lisans (Türkçe)
SEÇMELİ DERS,2015-2016,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ II,2015-2016,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Bilim Tarihi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : The Influence of Project-Based STEM (PjbL-STEM) Applications on the Development of 21st-Centur Skills
Dergi Adı : TUSED
Cilt : 18
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Fen Alanları Öğretmenleri Ve Fen Alanları Öğretmen Adaylarının Fetemm (Stem) Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2146-7811
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Learning Physics through Project-Based Learning Game Techniques
Dergi Adı : International Journal of Instruction
Cilt : 11
ISSN : 1308-1470
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Türkiye’deki Öğrencilerin Fen Bilimleri PISA Testleri Sonuçlarının Fizik Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Yüzüncüyıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Examining High School Students Attitudes towards Context Based Learning Approach With Respect to Some Variables
Dergi Adı : International Journal of Environmental and Science Education (IJESE)
Cilt : 11
ISSN : 1306-3065
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : A Study on Adolescent Students Levels of Hopelessness Loneliness and Self Esteem A Sample from Turkey
Dergi Adı : Mediterranean Journal of Social Sciences.
Cilt : 6
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Physics Chemistry and Biology Teachers Reasons for Choosing the Profession of Teaching and Their Levels of Job Satisfaction with Respect to Certain Variables
Dergi Adı : Journal of Education and Training Studies
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelkj Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Bloom un Bilişsel Alandaki Taksonomisinin Tam Küp Modeline Uygulanabilirliğinin Araştırılması
Dergi Adı : The Journal of International Education Science,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Job Satisfaction Levels of Secondary School Physics Chemistry and Biology Teachers
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 9
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Web Destekli Öğrenme Halkası Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri Journal of Computer and Education Research 2 3 136 150
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Examining the Influence of Technology and Project Supported Thinking Journey on Achievement
Dergi Adı : TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt : 13
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Teknoloji ve Proje Destekli Düşünme Yolculuğunun Öğrencilerin Başarı ve Akademik Benlik Tasarımlarına Etkisinin Evlerinde Bilgisayar Kullanımı Durumu Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Web Destekli Öğrenme Halkası Yaklaşımının Lise 11 Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersi Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi
Dergi Adı : D.Ü.Z.G. Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Research on the Effect of Certain Variables Chosen and Technology Supported Project Based Learning Approach on 11th Grade Students Attitudes towards Computers
Dergi Adı : Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education,
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Influence of the Technology and Project Supported Thinking Journey on 11th Grade High School Students Academic Self Concept
Dergi Adı : e-international journal of educational research
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Investigating multiple intelligence fields of 11th grade students with respect to some variables and physics achievement
Dergi Adı : Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
Cilt :
ISSN : 1307-6086
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Science Student Teachers Preferences for Ways of Learning Differences and Similarities
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 6
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Prospective Teachers Perceptions of Teaching Practice Experience in School Placements
Dergi Adı : Journal of Turkish Science Education
Cilt : 8
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : A Study of Relationships between Academic Self Concepts Some Selected Variables and Physics Course Achievement
Dergi Adı : International Journal of Education
Cilt : 3
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Investigating Multiple Intelligence Fields of 11th Grade Students with Respect to Some Variables and Physics Achievement
Dergi Adı : Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education,
Cilt : 5
ISSN :
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Fizik ve Matematik Öğretmen Adaylarının Fiziğe Karşı Öz Yeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : The Effect of Project Based Learning on Pre Service Physics Teachers Electrostatics Achievements
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 5
ISSN : 1305-905X
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Ders Kitabının Ders Kitabı Değerlendirme Ölçütlerine Göre İncelenmesi
Dergi Adı : D.Ü.Z.G. Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Fizik Öğretmenliği İkinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrostatiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi
Dergi Adı : D.Ü.Z.G. Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Fizik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine Yönelik Yaklaşımlarının Mesleki Deneyim ve Okul Türüne Göre Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : İlköğretim 4 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Değerlendirme Ölçütleri Yönünden İncelenmesi
Dergi Adı : D.Ü.Z.G. Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Preservice Science And Math Teachers Difficulties in Disruptive Behavior and Class Management
Dergi Adı : International Journal of Educational Reform
Cilt : 16
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Sınıf Öğretmen Adaylarının Karışım ve Fiziksel Değişim Konusundaki Kavramsal Gelişim Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Çağdaş Eğitim Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2006
Makale Adı : Farkli Branşlardaki Öğretmen Adaylarinin Çevre Sorunlarinin Nedenleri Eğitimi ve Çözümlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştirma
Dergi Adı : Ç.Ü.Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2006
Makale Adı : Çevreye Ilişkin Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Dergi Adı : Eğitim ve Bilim Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Fizik Öğretmenliğine İlişkin Belirsizlik Düzeylerinin belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Ç.Ü.Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2004
Makale Adı : Kavram Haritaları Yönteminin Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Kavram Başarısına ve Elektrostatiğe Karşı Tutumuna Etkisi
Dergi Adı : Çağdaş Eğitim Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2004
Makale Adı : 1997 2000 Yılları Arası Diyarbakır Anadolu Lisesi ve Melik Ahmet Lisesi Öğrencilerinin Fizik Öğrenme Konusundaki Motivasyonları Üzerine bir Araştırma
Dergi Adı : Ç.Ü.Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2003
Makale Adı : Fizik Lisans Öğrencilerinin Fizik Öğrenmeye İlişkin Görüşleri Üzerine bir Çalışma
Dergi Adı : Eğitim ve Bilim Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2003
Makale Adı : Fizik Öğretiminin Sorunları Üzerine Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Eğitim ve Bilim Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2002
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Dergi Adı : F.Ü. Fen ve Müh. Bilimleri Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2001
Makale Adı : Öğrencilerin Temel Fizik Düzeylerinin ÖSS Sayısal Puanı İle İlişkisi ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Tercih Sıralamasına Etkisi
Dergi Adı : Ç.Ü.Eğitim Fakültesi Dergisi,
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2001
Makale Adı : Lise Düzeyinde Fizik Öğrenme ile İlgili Öğrenci Motivasyonlarının Değişimi Konusunda Bir Araştırma
Dergi Adı : Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2000
Bildiri Adı : BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MEHMET EMİN AY,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fizik Eğitimi>Fizik Eğitimi>Bağlam Temelli,Fizik Eğitimim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.05.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.06.2024
Bildiri Adı : Fizik Öğretmenlerinin Zaman Algıları ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Kaya Filiz,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :06.10.2020
Bildiri Adı : FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN İLETİŞİM BİÇİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,BARAN TÜRKAN MEDİNE,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.11.2019
Basım Tarihi :04.12.2019
Bildiri Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemli Oyun Tekniğinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeylerine Etkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YAŞAR Şeyma,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :14.12.2018
Bildiri Adı : ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCILERIN ÇEVRESEL FARKINDALIKLARININ ÇEŞITLI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAVAK MEHMET TAHİR,MASKAN ABDULKADİR,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.11.2018
Basım Tarihi :16.11.2018
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerine Yönelik Fizik Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Dilek Tuğba,BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.11.2018
Basım Tarihi :16.11.2018
Bildiri Adı : Öğretmenlerin İletişim yeterlilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :14.11.2018
Bildiri Adı : Fen Alanları Öğretmenlerinin Fen, Teknoloji, Matematik Ve Mühendislik (Fetemm) Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER,BARAN TÜRKAN MEDİNE,ASLAN EFE HÜLYA,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2018
Basım Tarihi :30.06.2018
Bildiri Adı : Web Destekli Öğrenme Halkası Yaklaşımı ile Fizik Dersi (Yeryüzünde Hareket Konusu) Gören Öğrencilerin Başarılarının Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİR CİHAT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.04.2018
Basım Tarihi :04.04.2018
Bildiri Adı : Fen alanları öğretmenlerinin fen, teknoloji, matematik ve mühendislik (FeTeMM) farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR, BARAN TÜRKAN MEDİNE, ASLAN EFE HÜLYA, BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.09.2017
Bildiri Adı : PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMLİ OYUN TEKNİĞİ İLE FİZİK ÖĞRENME
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,YAŞAR ŞEYMA,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemli Oyun Tekniği ile Fizik Öğrenme
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YAŞAR Şeyma,BARAN MUKADDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının PISA Sınavı Sonuçlarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :11.05.2017
Bildiri Adı : Examining Physics Teachers Views About Context Based Learning Approach
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER,TÜRKAN AZMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :10.12.2016
Bildiri Adı : Fizik Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri ve Çeşitli Değişkenlere Göre İş Doyum Düzeyleri Hacettepe University May 9 11 2013 Ankara
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,MUKADDES BARAN,NURCAN TOZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2013
Basım Tarihi :11.05.2013
Bildiri Adı : Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Kadın Akademisyenlerin Yönetim Kadrolarındaki Oranları Üzerine Bir Araştırma 07 09 November 2012
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,MUKADDES BARAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.11.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.11.2012
Basım Tarihi :09.11.2012
Bildiri Adı : Teknoloji ve Proje Destekli Düşünme Yolculuğunun Başarıya Etkisinib Demografik Bilgiler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.09.2012
Basım Tarihi :08.09.2012
Bildiri Adı : Fizik Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,NURCAN TOZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.09.2012
Basım Tarihi :08.09.2012
Bildiri Adı : Biyoloji Kimya Fizik ve fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme stilleri Benzerlikler ve farklılıklar
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : EFE RIFAT,GÖNEN SELAHATTİN,MASKAN ABDULKADİR,HEVEDANLI MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :15.02.2012
Bildiri Adı : The effect of technology and project supported thinking journey on physics achievement
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.11.2011
Basım Tarihi :09.11.2011
Bildiri Adı : 11 Sınıf Öğrencilerinin Teknoloji ve Proje Destekli Düşünme Yolculuğu Tekniğine Yönelik Görüşleri
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2011
Basım Tarihi :25.06.2011
Bildiri Adı : 11 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Benlik Tasarımı ile Zeka Türü Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2011
Basım Tarihi :25.06.2011
Bildiri Adı : Web Destekli Öğrenme Halkası Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : DEMİR CİHAT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2011
Basım Tarihi :24.06.2011
Bildiri Adı : The Effect of Web Supported Learnıng Cycle Approach on the Achıevement in Pyhsıcs of Hıgh School 11th Class Students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİR CİHAT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2011
Basım Tarihi :17.05.2011
Bildiri Adı : Fizik Öğretmenliği programına Devam Eden Öğrencilerin Fiziğe Karşı Öz Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :30.10.2010
Bildiri Adı : Bilgisayar Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Lise 11 Sınıf Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.09.2010
Basım Tarihi :17.09.2010
Bildiri Adı : Fizik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine Yönelik Yaklaşımlarının Mesleki Deneyim ve Okul Türüne Göre Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : DEMİR CİHAT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.08.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.08.2007
Basım Tarihi :20.10.2008
Bildiri Adı : Fizik Öğretmenlerinin Fizik Öğretiminde Karşılaştıkları Güçlüklerin Tespiti ve Çözüm Önerileri İnönü Üniversitesi 28 31 Ağustos 2007
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : DEMİR CİHAT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.08.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.08.2007
Basım Tarihi :20.08.2008
Bildiri Adı : Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Başarıya Etkisi
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.04.2008
Bildiri Adı : Turkish Preservice Physics Teachers Knowledge and Awareness of Environmental Issues and Electromagnetic Pollution Educational Paths Towards Sustainability
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2005
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.10.2005
Basım Tarihi :10.10.2007
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Çevre sorunlarının Nedenleri Eğitimi ve Çözümlerine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Çalışma G Ü Gazi Eğitim Fakültesi 7 9 Eylül
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,EFE RIFAT,GÖNEN SELAHATTİN,BARAN TÜRKAN MEDİNE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :30.10.2006
Bildiri Adı : Çevreye Ilişkin Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,AKKUŞ ZEKİ,DEMİR RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.09.2004
Basım Tarihi :30.10.2005
Bildiri Adı : Üniversite Öğrencilerinin T Fizik Biyofizik ve Medikal Fizik Derslerine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.09.2004
Basım Tarihi :20.10.2004
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının Fizik Öğretmenliğine İlişkin Belirsizlik Düzeylerinin belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,AŞILIOĞLU BAYRAM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2002
Basım Tarihi :30.04.2004
Bildiri Adı : Öğrencilerin Temel Fizik Düzeylerinin ÖSS Sayısal Puanı İle İlişkisi ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Tercih Sıralamasına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : GÖNEN SELAHATTİN,ÖZEK NAİL,KAVAK MEHMET TAHİR,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.09.2000
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.09.2000
Basım Tarihi :20.11.2001
Bildiri Adı : Fizik Öğrenimi ile İlgili Motivasyonel Faktörler Konusunda Bir Çalışma”
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,GÖNEN SELAHATTİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.1998
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :10.04.1999
Bildiri Adı : Fizik Öğretmenliği Öğrencilerinin Fizik Öğrenme ile ilgili Görüşleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Konusunda Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZEK NAİL,MASKAN ABDULKADİR,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.10.1999
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.1999
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : 2019 TİMSS FEN OKURYAZARLIĞI SONUÇLARININ TÜRKİYE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAASLAN Derya, MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.06.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Hacettepe Universitesi 08 10 Haziran 2015
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,M İKBAL YETİŞİR,MUKADDES BARAN,TÜRKAN AZMİ,YAŞAR ŞEYMA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fen Öğretmenlerinin Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi Pilot Çalışma
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YETİŞİR İKBAL,MUKADDES BARAN,TÜRKAN AZMİ,NURCAN TOZ,YAŞAR ŞEYMA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ortaöğretim 9 10 ve 11 Sınıf Fizik Ders Kitaplarında Bulunan Sorular ile 2000 2008 Yılları Arasında ÖSS larında Sorulan Fizik Sorularının Bloom Taksonomisi Açısından İncelenmesi ve Karşılaştırılması Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi 23 25 Eylül 2010
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÇEVİK ŞAHİKA,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Farklı Liselerde Öğrenim Gören 11 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Benlik Tasarımları ile Fizik Başarıları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Değerlendirme
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : YAŞAR ŞEYMA,BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fizik Öğretmen Adaylarının PISA Sınavı Sonuçlarına Yönelik GörüşlerininDeğerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,BARAN MUKADDER,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Fizik Öğretiminde Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,BARAN MUKADDER,TÜRKAN AZMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Üniversite Öğrencilerinin Umutsuzluk Düzeyleri Benlik Saygıları Yalnızlıkları ve Bunların Cinsiyet Değişkeni İle İlişkisi Üzerine Bir Çalışma Hakkari İli Örneği
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MUKADDES BARAN,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dicle Üniversitesi Z G Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmen Öğrencilerinin Elektromanyetik Kirliliğinin Nedenleri ve Etkilerinin Azaltılması Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum İnanç ve Algılarının Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fizik Öğrenme ile İlgili Motivasyon Faktörleri Konusunda Bir Çalışma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZEK NAİL,GÖNEN SELAHATTİN,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.1998
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.1998
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Türkiye deki Milli Eğitim Bakanlarının Öğrenim Durumları ve Görev Sürelerinin İngiltere ve Almanya daki Meslektaşları İle Karşılaştırılması Üzerine Bir Çalışma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,DEMİR CİHAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Student Teachers Attitude to Multıcultural Teacher Competences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,EFE RİFAT,GÖNEN SELAHATTİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Kavram Haritaları Yönteminin Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Kavram Başarısına ve Elektrostatiğe Karşı Tutumuna Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : MASKAN ABDULKADİR,GÜLER GÜLSEN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.09.2004
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : An Investigation on Physics Teachers Views Towards Context Based Learning Approach
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR,YETİŞİR M İKBAL,BARAN MUKUKADDES,TÜRKAN AZMİ,YAŞAR ŞEYMA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.07.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.07.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören 11 Sınıf Öğrencilerinin Zeka Türleri Fizik Başarıları ve Seçilmiş Bazı Değişkenler Arasındaki İlişki Üzerine Bir Çalışma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BARAN TÜRKAN MEDİNE,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Türkiye’de Araştırma ve Sorgulama Yöntemine İlişkin Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BARAN MUKADDER, BARAN TÜRKAN MEDİNE, KARAKOYUN FERİT, MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi>Fizik Eğitimi>Fizik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.07.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.07.2021
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fen Eğitiminde Dijital Hikâye ve Yazılı Hikâye Çalışmalarının Analizi ve Meta-Sentezi: Türkiye Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜL Güldan, MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2022
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 5
Kitap Adı : Eğitimde Etkili İletişim Becerileri
Yazar Adı : MASKAN ABDULKADİR,BARAN TÜRKAN MEDİNE,KAVAK MEHMET TAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Açık ve Uzaktan Eğitim>Açık ve Uzaktan Eğitim>İletişim Becerileri
Yayın Evi : ANI YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-95329-8-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar
Yazar Adı : DEMİRBAŞ GÜLDAN, MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Livre de Lyon
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-2-38236-624-0
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Matematik ve Fen BilimleriEğitimindeAkademik Çalışmalar
Yazar Adı : Kaya Filiz,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Livre de Lyon
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-2-38236-049-1
Basım Türü :Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : eğitim bilimlerinde akademik araştırmalar
Yazar Adı : DEMİR CİHAT,MASKAN ABDULKADİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : gece kitaplığı
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-288-384-6
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2018
Kitap Adı : Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Yazar Adı : RIFAT EFE,MASKAN ABDULKADİR,GÖNEN SELAHATTİN,HEVEDANLI MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Yayın Evi : ANI Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9944-474-48-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2008
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 5
Proje Adı: STEM Koordinasyon Merkezi ve Tasarım Becerileri Atölyeleri (Yürütücü: Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü)
Bitiş Tarihi : 21.12.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2025-01-06 13:32:45
Proje Adı: sustainable development education in teacher education-İsviçre
Bitiş Tarihi : 06.10.2017
Proje Konusu : Öğretmen eğitiminde sürdürülebilir gelişmenin öğretimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar
Güncelleme Tarihi : 2023-01-13 14:08:16
Proje Adı: Co-Teach İnternational- Teacher Education in İntercultural Dialogue-Almanya
Bitiş Tarihi : 31.12.2017
Proje Konusu : Öğretmen eğitiminde kültürlerarası yeterlikler
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar
Güncelleme Tarihi : 2023-01-13 14:07:58
Proje Adı: Fizik Öğretmenlerinin ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Bağlam Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Tutum ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Bitiş Tarihi : 30.11.2016
Proje Konusu : Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına yönelik olarak Fizik öğretmenlerinin ve liselerde okuyan öğrencilerin yaklaşımını değerlendirmek
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-01-03 13:07:47
Proje Adı: Güney Doğu Anadolu Projesi Bölgesel Çevre Araştırması Dicle Havzası Projesi Gürültü Kirliliği Araştırması
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Güney Doğu Anadolu Projesi Bölgesel Çevre Araştırması Dicle Havzası Projesi Gürültü Kirliliği Araştırması
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : DİĞER
Güncelleme Tarihi :
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: STEM Diyarbakır Komisyonu
Başlama Tarihi :2022
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: EJER
Başlama Tarihi :2021
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Ulusal Fizik Eğitimi Kongreleri
Başlama Tarihi :2021
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Diyarbakır Anadolu Lisesi Okul-Aile Birliği Başkanı
Başlama Tarihi :2011
Bitiş Tarihi :2012
Kuruluş Adı: Çevre Gönüllüleri Derneği
Başlama Tarihi :2000
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Türk Fizik Derneği
Başlama Tarihi :1996
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : nternational Research Journal of Curriculum and Pedagogy (IRJCP
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : TOJNED The Online Journal of New Horizons in Education
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : ZDEF Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : International Research Journal of Curriculum and Pedagogy (IRJCP)
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Eğitimde Etkili İletişim Becerileri
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Açık ve Uzaktan Eğitim>Açık ve Uzaktan Eğitim
Başlama Tarihi :29.11.2024
Bitiş Tarihi :29.11.2024
Yayın Adı : Educational Research and Reviews
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Educational Research and Reviews (ERR)
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Iducational Research and Reviews (ERR)
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : TOJSAT The Online Journal of Science and Technology
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Educational Research and Reviews
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Fizik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2025-01-05 13:50:33